Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 "ProMode" Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fedurre
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Fedurre

New Member
Eli ajattelin pistää huvikseni hiukan kyselyä että montako klaania olis kiinnostunu. Eli servuasetuksina/sääntöinä olisi ClanBase CoD4 Search and Destroy Ps3 säännöt: http://clanbase.ggl.com/rules.php?lid=8236

Tiedän että kaikki eivät välttämättä pidä säännöistä, mutta nyt on kolme päivää putkeen ollut sellaset 18 pelaajan servut (pelaajat vaihdelleet) missä käytetty näitä sääntöjä ja monet ovat pitäneet niistä. Tänään saatiin mukaan mm. FF:n pelaajia. Tuntuivat myös hekin pitävän säännöistä (korjatkaa jos olen väärässä). Voisin sanoa jo varmuudella että meidän klaani (CTd) olisi aika varmasti mukana vaikken kyllä ole kysynyt.vielä. [R3] Rankasti Ryminällä Runtaten klaani olisi kans aika salee mukana. Sitten tälläisiä mahdollisia olisi FF, Da ja t|C ainakin. Eli tänne vois vahvistaa mun luuloja ja vähän ilmotella jos kiinnostais.

Jos yksittäisiä pelaajia niin voisi myöskin ilmoitella niin sitten joku/jotkut voisivat koota sekatiimin. Luultavasti jälleen huomenna servu pystyssä kyseisillä säännöillä eli ystävälisäystä tuleen ja mukaan kokeileen.

En tiedä onko niin vanha peli että ketään ei enää jaksa/kiinnosta mutta laitoin nyt silti. Ja KFIN saa tietenkin hankkia palkinnot vielä mukaan jos tästä tulee jotain ;)

Mukana:

[CTd] Clan Takedown
[Da] Da Clan
[t|C] Team Chaos
[R3] Ryminällä Rankasti Runtaten
[AE] Attitude Era
[T-T] Twisted Trigger
[KFP] KonsoliFIN Papat
[CFF] Commandos From Finland
[KFP] KonsoliFIN Papat

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 "ProMode" Liiga

Mulle käy hyvin tällänen turnaus.Oon myös aika varma tästäki että tää käy noille muillekkin.

Hyvä Fedu!!

[Da] mukana ja varmaan jos tästä tulee jottain aikaseksi niin toi olis tosiaan hyvä 5v5 pelata kun ei enään niin paljon aktiivista porukkaa..

Tai 4v4.. Saa kunnon mätöt, meillä ei liikaa oo pelaajia tässä enää. Mutta mukana.

Voin melko varmasti sanoa että R3 on mukana. Toivottavasti saadaan hyvä turnaus.

Muutenkin 5v5 on hiukan parempi kuin 6v6 mielestäni. Matsit voitaisiin tottakai vetää 6v6 jos kummallakin olis jätkiä. Ja jos toisella 4 niin sitten tiimit sopivat keskenään että 4v5 vai 4v4.

Esit: jos alkutavoitteeks nyt vaikka 6 klaania. jos nämä kaikki tyypit mitä on pelaillu tuolla privoissa olis kfinin jäseniä niin saatas varmaa 12 tiimin liigakin.

R3 (Ryminällä Rankasti Runtaten) ilman muuta mukana!

Saa nähä mitä tästä tulee ;)

Eli jos vaikka saataisiin 6 joukkuetta mukaan niin olisiko se sitten sillai että kaikki pelaa kaikkia vastaan kaksi kertaa vai sillai lohkoissa ja 2 parasta kummastakin jatkoon ja vikat voisivat vetää vaikka jumbo finaalin. 8 joukkuetta olisi tietenkin paras vaihtoehto. FF, KFP ja onks vielä jotain muita ketkä voisivat ilmottaa itsestään onko mukana vai ei. FCD ei ilmeisesti ole kiinnostunut. Ja sitten vielä [T-T] vai onko tämä siis klaani?

Eli jos vaikka saataisiin 6 joukkuetta mukaan niin olisiko se sitten sillai että kaikki pelaa kaikkia vastaan kaksi kertaa vai sillai lohkoissa ja 2 parasta kummastakin jatkoon ja vikat voisivat vetää vaikka jumbo finaalin. 8 joukkuetta olisi tietenkin paras vaihtoehto. FF, KFP ja onks vielä jotain muita ketkä voisivat ilmottaa itsestään onko mukana vai ei. FCD ei ilmeisesti ole kiinnostunut. Ja sitten vielä [T-T] vai onko tämä siis klaani?

Jos klaaneja tulee alle kahdeksan niin ehdottaisin, että kaikki pelaa kerran toisiaan vastaan ja lopussa ykkönen ja kakkonen pelaa finaalin. Jos taas kaheksan tai yli niin sitten kaks lohkoo ja sillä perus lohko systeemillä.

Jos klaaneja tulee alle kahdeksan niin ehdottaisin, että kaikki pelaa kerran toisiaan vastaan ja lopussa ykkönen ja kakkonen pelaa finaalin. Jos taas kaheksan tai yli niin sitten kaks lohkoo ja sillä perus lohko systeemillä.

Joop, toi on varmasti hyvä menetelmä. DMD on kai yrittämässä hankkia jotain sponsoria clanbasen puolelta liigaa, mutta jos se ei onnisu niin sitten tulee ehkä jokin open cup kaikille klaaneille (ei vain suomalaisille) ja palkinnot ovat varmasti todella hyvät silloin. No, mulle ainakin ihan sama missä cuppi on kunhan olis tiimejä ja palkinnot tietty olis jees vaikkei tärkein asia.

[FF] tuskin on mukana... Itsellä ei riitä aika, eikä varmaan pitemmän päälle innostuskaan.

Säännöt on kyl ihan jees. Paljon mielekkäämpi pelata noilla, kun ihan normi asetuksil.

[AE] saattais ehkä tullakkin. Noi säännöt mun mielestä kaipais pientä sääyämistä vielä ni sitten ne olis ainakin mun mielestä hyvät

Jos 8 klaania, niin kahdessa lohkossa kerran kaikki vastakkain, ja sitten lohkojen kaksi parasta taistelee sijoista 1-4 ja kaksi vähemmän parasta sijoista 5-8.. Huono systeemi jos vain parhaat jatkavat.

[AE] saattais ehkä tullakkin. Noi säännöt mun mielestä kaipais pientä sääyämistä vielä ni sitten ne olis ainakin mun mielestä hyvät

No tuu ihmeessä vaikka tänää vielä privaa jos tehää (luultavasti tehdään). Ei oo mielestäni sua vielä sielä näkyny. Itse sanoisin että noi säännöt on lähes täydelliset. Mutta mitäs sun mielestä tarttis muuttaa. Ainakin moni tykänny noista. Itse en kyllä lähtis muuttaan yhtään koska ne ovat toimineet todella hyvin. Säännöt ovat muutenkin aika pitkän harkinnan tulos.

Edit: KFP ja FL vois ainakin vastailla

Vaikea kuvitella että saatais 8 aktiivista klaania tähän.

5-6 tuntuis realistiselta, jolloin suosittelin että otettais liigamallinen ratkaisu, eli kaikki tiimit samaan lohkoon, yksin/kaksinkertainen sarja ja neljä parasta pudotuspeleihin.

Vaikea kuvitella että saatais 8 aktiivista klaania tähän.

5-6 tuntuis realistiselta, jolloin suosittelin että otettais liigamallinen ratkaisu, eli kaikki tiimit samaan lohkoon, yksin/kaksinkertainen sarja ja neljä parasta pudotuspeleihin.

Nyt on kasassa 5 aktiivista klaania, yksi mahdollinen (ei niin aktiivinen) ja yksi joka ei luultavasti osallistu. Jos KFP-FL-FoD-FCD osastolta saisitte kasaan 1-2 porukkaa (enemmänkin saa olla) niin olisi hyvä. Tietenkin jos klaaneista kaikki ovat lopettaneet cod4 peluun vallan niin ei sitten mitään.

En tiiä et minkä kokosen porukan t|C tähän saa aktiivisia muutenki niin vähän(joku 4) ja mä en luultavasti osallistu.

Ylös Bottom