Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

XShava

KonsoliFIN Alumni
Hei

Otetaan tänään treenit turnausta varten. Koittakaa päästä paikalle ja muutkin saavat osallistua.

metalheart76 / HC76
Mura / Xxhen
Jeeves74 / Jeeves74
ruler / pee-z
M-Arkku / VonBohne
Lepi / LepiFIN
XShava / XShava (Vetäjä vissiin)
Kojo / Kojo_FI
Karma / Carma
Blabar /Blabar

Itselläni vaimo on opettanut pojan ilta kukkujaksi, niin en välttämättä pääse 21.00 aikaan. Mutta 22.oo viimeistään olen rivissä mukana. Poistelen tänään turhia kavereita listaltani 18.00 mennessä, niin heittäkää minulle sitten 6 jälkeen kaverikutsuja.

Ja varautukaa pitämään harjoitukset myös tulevana perjantaina ja lauantaina. Pelataan tänään noita turnauksen pelimuotoja TDM, Domination ja S&D. Ja pelataan tänään HC muodossa kuitenkin.
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Tulen paikalle kun muksut nukahtavat. Myöhään en pelaa kun on aamulla kuudelta herätys.:(

Reenataanko me keskenämme, vai party pystyyn ja piestään ulkomaan immeisiä?:)
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Tulen paikalle kun muksut nukahtavat. Myöhään en pelaa kun on aamulla kuudelta herätys.:(

Reenataanko me keskenämme, vai party pystyyn ja piestään ulkomaan immeisiä?:)

Sama herätys, mutta jos muutama tunti. Ja katsotaan montako tulee, party varmaan veikkaan.
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Hei
Otetaan tänään treenit turnausta varten. Koittakaa päästä paikalle ja muutkin saavat osallistua.
Yritetään päästä mukaan. Riippuen kuinka pitkää duunissa venähtää.
Itselläni vaimo on opettanut pojan ilta kukkujaksi, niin en välttämättä pääse 21.00 aikaan. Mutta 22.oo viimeistään olen rivissä mukana.
He, samaa 'ongelmaa' taitaa olla useammallakin papalla.. Itse pelailen usein kuulokkeilla sen aikaa kun poika on vaarassa herätä, tällöin mikki ei ole käytössä.

Ja jos yli 6 papparaista paikalla, niin 'pakostakin' priva, kun ei mahduta samaan tiimiin.
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

He, samaa 'ongelmaa' taitaa olla useammallakin papalla.. Itse pelailen usein kuulokkeilla sen aikaa kun poika on vaarassa herätä, tällöin mikki ei ole käytössä.

Juu pientä ongelmaa jälkikasvusta. Mulla poika nyt 1v3kk, niin on siinä iässä että jos menen pelaamaan hänen hereillä ollessa, niin tulee ohjainta ottamaan. Ei auta vaikka annan toisen kun pitää se isän ohjain saada. Tai sitten napataan telkan kaukosäädin ja vaihdellaan kanavia.

Tein alussa virheen siinä kun annoin vapaasti nuo ottaa ja varsinkin pelihuoneeni telkan kaukosäätimen. Olkkarin säädintä ei koskaan ole saanut, niin sen perään ei kiukkua.

No virheistä oppii ja kait se vuoden päästä jo antaa rauhassa pelata muulloinkin hivenen kuin vain hänen ollessa nukkumassa. No ainakin toivossa on hyvä elää :D
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Meikäläisellä on nyt poikamiesilta, joten pääsen hyvin mukaan.

- bb -
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Kaukosäätimistä : olen itse antanut vanhan xboxin kaken pojalle hiplattavaksi. On tyytyväinen.
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

[kasvatuksellista OT:tä]
Meillä kaikki kaukosäätimet on aina ollut kiellettyjen lelujen listalla. Mutta kun ne kiinnostavat kuitenkin, niin olen antanut 'tehtäväksi' laittaa kaikki pöydällä lojuvat kaukosäätimet pöydän laatikkoon (minne ne kuuluisivatkin), on toiminut aika hyvin. Super rub a dubin taustascreen ja lemmingsin alkuvalikko ovat myös hyviä katseen kiinnittäjiä, kun ei iltapala meinaa maistua :D
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Haen reitittimen postista duunin jälkeen. Sit alan konffailemaan NATtia ja palomuuria että sais noin helvatin invite:t pelaamaan. Olen kyllä onlinessa 18 jälkeen. Muut taitaa olla kaverilistalla paitsi XShava (kutsu kyllä lähtenyt).

Täällä ei ole lapsia vielä ilmaantunut, kihlattu kylläkin mutta antanut melko hyvin pelata. :eek:

Mikkiä ei vielä ole, pitää hankkia. Joku perushyvä.
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Kaukosäätimistä : olen itse antanut vanhan xboxin kaken pojalle hiplattavaksi. On tyytyväinen.

Täällä ei kun oppinut nappeja painamaan. Jos ei sillä "sekunnilla" kanava vaihdu telkassa, niin lentää "vale" ohjain samoin tein lattialle ja huuto alkaa :D
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Heh, tästä pitäis kyllä tehdä ihan oma ketju: Lapsi ja kaukosäätimet... Itse olen hieman hankalammassa asemassa kun on tuo töllö ja pleikka makkarissa. Vaimo ei oikein diggaa jos yrittää nukkua ja pölvästi vieressä yrittää listiä kaikkea liikkuvaa. Ei ole sen takia tullu hommattua CODiakaan, mutta hengessä olen mukana! Mihis aikaan niitä EOJ:n turnauksia on tarkoitus käydä? Siis vuorokaudenaikaan in general?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Hep,

Meikä on messissä. -Tai oikeastaan, jos WetWorkistä on kyse, niin en tietty jää sinne messiin kokoajaksi hengailemaan, vaan tuun kyllä kannellekin juoksentelemaan.

AnySay, laittakaa vaikka kutsua jos joku privaattihuone on tai jotaki. Koetan ehtiä heti ysiksi.


Paljon lapsia porukalla, potkitaankohan meitsi nyt seurasta kun en olekaan "oikea" pappa, vanhus vaan...
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Mihis aikaan niitä EOJ:n turnauksia on tarkoitus käydä? Siis vuorokaudenaikaan in general?

Pelivuorossa oleva pari itse sopii ajat. Viime turnauksessa pelasin muistaakseni 18.00 - 22.00 välillä nuo matsit. Arkisin ja viikonloppuisin.
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Täällä ei ole lapsia vielä ilmaantunut, kihlattu kylläkin mutta antanut melko hyvin pelata. :eek:

Mikkiä ei vielä ole, pitää hankkia. Joku perushyvä.

Sama, tosin mikki löytyy. Pääsen linjoille vasta klo2300 kun kotiudun treeneistä. Eli inviä puskemaan klo2300 aikoihin.


T: Lepi
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Nyt on uus modeemi asennettu ja sain NAT-tyypin vaihdettua -> NAT-2. Mutta, invitet ei toimi edelleenkään. :( En vaan pääse kenenkään kutsumaan peliin "error, unable to join". Tämä vika ilmeni 19.12 kun sain COD4 päivityksen, ja nyt mun oikeassa yläkulmassa lukee 1.1.475.

Hauska juttu sillä tämä patchi on julkaistu vaan jenkeissä. Muilla ei taida tuollaista versionumeroa näkyä? Miten ihmeessä se asentu mulle?

Se siitä pelaamisesta. :mad:
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Se siitä pelaamisesta. :mad:
Pari pikavihjettä testaukseen:
- Kokeile ensin kaapelilla, sitten wlan(jos on käytössä)
- Modeemista perusasetukset, palomuurit & muut turhat tietoturvahärpäkkeet pois päältä
- PS3:esta verkkoasetukset uusiksi, automaatilla
- Jos CoD4:stä löytyy peliasetukset tms. tallennettu tiedosto, kokeile tuhota se (ei siis save-game tiedostoja!)
- Kai pelaat suomiprofiililla (jos useamman maan tunnukset käytössä)

umm.. noi tuli alkuun mieleen. Kokeile vielä tuunata..
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Pari pikavihjettä testaukseen:
- Kokeile ensin kaapelilla, sitten wlan(jos on käytössä)
- Modeemista perusasetukset, palomuurit & muut turhat tietoturvahärpäkkeet pois päältä
- PS3:esta verkkoasetukset uusiksi, automaatilla
- Jos CoD4:stä löytyy peliasetukset tms. tallennettu tiedosto, kokeile tuhota se (ei siis save-game tiedostoja!)
- Kai pelaat suomiprofiililla (jos useamman maan tunnukset käytössä)

umm.. noi tuli alkuun mieleen. Kokeile vielä tuunata..

Kaapelilla olen kiinni. Olen ajanut kahdella eri modeemilla (toinen ilman palomuuria jne) sama vika, kokeiltu NAT1 ja NAT2, PS3 verkkoasetukset ajettu moneen kertaa automaattisesti ja manuaalisesti, muuta peliin liittyvää tietoa en kovolta löydä kun Savet, mulla on vaan yksi profiili (kai se on Suomi?)

Äiti.

EDIT: taisivat myydä jenkkiversion pelistä (konsolinet). Eli ei auta itku eikä huuto, klaanitoiminta on jäissä kunnes muut saa tuon päivityksen. Vois melkein sanoa että vituttaa, en sano.

"remember the US is running version 1.1.475 and the EU version is yet to be patched.." SIINÄ SYY.
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Jup luin tarkemmin juttua, ei taida muu säätö tosiaan auttaa. Uudempi versio ei kaiketi ole yhteensopiva vanhemman version kanssa. Ainut mikä voisi pelastaa olisi tuon patch filen löytäminen ja tuhoaminen + jotenkin estää sen uudelleen asennus (nykästä verkkopiuha irti tms.??).

Mutta jos tuon pelin tosiaan Suomesta ostit, niin tokihan se suomalainen pitäisi olla.. vaihto liikkeessä (?) Ei tosin auta tähän hätään..
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Mutta jos tuon pelin tosiaan Suomesta ostit, niin tokihan se suomalainen pitäisi olla.. vaihto liikkeessä (?) Ei tosin auta tähän hätään..

Suomesta ostin, pitää huomenna soittaa Konsolinettiin. Nehän nimittäin vaihtaa sen tai miinoitan niitten liikkeen. :D

Ainoo vaa että auttaako enää kun patch jo asennettu...
 
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Tilannetiedotus; tänään en sattuneesta syystä pääse teitin kanssa reenailemaan. Soitin Konsolinet:iin ja meen huomenna sinne vaatimaan rahaa takasin (Suomi-versiota pelistä ei hyllyssä edes ole tällä hetkellä). Jos ne antaa rahat takasin niin koitan löytää pelin jostain kaupasta stadista.

Tulipahan tilattua hieno uus modeemi. Viddu. :rolleyes:
 
Ylös Bottom