Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

no tässä sitten nää korjatut tilastot MI - tC
tapot - mapit

odee -35 - 3
nevis91 - 8 - 1
jonnez - 21 - 3
morzelooh - 17 - 2

G-h-o-s-t_fin - 36 - 3
limputtaja - 20 - 2
kauha-apina - 18 - 2
lateksii - 18 - 2
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Cliffside​

Team Chaos näytti aloittavan taktisesti kokoonpanolla 4-5-1.. Eikun, odee, nevis ja jonnez. LHK luotti nipottajaan, ilona07:ään ja jouni95:een. Peli keskeytettiin nipottajan toimesta tilanteessa 6-2 kun nevis putosi ja jatkoimme neviksen paluun jälkeen samasta tilanteesta. Mapin ratkaisi chaoksen joukkuepeli, kun LHK sooloili liikaa eri puolilla mappia. Monet 1v1 tilanteet voitti LHK mutta taktiikoiden ansiosta Team Chaos selviytyi voittajaksi lukemin 8-4.

Castle​

Toiseen mappiin LHK teki pelaajavaihdon, tuhoutumaton tuli korvaamaan ilonaa. LHK ei saanut peliään kulkemaan ja Chaos vei kierroksia omiin nimiinsä, tilanteeseen 7-3 asti. Nimettömän LHK:n suusta: "Voitetaan vielä yks, 8-4 ja 8-4 ei näytä kovin kauheelta"
Pelaajat eivät löytäneet omia paikkojaan, kun kaikki Chaos-pelaajat eivät pysyneet enää 11. roundilla kunnolla taktiikassaan. Heidän järjestäytymisensä oli enää heikko. Nipottajan taktiikat taasen johtivat LHK:n voitosta voittoon, pääsipä jouni95 voittamaan kaksi 1v1 tilannetta. Tilanteessa 7-6 Chaos päättää ryhdistäytyä, ryhdistäytyy ja selviytyy voittajaksi lukemin 8-6.

TAPOT:
Tapot -- Mapit

odee - 33 -- 2
nevis91 - 14 - 2
jonnez - 14 - 2

nipottaja - 13 -- 2
tuhoutumaton - 6 -- 1
jouni95 - 17 -- 2
ilona07 - 8 -- 1
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

MI 2-1 K-30

mapit:
8-3
7-8
8-3

2. mappi oli helvetin tiukkaa vääntöä, jännitystä ihan koko rahan edestä loppuun saakka. Ensimmãinen ja viiimenen oli suht helppoja voittoja mut GG kummiski.

Ja voitteko laittaa kuvat?
En tiedä ottiko kukaan kuvia. Hyvä matsi oli kaikenkaikkiaan. Makinissa hävittiin kun ei oikein osuttu, tai ainakaan minä en osunu. Mikkis yritti kantaa mut enempi olis meitä muita kaivannu. Taitohan siinä ratkaisi lopulta. G-H-O-S-T-FIN oli kiusana mulla kokoajan.

Outskirts oli mahtava! Peli aaltoili, muutama rundi oli selvääkin selvempi vuoroin papoille, vuoroin MI:lle. Viimeinen rundi ratkaisi. Lähdettiin koukkaamaan vasemmalta Mikkiksen tehdessä tiedustelua. LtUrban ja minä tultiin hieman jälestä. Zodiacista en muista missä mies oli. Tultiin takana olevalle ladolle ja yhtä-äkkiä Ghosti ampuu Urbanin. Ihmettelen hetken että mistä se tuli. Heti perään tippuu Mikkis! Ghosti olikin kiertäny selkään. Piiloudun ja Ghost juokseekin ohi, napsautan selkään, yks vähemmän. Katon monta vihua jäljellä, kolme! Ja minä olen yksin, mikä sen Zodiacin tappoi? Hetken mietin että mitäs nyt, päätin jatkaa matkaa kohti A planttia. Kauha tähystää B plantin ohi tulevaa pitkää tietä, onnellisen tietämättömänä siitä että olen tärisevin peukaloin saanut tähtäimen kohdalleen. Naps! Tilanne 1 vs. 2. Heitän hämysavun B:lle. Se olikin tabuni! Eikun kranu perään ja pikaisesti kattomaan jos A:lta joku lähtisi tutkimaan tilannetta. No Limputtaja lähtikin ja sain taas rauhassa ampua selkään. Planttia A:lle ja sniputalon alakertaan piiloon. Askeleita! Kranu lentää sisään planttitaloon ja hetken kuluttua Lateksii ryntää perässä. Kajahtaa yksi laukaus... OHI! Lateksii tulee takasin ovelle ja saan toisella sentään osuman. huh Pirun hyvä ja jännä mappi!

