Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 LIIGA: Papat vs CTD su 11.05

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HC76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: COD4 LIIGA: Papat vs CTD su 11.05

Mä joudun peruun illan matsin... teloin mun vasemman käden peukun. Kokeilin tuossa testata, mutta tuskaa se oli.

Eli mulle sijainen ?! Jos nyt ei kukaan tule niin sitten tuun puolikuntoisena.

Ei tullut eilen käytyä katsomassa mikä täällä on tilanne.
Mites pelissä kävi?

Huonosti kävi. Saatiin pataan 2-0.
Oli papoilla aika huono päivä, ei oikein mikään meinannut sujua. Jälkeenpäin otettiin vielä publallakin pataan :o (no loppuillasta meni jo vähän paremmin..)

Ei tullut eilen käytyä katsomassa mikä täällä on tilanne.
Mites pelissä kävi?

Onneksi Pazeus sattu linjoille muuten oitas menty vajaalla miehistöllä.

Peli meni 100% perseelleen ja tuli fiilis että en pelaa enää yhtään KFIN liigamatsia koskaan. Ainakin jätän seuraavan suosiolla väliin. Jos pelistä ei voi nauttia ni yhtälailla voi olla pelaamatta. Pubilla on vaan hauskempaa (ja privalla omalla porukalla).

Jos nuo S&D planttipaikat arvottas randomilla ympäri mappia niin ois pelikin heti 1000 kertaa antosampaa. Nyt on jokaisella oma telttapaikkansa ja joka ikinen rundi on samanlainen. Nyt jotta noita kovimpia klaanimatseja tahtois voittaa pitäs treenata porukalla säännöllisesti ja joka miehelle pitäs miettiä se oma rooli/kämppinurkkaus. Where is the fun in that?

Joo, oltiin tosi kesyjä eilen.

Hooceella hyviä pointteja, jos noita pelimuotoja haluaisi kehittää niin tuo olisi oikea suunta.

cTA:lle silti reilu tunnustus paremmuudesta ja kiitokset peleistä.

Jos nuo S&D planttipaikat arvottas randomilla ympäri mappia niin ois pelikin heti 1000 kertaa antosampaa. Nyt on jokaisella oma telttapaikkansa ja joka ikinen rundi on samanlainen.

Olis tosi hyvä, jos tuollainen tulis. Edes muutama planttipaikka lissää. Sillon kun tuli uudet kartat, oli hyvä fiilis hiiviskellä ja etsiä sitä plantti paikkaa, ja tutkailla kenttään. Tavallaan ei tarvinnut pelätä niin paljoa, että joku jossakin "tietopaikassa" kyttää, se oli hauskaa kyllä. Kaikille uutta, ja samalla ei lähelekkään niin ennalta arvattavaa.

Voi kyllä olla totta, että kilpailu pelaaminen tekee pelistä aivaaaan liiiiaaaaan vakavaa, ainakin tälläselle turisti papparaiselle. Siinä on vaan se yks rykäsy hampaa irvessä, ja se oli sitten siinä...

Vanheneminen tuo mukanaan mukavuudenhalun. Sen kanssa eletään, ja sen mukaan pelataan.

Joo, sori en sitten tullu edes linjoille kattoon, että saadaanko mulle tuuraajaa.

Vai että köniin tuli... cTD oli muistaakseni totisen kova jengi. Jotkut nauttii kökkimisestä ja voittamisesta liikaa - se vasta on hauskaa :eek:

Ylös Bottom