Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Ilmoittautumiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fedurre
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Ilmoittautumiset

Ziisus jätkät, mitäs hemmetin driimtiimii te kasaatte?! Nyt alkaa valkenee miks Pekoni onnistu kiemurtelee K-30 rosterista! ;) Siellä on koht puol Waasaa, kohta varmaan Tamikin ilmottautuu + muun Suomen kovat Codittajat!

Vinkki... turha koittaa, K-30 voittaa!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Psykologista sodankäyntiä, hyvä! Popsitaan munakarvat alkuruuaks, ja sitten jatketaan noilla lähiön valkonaama-nopoilla. Sen jälkeen vois ladata ohjaimen ja ryhtyä pelaamaan.

Nuubi pelaa Chaoksessa, en tiiä miksei ode oo laittanu sitä tohon.

t|C lähtee haastamaan Pelottavat Munakarvat ja Kusipäiset Puskajussit! :mad:

Mein partion leirikunta pystyttää paremman leirin ja makkaranpaistoalueen ku teiän kettutytöt ikinä. :D

Te nyypät paistatte HKn sinisen kuoret päällä! Helppo tulla napsii teiät ku kiroilette pilalle paistettuu makkaraa. Ja teltasta unohtuu telttakepit kuitenkin respalle! :D

Tää voi tosiaan mennä vaikeeks koska k-30 klaanilla on etulyöntiasema, ne kuin käytti näitä pystykorvia jo Talvisodassa!

Hyvä tästä tulee. Mä en ole muuten kertaakaan käyttänyt pulttilukkoa (paitsi sprinkkua snipuna) eli se on sanomattakin selvä homma että liikkuvaan kohteeseen mä en osu. Eli koittakaa pysyä paikoillanne. :D

Tää voi tosiaan mennä vaikeeks koska k-30 klaanilla on etulyöntiasema, ne kuin käytti näitä pystykorvia jo Talvisodassa!
Jäätävä heitto! Hyvä Nyla! Osa on käyttänyt boltteja jo vuonna 1918!

En nyt tiiä miten mun ja pekonin liitto kestää tän vihollisasetelman. Nyt sen näkee kumpi WHAMista on parempi, Andy vai Michael.

Hyvä tästä tulee. Mä en ole muuten kertaakaan käyttänyt pulttilukkoa (paitsi sprinkkua snipuna) eli se on sanomattakin selvä homma että liikkuvaan kohteeseen mä en osu. Eli koittakaa pysyä paikoillanne. :D

Tarttet vaan hyvän näön, jotta löydät missä puskassa me ollaan ;)

Mun taksu on istua respan puskassa piipputupakkaa poltellen kunnes oma tiimi on lahdattu. Sitten laitan sankarimoodin päälle... näen ensimmäisen vihun, jäädyn kuin peura ajovalojen edessä, huudan "sanokaa vaimolleni että rakas-" ja kuolen.

Mun taksu on istua respan puskassa piipputupakkaa poltellen kunnes oma tiimi on lahdattu. Sitten laitan sankarimoodin päälle... näen ensimmäisen vihun, jäädyn kuin peura ajovalojen edessä, huudan "sanokaa vaimolleni että rakas-" ja kuolen.

hmm, sankarimodi puuttuu iteltä :( On vaan PC-pelaajille tuttu consolekomento, /god :D

hmm, sankarimodi puuttuu iteltä :( On vaan PC-pelaajille tuttu consolekomento, /god :D

Ton saa toimimaan konsolipuolella: 2nd Perk -Juggernaut :)

Fedu: miten sen puukon kanssa nyt sitten on, kokonaan pois vai...?

Ton saa toimimaan konsolipuolella: 2nd Perk -Juggernaut :)

Fedu: miten sen puukon kanssa nyt sitten on, kokonaan pois vai...?

Itseasiassa en ole päättänyt vielä, mutta perjantaihin mennessä jolloin liiga alkaa se on päätetty :)

Puukko mukaan!

Jos pääsee vaikka ryömimällä/hiipimällä vihun selkään, niin pitääkö siinä sitten paljastaa olinpaikkansa ampumalla?

Ja kuten aikaisemminkin on täällä todettu, se puukottaminen on monella niin selkäytimessä, että vahinkopuukoilta ei vain voi välttyä.

Ja jos kaksi tyyppiä sattuu samaan pieneen huoneeseen, niin mieluummin näkisin rehellisen puukkotappelun kuin koomisen bolt action -räiskinnän jossa kumpikaan ei osu toiseen.

Ja kuten vanha sanonta kuuluu, "only a fool brings a knife to a gunfight".

Ylös Bottom