Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: CoD4 HC S&D - liiga [PS3], Sponsored by Activision

Finaalissa siis vastakkain CTd ja FF. Tiukkaa vääntöä finaalipaikasta varsinkin FF vs FCD-matsissa, loistavaa. Toivottavasti finaalista tulee mahtipontinen 5 mapin mittainen tapahtuma :p

En kyllä vieläkään voi uskoa tota FCD vs FF matsiraporttia, huh huh. FCD eteni luovutusvoitoilla ja 3v6 voitoilla semifinaaliin FF vastaan ja pisti noin paljo kampoihin? Pääsikö codin reenaminen pojilta taas unohtuun meidän matsin jälkeen ku ei ollu mitää hypeä matsin ympärillä? Oisin olettanu että oisitte vieny ton silmät kii kädet taskus 2-0. Ei millään pahalla FCD poikia vastaan, mutta tiedän heidän tason melko tarkkaan koska sielä ennen pelasin. Paras pelaaja tämän illan kokoonpanosta on varmasti Gallonen, joka vaikuttaa nykyään meidän riveissä. Hienosti on pojat nähtävästi pistänyt hanttiin, pakko nostaa hattua. Ehkä saadaan FFltä jonkinmoinen matsiraportti mitä hittoo sielä oikein tapahtu, itteä ainaki kiinnostas :)

Otetaan huomioon se että lähdettiin tähän liigaan vain pelaamaan ja kokeilemaan onnea. Henki oli todella hyvä porukan kanssa ja taistelutahtoa oli paljon. Lisäksi tiimipeli toimi tosi hyvin.

Tiesit porukan tason silloin kun olit meiän tiimissä, nykyään et tiedä siitä mitään. No, sen ehkä tiedät mitä GAllo on saattanut puhua. Tähän asti päästiin ja ei liian helposti. Monet muutkin tiimit oli samalla viivalla luovutusvoittoineen ja muineen.
Turhaa vähättelyä ja muuta :p

Kiitokset mahtavista peleistä vastustajille ja kaikille jotka pelasi tiimissämme! :D

Niin ja voittakaa liiga FF, onnea peliin! ;)

Pakko komentoida ainakin omalta osalta näihin matsien laatuun ja lohkojen välisiin erohin lyhyesti.
Lohko 2 yksi tiimi lopetti leikin kokonaan kesken parin pelin jälkeen ja toinen joukkue pelasi muutaman ottelun ja vajaa miehityksillä. Pitäis kyllä mun mielestä tietää jo ajoissa pystyykö sitte pelaamaan vai ei. Se on kyllä ihan ymmärrettävää jos ei tosiaan jaksa pelata tai tulee jotain sanasotaa.

No meijän tiimi ei ainakaan hävinny sitte paskoille kun molemmat finaalissa. Onnea teille nyt jo kun sinne asti pääsitte ja pelakaa hyvin. Odotan nyt jo innolla matsin jälkeistä "jälkipyykkiä". :D (huom läppä ei tarvii ottaa tosissaan)

Olisi mukavaa pelata muitakin suomalaisklaaneja vastaan matseja kun keitä oli tuossa Lohko ykkösessä joten jos löytyy sopiva ajankohta nii haastetta vaan ConsoleGamingissä.

Joo kiitokset FF tiimille! Matsi oli kyllä yksi jännittävimmistä ja haastavimmista. Alku näytti hieman että ei saatana tässä mitään saa aikaseks, mutta ku porukka alko lämpenee ni saatiinhan me sit kuitenki laitettua hanttii.

FF pelityyli oli yllätys siihen nähden mitä nyt itse olin lukenut ja kuullut.
Sanoin pelin alussa tiimille että nyt mennää sit munaturppeessa, jos vihollinen ei päätänsä nosta, mutta nopeasti peli alkoi kuitenkin etenemään ja toimintaa saatiin joka erässä viimmeiseen mappiin asti.

Kiitos vielä kerran hyvästä matsista ja koittakaahan FF saada intressejä siihen pelaamiseen lissä, koska ei tuosta BFstä ollut codin haastajaksi.(lobbyssä kuului valitusta: "COD4 on paska peli") Lisää haastavia matseja ja haasteita kehiin, jos nyt ei tässä CG ladderissa niin tulevassa.

Niin ja kiitokset vielä FCD pojille ja vieraileville tähdille mahtavasta peliseurasta.

Ja sit finaalia odottamaan!!

