Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 Frag by Herkkusuu

Vastaus: COD4 Frag by Herkkusuu

Oli kyl kommeeta eritointii, varsinkin jos vasta ensimmäinen viteo. Kuvanlaatu tosi hyvä.
 
Vastaus: COD4 Frag by Herkkusuu

Ja mitään aseiden ääniä ei ollut koska kuvan otin vid kameralla, jantsu otti pc:llä sit äänet :D

Video kuva on: consolemodee(SD),Priva snipa TDM,public(SD)
 
Vastaus: COD4 Frag by Herkkusuu

Tykkäsin! Mahtavaa editointi paikoitellen ja olihan siellä Herkku-frägejä. Hyvä jätkät! Ja hianoo hasseli, propsit näteistä kuolemista! :D
 
Vastaus: COD4 Frag by Herkkusuu

Varsinkin videon alku oli jotain niin mun makuun kun olla ja voi, todella hieno. Editoinista 10+, ennen kun käynistin videon niin olin ihan varma et sieltä tulee sitä perus kuraa, harvemmin jaksaa kattoo loppuun, kun on niin paljon näitä videoita. Tämän jaksoin!
 
Vastaus: COD4 Frag by Herkkusuu

Ihan ok, osittain syncaus toimi, mut välil kyl ois sitä voinu hioo enempi.
Tykkäsin intron musiikista.
 
Vastaus: COD4 Frag by Herkkusuu

Varsinkin videon alku oli jotain niin mun makuun kun olla ja voi, todella hieno. Editoinista 10+, ennen kun käynistin videon niin olin ihan varma et sieltä tulee sitä perus kuraa, harvemmin jaksaa kattoo loppuun, kun on niin paljon näitä videoita. Tämän jaksoin!

Siis ei voi olla totta jos jaksoit. Eiks toi ollut hirveetä väkivaltaa. Olisin itekkin ottanut kuvaa ennemmin tee hetkistä ;)
 
Vastaus: COD4 Frag by Herkkusuu

On muuten aivan loistava videopätkä! Varsinkin tuo alku oli upeaa katseltavaa! :) Musiikki sopi loistavasti tuohon alun kohtaukseen. Ja olihan siellä muutama ihan nätti sniputuski...

PS: Paljonko hasseli tienas, ku tuli tykinruuaks? :p
 
Vastaus: COD4 Frag by Herkkusuu

On muuten aivan loistava videopätkä! Varsinkin tuo alku oli upeaa katseltavaa! :) Musiikki sopi loistavasti tuohon alun kohtaukseen. Ja olihan siellä muutama ihan nätti sniputuski...

PS: Paljonko hasseli tienas, ku tuli tykinruuaks? :p

Rusinan jota en antanut
 
Vastaus: COD4 Frag by Herkkusuu

Nättii! Alku oli aivan loistava. Vähän ehkä liikaa tuota kelausta, mutta loistava pätkä!
 
Ylös Bottom