Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Fedurre-riepu työn touhussa...:)

murhaputki.gif
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

molemmat päättää kaks mappia ja viides mappi arvotaan?

Niin ja ylempänä sarjataulukossa oleva tietysti aloittaa eli:
"parempi" valitsee 1 ja 3 mapit ja "huonompi 2 ja 4 mapit. 5 mappi arvotaan.
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Niin, sijoituksethan ratkeavat pisteiden mukaan ja t|C:llä niitä oli yksi enemmän. Tämän ilmoitin jo aiemmin ja valitukset kannattaa jättää etukäteen, ei jälkeenpäin. Seuraavassa liigassa sitten 2-0 voitosta tulee saamaan 3 pistettä palkkioksi "ylivoimaisuudesta", se sitten tasoittaa tätä mappi-piste-systeemiä hieman.

Eikä t|C saa käytännössä etua, koska te valitsette toisen mapin, joka pitäisi olla siis teidän hallussa hyvin ja voittaa se. Jos häviätte, sitten on tietenkin mahdollista että t|C vie oman toisen mappinsa ja häviätte ottelun. Yksi mahdollisuus olisi että arvon itse kolme viimeistä mappia, niin jokainen joukkue saa valita vain yhden mapin viidestä. Kannanottoja...

Niin mut se tässä se jännä juttu onki että sä lisäsit ton 1 piste 2-1 häviöstä kun tää liiga oli jo alkanut ja Muna oli just hävinnyt 2-1 jollekkin.... Ite kannatan tota että kaikii mapit arvotaan ettei toinen saa etua
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Niin mut se tässä se jännä juttu onki että sä lisäsit ton 1 piste 2-1 häviöstä kun tää liiga oli jo alkanut ja Muna oli just hävinnyt 2-1 jollekkin.... Ite kannatan tota että kaikii mapit arvotaan ettei toinen saa etua

Voin vakuuttaa että asialla ei ollut mitään tekemistä Munan häviön kanssa, ei me todellakaan lähdetty tavotteleen mitään kummallista :)

Miksi et väittänyt silloin asiasta vastaan, kun oli sen hetki. Silloin se vaikutti mielestäni ainakin ihan hyvältä idealta IMO. Ja vakuutan myös, että en vieläkään harrasta mitään fiilunki-peliä tässä isännöidessäni turnauksia, en teidän tiimiä enkä muitakaan kohtaan.

Pidetään tää systeemi mikä oli alun perin, jolloin sarjataulukko sijoituksella saa sen pienen edun ja tällöin tässä systeemissä on hieman enemmän ideaa, koska saamme enemmän "hyviä" mappeja.

Edit: Onko Ahmasta tullut joku kuvallinen taiteilija kauniiden blogi-tekstien lisäks? :D
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

En mä siitä ideasta missään vaiheessa pitänyt ja jos olisin alkanu valittaa siitä, olis taas sellaset vittuilut tullu etten jaksanu. Iha sama voitetaan ne sitte kolmes mapissa.
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

En mä siitä ideasta missään vaiheessa pitänyt ja jos olisin alkanu valittaa siitä, olis taas sellaset vittuilut tullu etten jaksanu. Iha sama voitetaan ne sitte kolmes mapissa.

*naurua*

Toivoa saa, ja kuvitella.
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Mä taas muistin tälläisen: "Kolmas kerta toden sanoo"
;)
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Mä taas muistin tämmösen..."Kuka voittaa, SWB voittaa hej hej" :D
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Mulle tuli mieleen lähinnä Ahma SWB triidissä :D
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

MI - t|C 1-3

Castle: 4/5(?) - 8
Asylum: 8 - 2/3(?)
Cliffside: 4/5(?) - 8
Dome: 5 - 8

Tarkkoja lukuja roundeista ja tapoista voi joku muu lisäillä (mikäli joku ymmärsi kuvia ottaa)

t|C kiittää matsista, saatiin lopulta jengi kasaan vaikka liiderit odee ja nevis loistivat poissaolollaan
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

GG erittäin löysä esitys meiltä kaikenkaikkiaan. Ei siinä mitään kun ei tällasella pelillä finaaliin kuuluiskaan vissiin päästä... Kyllähän te paskoi mappeja osaatte valita näköjään vaikkei odee edes ollut paikalla:(
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Niin eli tiivistettynä:

syytät meitä näistä:

ilman yhteyshenkilöä ei saa pelata

mitään ei sovittu.

