Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Niin, sijoituksethan ratkeavat pisteiden mukaan ja t|C:llä niitä oli yksi enemmän. Tämän ilmoitin jo aiemmin ja valitukset kannattaa jättää etukäteen, ei jälkeenpäin. Seuraavassa liigassa sitten 2-0 voitosta tulee saamaan 3 pistettä palkkioksi "ylivoimaisuudesta", se sitten tasoittaa tätä mappi-piste-systeemiä hieman.
Eikä t|C saa käytännössä etua, koska te valitsette toisen mapin, joka pitäisi olla siis teidän hallussa hyvin ja voittaa se. Jos häviätte, sitten on tietenkin mahdollista että t|C vie oman toisen mappinsa ja häviätte ottelun. Yksi mahdollisuus olisi että arvon itse kolme viimeistä mappia, niin jokainen joukkue saa valita vain yhden mapin viidestä. Kannanottoja...
Niin mut se tässä se jännä juttu onki että sä lisäsit ton 1 piste 2-1 häviöstä kun tää liiga oli jo alkanut ja Muna oli just hävinnyt 2-1 jollekkin.... Ite kannatan tota että kaikii mapit arvotaan ettei toinen saa etua
En mä siitä ideasta missään vaiheessa pitänyt ja jos olisin alkanu valittaa siitä, olis taas sellaset vittuilut tullu etten jaksanu. Iha sama voitetaan ne sitte kolmes mapissa.
*naurua*
Toivoa saa, ja kuvitella.
Tämä on vain osa suurta salaliittoa MI:ta vastaan!
No mitäs mulle sit kävi? Voitin Vermossa 10000 egee! Eli ihan hyvin kävi! Älä werty ota niin raskaasti. Ei aina voi voittaa. Hyvä tulos toi välierä paikkakin on.Nevis: peru sanasi ettei käy kuin quassimolle tuossa vähän aikaa sitten :/
No mitäs mulle sit kävi? Voitin Vermossa 10000 egee! Eli ihan hyvin kävi! Älä werty ota niin raskaasti. Ei aina toi voittaa. Hyvä tulos toi välierä paikkakin on.
Mä en tajunnu mitään koko viestistä Jäikö multa joku poistettu viesti välistä tjsp.?Niin eli tiivistettynä:
syytät meitä näistä:
ilman yhteyshenkilöä ei saa pelata
mitään ei sovittu.
Millon sanoit että te ette pelaa ilman yhteyshenkilöä? et milloinkaan
Milloin sanoit että meiän piti vaan yrittää eikä pelata syystä x? et milloinkaan vaan sanoit että pelataan jos on väkeä
Jos vaan kato et syyttelis mistään mitä me ei olla tehty väärin ja myöntäisit että sä jauhat paskaa
Lisääppä rsxz listoilles...bla bla kun joku heliumklaani blabla