Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Kiitos ahmalle näistä jutuista ja läpistä lobbyssa
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Kiitos vastustajille K-30:n puolesta sekä voittajille! Kyl ennakkosuosikki sai ansaitun voiton...

Susijengille tiedoksi... Kun tatti ei väänny nopeasti, refleksit ei toimi ja sihti hukassa, on paras löytää kolo mistä saada edes pientä etulyöntiä ala RedBacon :)
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Kiinnostaako K-30 se pronssipeli yhä? Khyllä se aina ois kiva pronssit saada muistoks kovasta taistelusta :rolleyes:
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Kiinnostaako K-30 se pronssipeli yhä? Khyllä se aina ois kiva pronssit saada muistoks kovasta taistelusta :rolleyes:
En tiedä paljonko saatais porukkaa. Osa jo huokasi helpotuksesta kun tämä pulttijuttu loppu - ei ollut ihan heidän juttunsa. Voin ehdottaa ja katotaan saataisko esim. 4 kasaan. Palaan asiaan... niin ja toki jos järjestetäjää ei haittaa?
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

En tiedä paljonko saatais porukkaa. Osa jo huokasi helpotuksesta kun tämä pulttijuttu loppu - ei ollut ihan heidän juttunsa. Voin ehdottaa ja katotaan saataisko esim. 4 kasaan. Palaan asiaan... niin ja toki jos järjestetäjää ei haittaa?

Me ainakin halutaan pelata. katotaan juhannuksen jälkeen sitten kun ennen ei oikeen pysty
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

En oo koko liigan aikana kertaakaan pelannu noin huonosti. Muuten oli ihan kivaa.

Jes, ne tapot jäi sitten saamatta, ne oli puhelimessa jonka onnistuin tänään hukkaamaan :)
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Susijengille tiedoksi... Kun tatti ei väänny nopeasti, refleksit ei toimi ja sihti hukassa, on paras löytää kolo mistä saada edes pientä etulyöntiä ala RedBacon

:D Se oli kyl ku äijä tiputtii siin ekas matsis kolme sielt domen pikkukolosta ja se oli kyl paras puska siin makinis mut onneks ammuit ohi ni pääsin rokottaan :D
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

toka ja vika mappi finaalista:

susijengi 13, 17
jyri 12, 10
jouco 10, 14
damn85 7,5
peikiss 8, 10
ahma 2, 4

odee 6 , 8
maikkeri 6, 11
nuubinuutti 3, 6
nevis91 3 , 11
mustoo 2, 3
jageksi 0, 8

ekasta mapista en muista kun mun tapot ja ne oli 10 :D. Ne piti olla odella mut ei näyttävästi oo. Jos vaikkka joku k-30 laittas ne meiän matsin kuvat kun ne otti ne.
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Eiköhän odee laita ne, kun pääsee yli karmaisevasta pettymyksestään. Liekö tarttunut pulloon tässä tiukassa paikassa. Sen muistan, että mulle li 12 tappoo ekassa,

nevisopov kuittaa!
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

kylhän mä laittaisin mutta hukkasin sen puhelimen eilen... "vahingossa" :cool:
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

susijengi 13, 17
jyri 12, 10


Se on kyllä Lotto+Jokeri tänään mulla molemmis mapeis enemmän tappoja ku jyrillä.

Jos voitan ni sponssaan uuden liigan :D
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Jyri jäi mun naattiin.
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Jyri wh0? :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Uutta bolt actionia kehiin vaan. Helposti ehtii yhen turnauksen ennen sitä cod4 turnausta.
 
Ylös Bottom