Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fedurre
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Kiitos pelistä valkonaamat! Oma peli ei kulkenu kyllä kovinkaan hyvin. Ja meidän taktiikka? No, sitä ei ollut olemassakaan, jätkät hortoili ihan minne sattu. Välillä tuntu että pelattii TDM, unohtu planttien suojaaminen täysin. Ja mikäs tota osumarekisteriä vaivaa? Eilenkin pari-kolme niiiiin suoraa osumaa keuhkoihin kun olla ja voi -> ei rekisteröi osumaa ollenkaan. Aika tyhjän kanssa loppujenlopuksi.

Parempi tiimi voitti kuitenkin selkeesti tällä kertaa, siitä ei kyllä epäilystäkään. K-30 pelit on välillä kun Suomen lätkää seurais. Vaikka johdettais 7-1 niin ei tosiaan kannata korkata shamppanjapulloa koska kun pappa nukahtaa ni sitä ei herätä kukaan. Osumatarkkuus ja taktiikanpuute koitui kohtaloksemme eilen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

K-30 vs. SWB 0-2 rundit 5-8, 7-8

Eka mappi K-30 valitsema Roundhouse. SWB pelasi hyvin ja onnistumisia tuli tasaisesti. Ahma tais olla MVP, jyri88 totutusti täys noppa. Hosti lagasi p-a-h-a-s-t-i neljä kertaa joista omalle kohdalle sattui yks dueli damnin kans. Hävisin... senkin duelin... prkl... No ne pienet ongelmat ei vaikuttaneet mapin lopputulokseen. K-30 hävisi huonon tähtäyksen mitalla.

Toinen mappi SWB valitsema CliffHangeri. K-30 ottaa komennon ja SWBn jantterit kerää kamoja kerta toisensa jälkeen. Alun 2-0 menee tasaisesti tilanteeseen 7-5. JA MITÄ V**TUA SITTEN TAPAHTUU?! No sen verran vaan että Nettis sanoo, nyt hoidetaan tää homma ja kun taikaiskusta SWB ryhdistäytyy, K-30 jäätyy ja numerot kääntyy 7-8 tappioksi! MVP oli 24 tapolla... no stna arvatkaa! No niin just se sama spede. jyri88 tietenki!

Hitsin kiva matsi oli, paremmalla onnella varustettu joukkue voitti.;) WP swb, hyvin veditte plus se että ootte loisto porukka. Vinaalis nähää! :p

edit. Nettis nappasi kuvat, niitä odotellessa.

edit 2. Osumarekisteri on tosiaan niin bärssiistä kun olla voi, julmalla tavalla se näillä bolteilla korostuu kun useinkaan ei esim. jyriä tai Ahmaa vastaan pääse toista laukausta ees ampumaan. Vaikka käytinkin double tappia kun mul ei oo vielä stoppari auki. :eek:

Joskus harvoin Jyrin yläpuolella, yleensä alapuolella. Cliffhangerissa J88 pistikin SickNästy-vaihteen päälle ruhjoen K-30 rivit kumoon jättäen muille SWB:n pojille statistin roolin. Erikoista oli minusta se, että yleistäen voisi sanoa, että alkunaatit eivät purreet juurikaan ja että SWB:llä ei ollut mitään taktiikkaa tai sovittua pläniä kumpaankaan mappiin.

Yleisesti matsit olivat hyvä esimerkki rehdissä hengessä pelatusta paikallisottelun makuisesta matsista.

Mullekin kävi pahimmillaan niin, että osuma ei tuntunut rekisteröityvän. Varsinkin Quassimon kanssa oli pariin otteeseen ongelmia kun ei tuntunut millään kaveri tippuvan. Kovanahkaisia nuo Kouvolan kangsterit.

Jyrin kanssa oli pahimmat ongelmat. Ammun heppua suoraan vatsalaukkuun 10m päästä, mutta ilmeisesti olin varustautunut tähän kisaan vaaleanpunaisilla leikkipanoksilla koska Jyri ilmeen värähtämättä posautti mun sisuskalut Cliffsiden vuoren kupeelle. Tapahtu useemmin kun kerran. Ihme juttu. Mutta on miehellä kyllä sihti kohillaan, katto killcamista ni ei se paljoa hakenut vaan hetisuoraan kohille. Nostan hattua.

Vaikka johdettais 7-1 niin ei tosiaan kannata korkata shamppanjapulloa koska kun pappa nukahtaa ni sitä ei herätä kukaan. Osumatarkkuus ja taktiikanpuute koitui kohtaloksemme eilen.

Hyvä ruoka, parempi mieli :)

Mullekin kävi pahimmillaan niin, että osuma ei tuntunut rekisteröityvän. Varsinkin Quassimon kanssa oli pariin otteeseen ongelmia kun ei tuntunut millään kaveri tippuvan. Kovanahkaisia nuo Kouvolan kangsterit.