Millon sanoit että te ette pelaa ilman yhteyshenkilöä? et milloinkaan

Milloin sanoit että meiän piti vaan yrittää eikä pelata syystä x? et milloinkaan vaan sanoit että pelataan jos on väkeä

Jos vaan kato et syyttelis mistään mitä me ei olla tehty väärin ja myöntäisit että sä jauhat paskaa
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Tämä on vain osa suurta salaliittoa MI:ta vastaan!
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Tämä on vain osa suurta salaliittoa MI:ta vastaan!

ei nyt tämä on salaliitto tiim chaosta vastaan. nyt me yritetään manipuloida tc jäseniä ja saada halpa voitto heti kun liideri ei ole paikalla. en nyt sanois muuta kun huhhuh. Kyllä vähän vituttaa kun joku heliumklaani yrittää pilata meidän mainetta jollain perättömillä syytöksillä'

Nevis: peru sanasi ettei käy kuin quassimolle tuossa vähän aikaa sitten :/
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

MNevisille lähtee privaterveiset äskettäin poistetusta, asiatonta tekstiä sisältäneestä vuodatuksesta, mutta sitä ennen (taas kerran) yleinen vinkki näihin konfliktitilanteisiin:

Toisen klaanin tai sen jäsenten nimitteleminen, haukkuminen tai muu henkilökohtainen verbaalihyökkäily ei edistä kenenkään asiaa. Jos joku asia rassaa, pysykää asiassa tai menkää jonnekin muualle oksentelemaan pahaa oloanne pois. Ylläpidolle on ihan sama vaikka tappelette tuomiopäivään saakka, kunhan avautuminen pysyy molemmin puolin kohteliaan käyttäytymisen rajoissa.

Ei voi olla niin vaikeaa antaa ns. "tuhannen tonnin painoista" palautetta vastapuolelle ilman capslockeja, kysymys/huutomerkkispämmiä tai yllä mainittua halveeraamista. Asiasta on mainittu lukuisia kertoja tässä ketjussa. Toivottavasti hiljalleen menisi jo jakeluun.

PS. Myös Wertymanilta poistettu yksi postaus (KFINin foorumi ei ole esiastekoululaisten tuherrusalue...samat MNevisille. Molemmat osaavat kirjoittaa ilman capslock/erikoismerkkispämmäilyäkin.)
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Nevis: peru sanasi ettei käy kuin quassimolle tuossa vähän aikaa sitten :/
No mitäs mulle sit kävi? Voitin Vermossa 10000 egee! Eli ihan hyvin kävi! Älä werty ota niin raskaasti. Ei aina voi voittaa. Hyvä tulos toi välierä paikkakin on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

No mitäs mulle sit kävi? Voitin Vermossa 10000 egee! Eli ihan hyvin kävi! Älä werty ota niin raskaasti. Ei aina toi voittaa. Hyvä tulos toi välierä paikkakin on.

Siis en mä ota raskaasti vaikka hävittiinki. Ei mua tappio harmita Kato mä en tykkää siitä kun joku heittää tollasta paskaa musta ja meiän klaanista.
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Niin eli tiivistettynä:

syytät meitä näistä:

ilman yhteyshenkilöä ei saa pelata

mitään ei sovittu.

Millon sanoit että te ette pelaa ilman yhteyshenkilöä? et milloinkaan

Milloin sanoit että meiän piti vaan yrittää eikä pelata syystä x? et milloinkaan vaan sanoit että pelataan jos on väkeä

Jos vaan kato et syyttelis mistään mitä me ei olla tehty väärin ja myöntäisit että sä jauhat paskaa
Mä en tajunnu mitään koko viestistä :eek: Jäikö multa joku poistettu viesti välistä tjsp.?

bla bla kun joku heliumklaani blabla
Lisääppä rsxz listoilles...
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Noh! Werty älähän nyt viitti hävisitte vaikka väkisin hommasit matsin sillai että TeeCeellä ei ole Odee eikä Nevis kuvioissa!

t|C Finaalissa Nähdään! Ellei K-30 äijillä o mitään sitä vastaan
 
Ylös Bottom