Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Matsien Sopiminen
Käviskö tänään?
Jos nyt viikonloppun sais sen 4 tyyppii kasaan.
Käviskö tänään?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos nyt viikonloppun sais sen 4 tyyppii kasaan.
Käviskö tänään?
Ilmotelkaa millon saatte me saadan kyl lyhyelkin varotus ajal peliäEmpä usko oon ainut nyt tällä hetkellä joka on online ja pari muuta pelaajaa lähti lomalle..
Empä usko oon ainut nyt tällä hetkellä joka on online ja pari muuta pelaajaa lähti lomalle..
Eikös eilen sovittu että pelataan tänää ku ette saanu väkee!?
Eime täks päiväks väkee saada , hyvä et ees huomenna.
Pystyttekö pelaamaan Lauantaina mihinkään aikaa?
ei nää matsit mulle sinänsä pätkääkä kuulu, mut aattelin ilmottaa:
TT-2k:n mukaan Plösön Networkis huomen huoltokatko 9.30-23.30, onnee yritykseen..
http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...oltokatkos-14-5-2009-ja-la-16-5-2009-a-2.html ...lukekaa vika kirjotus
Nyt näyttäs toimivan eli jos pääsee tänään illalla online niin pelataanko tänään 21.00? Vastaus ASAP kiitos.
Mikään ei ole varmaa mäkin olen koko aika pleikalla onlineJos lukea osaat niin katko alkaa 4.30pm eli 7min päästä ja jatkuu varhaiseen sunnuntai-aamuun. Tänään tuskin siis matseja otetaan.
Jos lukea osaat niin katko alkaa 4.30pm eli 7min päästä ja jatkuu varhaiseen sunnuntai-aamuun. Tänään tuskin siis matseja otetaan.
Paitsi että noi "vralliset" ajat oli Australia aikaa ja Suomen aikaa se piti alkaa silloin aamulla niin kuin on sanottu eli limputtaja oli oikeassa tällä kertaa
Edit: JouCo:han on kone...