Mulla oli kanssa useamman kerran ongelmia quassimoon ammuttaessa. En sit tiiä et oonko pa+ka ampuu vai onko se vaan niin liukas kaveri :D.

Mulla oli kanssa useamman kerran ongelmia quassimoon ammuttaessa. En sit tiiä et oonko pa+ka ampuu vai onko se vaan niin liukas kaveri :D.

Veikkaan jälkimmäistä sen kaikessa mahdollisessa merkityksessään ;)

Hyvä matsi. Tais olla tosiaan Quassimo joka heitti sellasta ripaskaa noissa dueleissa että ei siinä ollut paljon jakoa.
Cliffhangerissa J88 pistikin SickNästy-vaihteen päälle ruhjoen K-30 rivit kumoon jättäen muille SWB:n pojille statistin roolin.
Hear hear ! Taktiikka on ollut aika selkee näissä matseissa, Jyri"Commando"88 pistää poijaat pakettiin ja jos jää jotain jämiä niin niitä koitetaan sitten kalastella. :D

Laittaisko joku meiän eilisen matsin kuvat tänne?

K-30 vs. SWB 24.5.09

k30vsswbmap1.jpg

k30vsswbmap2.jpg

MI 2-1 LHK

8-2 (MI map)
6-8 (LHK map)
8-1

tuo toka mappi oli hyvää tasasta vääntöä, 2 muuta ei sitte niinkän, hp kuitenkin

Tapot --- roundit:
MI:

limputtaja 16---2
Lateksii 15---2
Sm3ker1 42---3
G-H-O-S-T-FIN 25---3
kauha-apina 3---1

nipottaja 23---3
PUNISHER-FIN 18---3
tuhoutumaton 12---3
swuber1 6---2 (lähti tokasta kesken)

Jatkuuko tää pulttilukkoliika vai ei? Ei kovin hyvältä näytä...

^^ jatkuu jatkuu
5. kierros
[LHK] - [Muna] 2-0

3vs3 pelattiin ja reisille meni, 3 munakarvaa on liian vähän ei siitä määrästä erota edes väriä kunnolla. Tapoista en tiedä niin toivottavasti joku otti kuvia...

eka mappi meni vähän "hakuses" :D. ei noi 3v3 oikeen sovellu tähän pulttiin... mut hyvin vihut veti :)

löytyykö keneltäkään kuvia tuosta LHK - Muna matsista

K-30 vs Muna

Roundit meni papoille 2-1. Pelattiin pelaajakadon takia 2vs2 3 roundia Domea ja voin kertoo että oli paras pulttilukkomatsi mun osalta. Naurua ja rentoa meininkiä riitti, kiitos siitä Allulle ja Junnulle. Kuvia tulee ehkä, ite en ottanu ku oon laiska sika.

Oli kyllä SWB peli yhtä mahtavuutta, tällä kertaa saatiin taas mujutama tappo joita voidaan olla erittäin ylpeitä, siitä kiitokset koko tiimille ja erityisesti mulle. Taktiikoissa oli vielä hakemista, mutta loppua kohden saatiin SWB:n pakka todella sekaisin ja muutamaan otteeseen vietiinkin SWB pelaajia kunnolla kahville, luultavasti minun taktisten ohjeiden ja kannustusten vuoksi. Kiitos GG hyvä peli, vähän oon pettyny kun kaikki ainekset voittoon oli meillä, vain se viimeinen silaus jäi puuttumaan joka näkyi erityisen hyvin yhdessä rundivoitossa! :D Tappotilastot sun muut päivittyvät lähitulevaisuudessa.

Oli kyllä SWB peli yhtä mahtavuutta, tällä kertaa saatiin taas mujutama tappo joita voidaan olla erittäin ylpeitä, siitä kiitokset koko tiimille ja erityisesti mulle. Taktiikoissa oli vielä hakemista, mutta loppua kohden saatiin SWB:n pakka todella sekaisin ja muutamaan otteeseen vietiinkin SWB pelaajia kunnolla kahville, luultavasti minun taktisten ohjeiden ja kannustusten vuoksi. Kiitos GG hyvä peli, vähän oon pettyny kun kaikki ainekset voittoon oli meillä, vain se viimeinen silaus jäi puuttumaan joka näkyi erityisen hyvin yhdessä rundivoitossa! :D Tappotilastot sun muut päivittyvät lähitulevaisuudessa.

oli kyl mahottoman kova taistelu!! ...lähinnä verbaalista sodankäyntiähän toi peli tais olla :D

[SWB] hois tänään matsinsa mallikkaasti, kiitokset rehdistä ja hauskasta peli illasta LHK:lle & Munalle!

Ylös Bottom