Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
'dmd vedät kiltisti tän liigan tällä porukalla viellä tai kukaan ei laula vesa-matti loirin lapin kesää sun hautajaisissa. :d
'
lääkkeet!
Resign!
DMD100 aka Arucard- on irtisanonut ittensä R3 clanista. Eli vaihtakaa yhteyshenkilöksi joku joka ilmoittaa oma sähköpostinsa tänne. Tai poistakaa koko clan liigasta sillä clan leaderista (Roberto-) ei ole kuulunut pitkään aikaan mitn.
EDIT: Olen mukana R3 joukossa liigan ajan. Matsien sopimisessa ja yhteyshenkilönä. Ja jos ei muita pelaajia löydy niin olen varalla. Mutta en pelaa liigassa vakituisesti.
CTd vs dRun
Hyvä matsi oli. Olin tosin erittäin pettynyt siihen, että Stamina ei päästänyt videon nauhottajia spekkaamaan. Sulla se oli joku periaatepäätös, en vai käsitä mikä periaate tuossa nyt voi taustalla olla. Vai luulitko, että niillä on skypet päällä ja meille sieltä kertovat missä olette, hmm? 1) Me ei huijata 2) Meidän ei tarvi huijata. Klaanivideo on vaan työnalla ja olisi ollut mukava saada siihen materiaalia myös suomalaisia vastaan. Toivottavasti muut tiimit ovat suotuisampia spekkaamisen suhteen, koska ei se ole keltään pois.
Kauppaan poika hyvä ja ostamaan laitteet jos et ole tyytyväinen osaamiseesi. Meillä kyllä pädipelaajiakin riittää. Kyse on pelitaidoista ja tiimipelistä ennen pelivälinettä.Ette ehkä kirjaimellisesti huijaa, mut mites nämä Frag FX ohjaimet kaikilla teikäläisillä... Ei se nyt ihan reiluakaan ole niitä käyttää padilla pelaavia vastaan... Ja juu, tiedän kyl et varmaan jokainen CG:n tai GB:n TOP 10 klaaneista niitä käyttää, mutta perseestä se on silti. Pelais sit PC:llä jos pitää hiirellä vääntää..
Ton oisit voinu varmaan mainita sillon kun kysyit saako porukka spektata niin eiköhän me ne sinne olis päästetty. Ainakin minä luulin että nauhotat ite (joskus jotain klippiä oon siulta nähnykkin)
Anyways, Hyvä peli muuten paitti en kuullu ketään tokassa mapissa, eikä rejoinikaan auttanu =/
noh, toisaalta tuo mikki on jostain socom2 alkuajoilta, että tiiä sit onko siitä muutenkaan mihinkään.
Minun mielestäni ihan vapaasti saa sitä FragFX ohjainta käyttää, turha kai sitä yhden turnauksen takia on vaatia että heidän on totuteltava taas padin käyttöä. Henk.koht. en ainakaan pysty sanomaan kellä on FragFX:n käytössä tai että jahas toi tappo mut vaan sen takia. Aika hyvin täs omasta mielestäni pärjää jos on vähän tilannetajua ja tähtäin on jo valmiiks oikeeseen suuntaan
That being said..onhan näitä fps pelejä tullu joskus tahkottua pc:eelläkin, varmaan tuollainen hiirikombo jonkin verran parantaa reaktionopeutta, eritoten kun itsellä taitaa olla senssi 2 tolla padillä, hehe. Mut joo, kaupastahan sellasen sais...ehkä sit jos Modern Warfare 2 nappaa