Upheaval meni sitte suhteellisen suvereenisti MI:lle. Meillä(lue Mikkis) oli hetkemme mutkun kaikki tuli jo annettua edellisessä mapissa niin vastaantulijoiksi jäätiin. Semmosta sekoiluahan se pääasiassa oli. Ansaittu voitto Murderille!

Kiva oli pelata, edellisen pelin älämölöstä ei ollut tietoakaan. Gg! Onnee jatkopeleihin!
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Juu se toisen mapin vika roundi kaatu enemmän tai vähemmän sooloiluun. Jos limppu vaan olis pysyny piilossa eikä tullu kun houkuttelit sitä niin olishan se kahestaan helpompi ollu purkaa, jos ja jos nii... Kuitenki mä laitan tapot sit jossai vaihees jos ei kukaan muu.
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

MI - K-30 tapot:
limputtaja 15
kauha-apina 38
G-H-O-S-T_FIN 36
Lateksii 23
quassimo 26
iturban 20
Zodiac-FIN 16
Mikkis80 33

kaikki pelas 3 roundia
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Kiitti Lateksii. Hyvin toimittu!
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Fedu vois päivittää ainakin ton otteluohjelma osion niin tiedettäis mitä on pelattu ja mitä ei. Kiitti etukäteen. :)
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Huh, ny pitäs taas olla kaikki tilastot kuosis ja sori viivästymisestä jälleen, toivottavasti ei tullut ylimäärästä ressiä :D
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Jaa että meillekin tosta noin vaan yks tappio lisää tullu? Mitäs peliä sä Fedurre sielä oikeen nyt pelaat? Ei taida ihan eka kerta olla meidän kohdalla
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Jaa että meillekin tosta noin vaan yks tappio lisää tullu? Mitäs peliä sä Fedurre sielä oikeen nyt pelaat? Ei taida ihan eka kerta olla meidän kohdalla

Viihtiks kertoo mistä kohdasta on kyse niin voin korjata :) Ja parin matsin mapeista ei sitten tullut tappoja ylös, koska ei ollut selkeitä tietoja, mutta melkeimpä kaikista oli. Sanokaa toki jos muitakin virheitä, koska se on hyvin mahdollista...

Ediit: Muutama matsi pitää vielä pinnistää tämän viikon sunnuntaihin mennessä/ensi viikon alkuun mennessä!
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Jaa että meillekin tosta noin vaan yks tappio lisää tullu? Mitäs peliä sä Fedurre sielä oikeen nyt pelaat? Ei taida ihan eka kerta olla meidän kohdalla

Heh, oletko tosissasi? Sinä se vaan jaksat tavoitella ihan uusia sfäärejä tuossa sinun vainoharhaisuudessasi. Jos uskot, että siellä tilastoissa tosiaan on virhe, niin sen sijaat että vihjailet liigaa vapaaehtoisesti pyörittävän Fedurren harrastavan jatkuvaa ja tarkoituksellista epäeettistä vilunkipeliä, niin voisit ko. asiasta ehkä vähän kohteliaammin tiedustella, esimerkiksi vaikka todisteiden kera.

Sinusta tulee mieleen ne henkilöt jotka katkerina tunkivat itsensä Karpolla on asiaa -ohjelmaan ihmisinä joiden duunarilippikseen oli valtiovalta kussut.

Koita ymmärtää ettei maailma pyöri sinun ja pulttilukkotiimisi sabotoinnin ympärillä.
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Eilen LHK voitti K-30 tiimin mapein 2-1. Mulla ei ainkaan ole mitään tilastoja tallennettu ja mitä lobbyssa muiden puheita kuuntelin niin ei varmaan ole muillakaan matsissa pelanneilla.
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Koita ymmärtää ettei maailma pyöri sinun ja pulttilukkotiimisi sabotoinnin ympärillä.

Oikeesti hei säästä noi jollekkin muulle. Mitää sä tänne tuut inisee vaikka et ole koko liigassa mukana. Jos vielä haluut jatkaa niin jatketaan privatesti, ei täällä.

Meillä on 6 voittoa ja 2 tappiota ja tuolla lukee jotain ihan muuta. Mä en vaan tajua miten sinne jotain ylimääräsiä pelejä on voinu tulla ihan noin vaan.
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Oikeesti hei säästä noi jollekkin muulle. Mitää sä tänne tuut inisee vaikka et ole koko liigassa mukana. Jos vielä haluut jatkaa niin jatketaan privatesti, ei täällä.