@ Pforce: Älä jatka tätä täällä enään kun homman jo CGssä kusit ;) Tosiaan ei kyllä treenattu taas yhtään, en tiedä sitten miten teitä vastaan treenattiin koska en itse ollut sillä viikolla paikalla. Vietiin eilen eka mappi niin helposti että lähdettiin ihan takki auki tohon tokaan mappiin ja sen kyllä huomasi. Itellä oli ollut codista niin pitkä tauko että en muistanut tätä normin ja HCn eroa yhtään ja vedin kokoajan rushilla keskeltä mappia ja ihmettelin että miten tipahan aina siihen ekaan luotiin. Jos pelityylimme teitä vastaan oli niin hidasta kuin aikaisemmin väitit niin eilen se ei kyllä sitä ollut. Monesti 5 meidän 6 kaverista oli kuollut ekan minuutin jälkeen, koska kukaan ei jaksanut tsekata kulmia (ja varsinkaan claymoreaja :D). Mutta älä poika huoli, eiköhän me teille anneta ihan hyvä vastus vaikka näin paskasti pelattiinkin.

Samffa: Haha! Sainhan mä vähän keskustelua ja herneitä neniin :D Vaikka simma tossa sanoo mitä niin kyllä mä ton rosterin taidot tiedät aika tarkkaan, koska heidän kaikkien kanssa olen pelannut. Tuli vaan nuo tulokset ihan puskista ja yllätyksenä. Niin kuin lopussa sanoin, niin hattua pitää FCDlle nostaa todellakin!

Simma: Jos oot oikeesti sitä mieltä, että mulla on vääristynyt kuva teidän tasostanne niin haluisin asian korjata CG puolella tai muuten friendly matsissa. Ei olla teitä kehdattu haastaa, koska a) se ois vittuilua teitä kohtaan kun kerta perustajajäsenet lähti teidän klaanista aikoinaan b) ette hyväksyis haastetta ainakaan tompan luotsaamana ikinä. Jos olen väärässä niin aletaan sopiin matsia jollekki iltaa. Ois kiva nähdä tämä huima muutos kun samat jätkät sielä rosterissa on kuitenkin... Ja joo, spekkasin ihan livenä teidän pari liigapeliä Gallolla, nähty on nykytasokin. Niin ja Tomppa, sun on aika turha tulla laukoon mitään teidän klaaniin liittyvää takasin. Et kuulemma sielä tee mitään nykyäänkään, pelailet vaan uutta xboxias. Et ole rosterissa etkä tuskin pelaa edes näiden jamppojen kanssa enää, joten säästä mut.

Toivotaan varmaa meidän matsiin sitte FFltä samaa rosteria? ;) Jos ne takit vaikka jäis napittamatta meillekki. Ja pistäkää toki pölyttymään ne COD4 pelilevyt, pelatkaa vaikka Battlefieldin demoa finaalia odotellessa, se on kuulemma semi-hyvä! Itse taidan tästä lähtä testaamaan...

Pusit ja halit kaikille, ollaan kavereita!

Eliminaattori: taisi kusta tuo spekkaushomma tänä iltana, eipä siinä ois paljon kertomista lapsenlapsille ollukkaan. Toivottavasti pääset finaaliin sitten.

Seurasin sitten kuitenkin jalkapalloa tämän matsin sijaan, vetojen ansiosta mielenkiintoa riitti :)

@Pforce: Mua ihmetyttää toi, että pitää täällä foorumilla moneen kertaan päivitellä kuinka "paska ja taidoton" FCD voi päästä semifinaaliin ja pelata hyvin. Varsinkaan kun koko CTd klaania ei todennäköisesti olisi koskaan syntynytkään ilman, että FCD olisi perustettu aikoinaan josta sitten teitte soronoot. Eli pieni kunnioitus olisi paikallaan, eikö?

Omasta puolestani voin sanoo sen, että niissä peleissä joissa olin mukana pelasimme helvetin hyvin joukkueena ja läpi koko liigan henki oli erittäin hyvä. Nimen omaan hauskaa pelaamista, ei hampaat irvessä vääntämistä.

Kiitokset kaikille vastustajille ja onnea FF:lle finaaliin.

Emmä kunnioita teiltä muutaku kourallista pelaajia jotka vielä on mun kaverilistoilla. Tomppa kasas FCD me kasattiin CTd ku sielä ei hommat toiminu yhtään. Ei tästä nyt tämän enempää tarvi puhua.

FCD ootte tosi hyvii ja teillä on taitavia pelaajia, ei tarvi enää käydä jokasen täälä avautuun. Pelataan joku päivä CGs tällä viikolla.

Pelataan joku päivä CGs tällä viikolla.

