Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 Clan Takedown rekryketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pforce
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: COD4 Clan Takedown rekryketju

Olisin halukas liittyä tuohon teidän klaaniin. Pystyn pelamaan vikoolla. Käyttäjä nimerni ps3:sella on Hemuli12. :)

Olisin halukas liittyä tuohon teidän klaaniin. Pystyn pelamaan vikoolla. Käyttäjä nimerni ps3:sella on Hemuli12. :)

joo ja tuohon äsköiseen viestiini että onhan tämä klaani ps3:sella minä ainakin ymmärsin näin ja minulta löytyy tuohon listaan kuuluvat jutut eli on headsetit ja tälläset toivon että pääsisin klaaniinne. :p Ja olenhan minä kova suomailenen pelamaan CODia että pistäkää inviteä vaan tulemaan kun ootte pelaamas. Mitkä on muuten teidän tyyppien nikit ps3:lla onlinessa?

Viimeksi muokannut moderaattori:

joo ja tuohon äsköiseen viestiini että onhan tämä klaani ps3:sella minä ainakin ymmärsin näin ja minulta löytyy tuohon listaan kuuluvat jutut eli on headsetit ja tälläset toivon että pääsisin klaaniinne. :p Ja olenhan minä kova suomailenen pelamaan CODia että pistäkää inviteä vaan tulemaan kun ootte pelaamas. Mitkä on muuten teidän tyyppien nikit ps3:lla onlinessa?

kröhömmm....ei millään pahalla, mutta klaanipeleihin vaaditaan yleensä jonkinlaista kokemusta eikä tolla 11h pelillä oikeen vielä pelejä pelata hyvin.;)

siis enkö pääse teidän klaaniin?:(

Rivien välistä voi lukea "Kiitos tarjouksestasi, mutta rivit ovat täynnä" eli tällä hetkellä kyseisellä klaanilla on tarpeeksi porukkaa. Yksi kysymyskerta riittää mainiosti.

Joo, Hemppa meil on rosteri aika lailla täytettynä tällä hetkellä. Kiitos mielenkiinnosta kuitenki!

kröhömmm....ei millään pahalla, mutta klaanipeleihin vaaditaan yleensä jonkinlaista kokemusta eikä tolla 11h pelillä oikeen vielä pelejä pelata hyvin.;)

No ei sekään, että on 20 päivää peliaikaa takana, myöskään takaa että pelaa hyvin;)

No ei sekään, että on 20 päivää peliaikaa takana, myöskään takaa että pelaa hyvin;)

Totta. Allekirjoitan tämän väitteen henkilönä, joka lähes 22 päivän pelikokemuksella onnistui yhden free-for-all -pelin aikana fläshäämään itsensä 7 kertaa.

Ylös Bottom