Meillä on 6 voittoa ja 2 tappiota ja tuolla lukee jotain ihan muuta. Mä en vaan tajua miten sinne jotain ylimääräsiä pelejä on voinu tulla ihan noin vaan.

:confused:

[SWB] Suburban White Boys
nylund (yhteyshenkilö)
susijengi (yhteyshenkilö)
eelis2008
kivnot
zam007
jyri88
Berdu
Damn85
peiKiss
JouCo

;)


No saahan se Fedukin välillä vähän lipsua koska tiimeilläkin jotain pieniä ongelmia ollu matsien kanssa... Ja sit täytyy vaa sanoo että on tullut virhe joka täytyy korjata.

Ei tää oo nii vakavaa, tää on vaa codii :D
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Joo virhe on nyt korjattu, olin ilmeisesti katsonut "ihan vahingossa" yhden 2-0 häviön lisää MI:lle. Toiseks, en tiedä huomaatko itse Late kuinka vainoharhaisia viestejä laitat välillä ja sitten ihmettelet joka asiaa mikä tuntuu olevan sinua/teidän tiimiä vastaan. Voin kertoa, että minulla ei ole aikomustakaan antaa etua muille tiimeille tarkoituksellisesti (niinhän sitä luullaan :p), mutta tällaisia virheitä tulee aika usein, varsinkin nyt kun harvemmin päivittelen tilastoja ja kun päivitän, joudun laittaan suht ison määrän tietoa kerralla päivitykseen.

Kolmanneks, älä missään nimessä lähde Berdun kanssa verbaaliseen taisteluun, olet tuomittu jo ennen alkua :D Elämä on raakaa...
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Joo virhe on nyt korjattu, olin ilmeisesti katsonut "ihan vahingossa" yhden 2-0 häviön lisää MI:lle. Toiseks, en tiedä huomaatko itse Late kuinka vainoharhaisia viestejä laitat välillä ja sitten ihmettelet joka asiaa mikä tuntuu olevan sinua/teidän tiimiä vastaan. Voin kertoa, että minulla ei ole aikomustakaan antaa etua muille tiimeille tarkoituksellisesti (niinhän sitä luullaan :p), mutta tällaisia virheitä tulee aika usein, varsinkin nyt kun harvemmin päivittelen tilastoja ja kun päivitän, joudun laittaan suht ison määrän tietoa kerralla päivitykseen.

Kolmanneks, älä missään nimessä lähde Berdun kanssa verbaaliseen taisteluun, olet tuomittu jo ennen alkua :D Elämä on raakaa...

"vainoharhainen" jos mä huomautan että meillä on hieman liikaa häviöitä. nojaa
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

"vainoharhainen" jos mä huomautan että meillä on hieman liikaa häviöitä. nojaa

Sinua lainatakseni: "Mitäs peliä sä Fedurre sielä oikeen nyt pelaat? Ei taida ihan eka kerta olla meidän kohdalla"

Tuli vaan sellanen olo, mutta anteeksi jos ymmärsin väärin ja virheet pitäisi kai olla korjattu nyt, piste.
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Fedulle lissää hommia :p :
toi kierroksen 8 matsi, LHK-SWB päätty siis 0-2.
tarkempia tilastoja siitä ei taida kellään olla??!?!
ainoot mitkä multaki löytyy:
SWB:n tapot ekas mapis
jyri88 - 18
damn85 - 8
susijengi - 8
JouCo - 8
 
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Tilastovirheistä ja julkisesta pulputtelusta:

Suosittelisin lämpimästi, että mikäli tuloksissa tai tilastoissa on virhe, se ilmoitettaisiin tulevaisuudessa Fedurrelle yksityisviestillä, jolloinka se voidaan tarkistaa ja oikaista ilman turhaa hälinää. Viimeisin vähemmän diskreetti korjauspyyntö on hyvä esimerkki siitä, kuinka hirvikärpäsestä voi tulla semihärkänen. Toinen vaihtoehto on se, että oikaisupyyntöjä/tiedusteluja tehdään kuten Jouco tekee tämän viestin yläpuolella...eli nätisti. Ei se niin vaikeaa ole. ;)

PS. Berdu: Pyydät viestissäsi kohteliaisuutta toiselta, mutta sama ei kuitenkaan näy omassa tekstissäsi. Näitä knoppeja kannattaa jatkossa välttää, ettei jo kertaalleen saavutettu rauha tässä ketjussa katkeaisi ja ettei modepamppujen tarvitsisi suotta kaivella taskusta keltaisia kortteja. Tämä siis herra B:lle ja kaikille muille vastaisuuden varalle.
 
Ylös Bottom