Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4: Pelimies.fi - liiga: Pistepörssi

Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Pistepörssi

BERDU: Korjaatko tuon t|C-iK:n pelin rundit, olin pistänyt vahingossa 8-1 vaikka päättyi 8-5. Ei vaikuta sijoituksiin.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Pistepörssi

Pelimies.fi-liigan runkosarjan pistepörssin kolmen kärki on seuraava:

1) Junnuub
2) Superstar-Killah
3) Odee

Sikäli palkinnot menevät kyllä täysin oikein kun Junnu ja Superstar olivat kumpikin 13 kertaa joukkueensa MVP:tä ja Odeekin t/C MVP useimmin (8 kertaa).

Junnuub saa vapaavalintaisen pelin kotiin postitettuna. Hinta max. 69€ (toimita toiveesi yksityisviestissä kun saat päätettyä pelin).

Toinen ja kolmas saavat lahjakortit. Kakkonen eli Superstar 30 euron ja kolmonen eli Odee 20 euron. Lahjakortit voi käyttää Pelimies.fi-liikkeistä esim. käytettyyn peliin tai alennuksena uudesta pelistä. Sumplitte liikkeen kanssa sitten.

Pelimies Oy onnittelee voittajia ja kaikkia osallistuneita!

Voittajat, toimittakaa minulle yksityisviestillä yhteystietonne palkintojen toimittamista varten.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Pistepörssi

Kiitokset Ahmalle palkinnoista ja loistavasti järjestetystä turnauksesta ! :) Mutta eihän se vielä oo ohi,
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Pistepörssi

Onnittelut myös minun puolesta voittajille ja kiitokset kaikille muille osallistujille!
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Pistepörssi

No, pommipisteet ratkas :) Itsehän en pommia kantele vaan tapan viholliset :) No onnea voittajalle ja onhan se junnu tunnettu noista nyyppäpisteistä :p

No joo, mul on 7 rundii enemmän pelattuna (yks mappi) ja 1375 pistettä enemmän. Pakko pläntätä ku en pärjää muuten :). No, kiitti onniteluist joka tapaukses (Y).

Pelimies.fi-liigan runkosarjan pistepörssin kolmen kärki on seuraava:

1) Junnuub
2) Superstar-Killah
3) Odee

Sikäli palkinnot menevät kyllä täysin oikein kun Junnu ja Superstar olivat kumpikin 13 kertaa joukkueensa MVP:tä ja Odeekin t/C MVP useimmin (8 kertaa).

Junnuub saa vapaavalintaisen pelin kotiin postitettuna. Hinta max. 69€ (toimita toiveesi yksityisviestissä kun saat päätettyä pelin).

Toinen ja kolmas saavat lahjakortit. Kakkonen eli Superstar 30 euron ja kolmonen eli Odee 20 euron. Lahjakortit voi käyttää Pelimies.fi-liikkeistä esim. käytettyyn peliin tai alennuksena uudesta pelistä. Sumplitte liikkeen kanssa sitten.

Pelimies Oy onnittelee voittajia ja kaikkia osallistuneita!

Voittajat, toimittakaa minulle yksityisviestillä yhteystietonne palkintojen toimittamista varten.

Kiitos Ahmalle ja Pelimies Oy:lle! Täytyy nyt miettiä vähän aikaa ja otan sit yhteyttä. Onnea kakkoselle ja kolmoselle myös! Kiitos myös kaikille onnittelijoille. :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

btw mul oli13 omaa MVP:tä plus 2 jaettua (sama pistemäärä) mutta niillähän nyt ei ole mitään väliä koska "voittaja" selviää pisteet/rundit...
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Pistepörssi

Onnea Junnulle pistepörssin voitosta ja Superstarille sekä odeelle myös onnittelut. Ootte jäätäviä jätkiä kaikki! :)
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Pistepörssi

juu ja mulla näkyy että oisin 0kertaa ollu MVP, vaik oon ollu 2kertaa:p ja pelejä mulla näkyy 9vaik niitä on 10.. samapa tuo.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Pistepörssi

juu ja mulla näkyy että oisin 0kertaa ollu MVP, vaik oon ollu 2kertaa:p ja pelejä mulla näkyy 9vaik niitä on 10.. samapa tuo.

Et pelannut otteluissa BLnG-iK etkä t|c-iK, etkä ole kertaakaan ollut MVP. Tilastot ovat siis oikein.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Pistepörssi

Muillekin tiedoksi, että viime viikolla päätimme Pelimies-liikkeen kanssa hiukan palkita Berdua työstään.

Nouskoon Expasi nopeasti, riittäköön Hunting Riflen ammo ja Bobby-pinnit ikuisesti. Vieriköön taistelujen takainen matemaattinen arpaonni hahmosi yleiseen suuntaan.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Pistepörssi

Tarviiko kuvia muuten noista puodotus peleistä viellä napsia?
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Pistepörssi

Tarviiko kuvia muuten noista puodotus peleistä viellä napsia?

Ei pistepörssin takia. Mutta ois se varmaan kiva nähdä, että miten on peli kelläkin kulkenut? Että jos vaan viitsii ottaa kuvia ja upata tänne taisteluraportin kera niin mukavahan se sivustaseuraajille varmaan olisi pudotuspelejä ja välieriä seurata?
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Pistepörssi

Viimeiset kiitokset vielä kaikille ketkä mahdollistivat tämän tapahtuman! Tuli vihdoin päätettyä palkintoni ja toivotaan jatkossa yhtä sujuvaa yhteistyötä PS3 yhteisön kesken. :)

btw NHL 10 tuli lopulta valittua, muut pelit mitkä kiinnostais tulee vasta reilusti ens vuoden puolella ja MW2 en riskeeraa ettei sais jo tiistaina käsiin :p
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi - liiga: Pistepörssi

Hyvää pelii junnuu =) Keranki meni oikeelle jannulle palkinto. Kiitos Pelimies.fi, Ahma & Berdu liigan järjestämisestä. Toivottavasti MW2:ssa nähdään jotain samantapaista viitseliäisyyttä.. ;)
 
Ylös Bottom