No, itse en lupaa yhtään mitään. En ainakaan juttujesi tason perusteella lähtisi haastamaan. tämä osa poies nyt kun tilanne rauhottunut ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Eli ette uskalla, kyllä mä sen ymmärrän, mutta sanokaa suoraa. Kyllä sitä käytiin irkkikanavalla kovasti uhoamassa ja provoamassa teidänki puolelta. Nyt vaan pojat hiljasempaa suuta niiden teidän uusien taitojen kanssa mitä en ole nähnyt jos haastetta ei ala näkyyn. Kyllä mä toki ymmärrän että ei haluta antaa pois noita teidän kallisarvoisia XP pisteitä. Tippuu pian rankki alle satasen.

Ihan turhaan itkette jos sanon että ette ole maailman paras klaani ja olin yllättynyt matsin tuloksesta. Ottakaa ne faktat käteen.

Vielä sanon tämän. Eli emme ole tuoneet missään vaiheessa mitään esille että olisimme maailman parhaita ja lisäksi emme ole puhuneet mistään uusista taidoistamme.

Se vierailu kannullanne ei ollut provoamista. Kävin ihmettelemässä mitä puuhaat. Huomaa hymiöt ;) Olemmehan "vanhoja tuttuja"

Poistettu Pforcen pyynnöstä. Nythän hän myöntää että ei ole ollut provoa?

Pahoittelen että tämä ketju meni tällaiseksi :( En vain halua että kavereista puhutaan paskaa, olkoot sitten että banaani saarille pääsen. Jätän nyt asian tähän ja lopullisesti. Kiitos

Poista toi quote niin ei tarvi adminien poistaa. En ole antanut lupaa julkaista tota. Saa sen lukee kuka vain kerkee, mutta en halua että tää menee tämmöseksi. Se mitä sanon sulle "kasvotusten" ei ole koko ihmiskunnan asia täältä lukea, piste. Tule toki sinne irkkiin takaisin jos jotain jäi hampaankoloon sun kavereiden haukkumisesta, voi voi sua :(

Joo, voin myöntää että tulit ivaileen ja ärsyttämään mua henkilökohtasesti (ei provoaan, väärä sanavalinta) meidän kanavalle jotain mun kommenteista sun klaania kohtaan. Ei sitä tarvi täälä puida miten ei pidetä toisista tai toisten klaaneista. Mun jutut oli vain kommentointia tietystä matsista ja teidän pelaajista, sä vei tän iha johonki muualle. Kaikki onnellisia.

No ompas taas asiat mennyt täälläkin jonnekin ihan muualle kuin pelaamiseen. Tulee ihan CG:n suomi osio mieleen ;)

"Mutta tytöt tytöt, jaetaan se..." eiku siis että voisin kyllä sanoa että FCD pelasi eilen aivan mahtavan matsin, tai sitten me vain pelasimme hieman takki auki ensimmäisen mapin jälkeen. Itse voisin sanoa että melko tasavertaisia, joskin HC pelimuodon perusteella on melko vaikea sanoa kumpi pelaa paremmin.

Tämäkin vain sitten oma mielipiteeni asiasta. ;)

edit: Vaikee ajatella ja kirjoittaa samaan aikaan joten viesti voi olla hieman oudohko.

Pforce: Jos ei saa lainata keskusteluja niin miksi sinä saat joka käänteessä ottaa meikäläisen esiin?Kysytäänkö sitäkin taas admineilta?Muistanet mitä tuli viime kerralla.

Jäbä jatkaa samalla tyylillä, mitä CG foorumillakin jo kokeilit.. Tsemii! :rolleyes:

Toivottavasti
FF voittaa tän paskan..

Tomppa kerroppa miten noi kaks asiaa on yhteydessä sun mielestä? Suoraa toisen yksityisviestit koko maailmalle näyttäminen ja sinusta puhuminen tai sun kommentteihin vastaaminen. Kiinnostas oikeesti sun ajatuksenjuoksu tässä asiassa.

Ja Stamina toki toki, jatkoja sullekki. Otetaan joskus sitä sun ja masiinan klaania vastaan ku saadaan jengi kokoon :)

Ei se oo mun ja masiinan klaani, se on masiinan klaani.. Faktat käteen vai miten se meni.. Soitappa vaikka 020202 vai mikä se oli.

Joo, no lähinnä meinasin, että se klaani jossa pelaatte. Emmä oo jaksanu tutkia liiduja sun muita, vai mitä ne oli.

Tomppa ja FCD anteeksi anteeksi, lopetetaan jo?! Otetaan joskus sitä friendlyä <3

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom