Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 flying glitch/cheat

Vastaus: COD4 flying glitch/cheat

Oon aika UFO kun osaan hypätä Overcrownin talon katolle siitä muurilta! Suck that!
 
Vastaus: COD4 flying glitch/cheat

Lollerman häxännyt, itse kertoi :)

Elikkä en siis häxänny omalla accolla/omalla pleikalla vaan kaverin luona, kaverin accolla, kaverin luvalla. Ja kerrottakoon että ei saanut bannia.
P.S: Olisin kiitollinen ettei "eräs/eräät" (tiedätte keitä te olette) menis reporttaa mua vain sen takia, että sanoin, että kokeilin UFO haxia.

Thnx
 
Vastaus: COD4 flying glitch/cheat

Elikkä en siis häxänny omalla accolla/omalla pleikalla vaan kaverin luona, kaverin accolla, kaverin luvalla. Ja kerrottakoon että ei saanut bannia.
P.S: Olisin kiitollinen ettei "eräs/eräät" (tiedätte keitä te olette) menis reporttaa mua vain sen takia, että sanoin, että kokeilin UFO haxia.

Thnx

Ei ne bannaa ilman prooffia, trophys on turvassa
 
Vastaus: COD4 flying glitch/cheat

Itse reporttaan kaikki yli 2. prestigellä olevat, koska alemmat on yleensä kakkosaccountteja, että jos yhtään auttaa niin postaan jotta ne saisivat bannit.


Ihan vaan mielenkiinnosta , mihin reporttaat :confused: ? Tuonne PS:n omille sivustoille reporttaamalla en ole vielä kertaakaan saanut vastausta / lisäselvitys pyyntöä asian tiimoilta . Mahtaa mennä roskakoriin tuon kautta lähetetyt reportit koska samat nickit toilailevat edelleen !
 
Vastaus: COD4 flying glitch/cheat

Saattaapi tuo pelaajien raportointi olla yhtä tuottavaa kuin äänestäminen Kekkosta vastaan tai lompakon varastamisen jälkeinen poliisiraportin täyttäminen New Yorkissa.

Hyvin harvoin siis johtaa mihinkään, ja tuskin koskaan koko pleikkarin sulkemiseen PSN:stä.
 
Vastaus: COD4 flying glitch/cheat

Saattaapi tuo pelaajien raportointi olla yhtä tuottavaa kuin äänestäminen Kekkosta vastaan tai lompakon varastamisen jälkeinen poliisiraportin täyttäminen New Yorkissa.

Hyvin harvoin siis johtaa mihinkään, ja tuskin koskaan koko pleikkarin sulkemiseen PSN:stä.


Juuri tätä tarkoitin, täysin turha sivusto . Tulisi edes mailia postin perille menosta tai edes lukukuittaus mutta, tuskin sitä saittia kukaan tosissaan tutkiskelee :mad: !
 
Vastaus: COD4 flying glitch/cheat

Kai sielä sonylla on jossain pilvenpiirtäjän kellarissa joku pieni ikkunaton toimisto, joka haisee hielle ja pskalle. Lattia ja pöydät täynnä pizzalaatikoita, tietokonepöytä ja sen takan istuva äijä joka on saanut sonylta duunipaikan jonka tehtävä on lukea playstation pelaajien posteja yms. Mutta kun herralla pyörii siinä kolmella 40'' tuuman monitoreista jotain ihan muuta. Joten siinä on syy miksi eivät valituksen mene perille!:eek:
 
Ylös Bottom