Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cod4-klaaneja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Quadscrusher
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Quadscrusher

New Member
Moro

Löytyisikö klaania 24-vuotiaalle pelaajalle? Omistan headsetin ja pelitasoltani olen varmaankin keskitasoa. Liittyisin mielelläni samanikäiseen porukkaan, missä on rento meininki ja jees pelailla. Ehkä jatkossa jotain liigatouhua tms...

Peliaikaani rajoittaa tällä hetkellä liikkuva työ, mikä pitää minut poissa pelin ääreltä ma-to, mutta perjantaisin neljän jälkeen pelailen sitäkin enemmän. Tätä jatkuu nyt ainakin vielä kolmisen viikkoa.

Vastaus: Cod4 klaaneja?

Moro

Löytyisikö klaania 24-vuotiaalle pelaajalle? Omistan headsetin ja pelitasoltani olen varmaankin keskitasoa. Liittyisin mielelläni samanikäiseen porukkaan, missä on rento meininki ja jees pelailla. Ehkä jatkossa jotain liigatouhua tms...

Peliaikaani rajoittaa tällä hetkellä liikkuva työ, mikä pitää minut poissa pelin ääreltä ma-to, mutta perjantaisin neljän jälkeen pelailen sitäkin enemmän. Tätä jatkuu nyt ainakin vielä kolmisen viikkoa.

No pääset myös klaaniin nimeltä Finnish Sharpshooters, olemme kaikki tai suurin osa ikäisiäsi, paitsi minä :D hieman vanhempi, ollaan rentoja kaikki, ryypätään, rellestetään ja pelataan aina kun on mahdollista, eli melkein aina ;)
tässä on meidän haku topickimme, meitä on nyt noin 15 jantteria odottamassa vahvistusta :) joten tervetuloa vain

Vastaus: Cod4 klaaneja?

Niin, Linkki sähän voisit Haksun kanssa lähteä meijän tiimiin... Asutaan niin lähekkäin kaikki et olis helppo järjestää klaanin saunaillat jne... :cool:

No eipä taida lähteä, teidän klaani vaikka onkin siinä Porissa tai lähettyvillä, niin osa nyt vain sattuu olemaan samanlaisia ihmisiä kuin FS-klaanilaiset, ei samanlaisia klaani "pettureita" kuin sinä, loordi ja kaverinne :mad: monta kertaa tänäänkin pistin pelissä kaverikutsua muttette ikinä vastanneet saati sitten vasta kutsua pistäneet :confused:

Vastaus: Cod4-klaaneja?

Taisitpa olla jo meidän klaanissa alkuaikoina,mutta meno ei maittanut koska tuli häviöitä heti alkuun...semmosta se on..ei aina voi voittaa.Nyt olemme saaneet pelin jo johonkin kuosiin ja hieman tulostakin tullut cg puolella:)

Kiitos tästä koko tiimille.

Ylös Bottom