Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
meilläkin on aika paljon porukkaa ku ei tiedä millon ketäki on pelaamassa. ja on tossa AE rosterissa muutama sellanen ketkä ei oikeestaan koskaan pelaa codii eli varamiehiä. CTd voi olla vähän eri asia vaikka niillä onki vaan 6 pelaajaa kun ne on kaikki koko ajan pelaamassa. PS. onko sulle joku ongelma että jollain on vähän enemmän porukkaa?
PS. onko sulle joku ongelma että jollain on vähän enemmän porukkaa?
Haha, tajusin nyt vasta, että ton voi ymmärtää monella tavalla. Oisin voinu sanani valita vähän paremmin. Aktiivisia aikoja tarkotin lähinnä.
Olin ilmeisesti tässä tiimissä nytten eli KFP:ssä. Voitaisiin olla KonsoliFINK19, koska ilmeisesti kaikki yli/tai19 (samffaa ei lasketa mutta shh....)P.S.S. KPF papat ja muut tiimiläiset, heittäkää joku nimi teijän tiimille ilmottautumis ketjuun tai pelatkaa team nimetön nimellä jos haluatte
.
Ketäs tässä sekajoukkueessa on jo mukana? (luin vaan pikasesti topikin läpi hyppien ja pomppien, en huomannut oliko jossain mainittu)Vielä 1-2 pelaajaa lisää tohon sekajoukkueeseen olis aika hyvä, joten onko halukkaita?
fedurre en se minä ollu kuka omia tappo muuten ku kerran kaks omaa aluks ku R1 jäi pohjaa. ragna se oli kuka ittensä aina tappo kranaatilla ja oli sielä millon kukakin omia ampu ku me ei olla totuttu pelaamaan ff päällä
noo mitäs jos minä menisin soodan ja kornin kanssa vaikka, nii sitten siihen ei tarttis enää montaa jannuu.. tossa yhessä tiimissä, mihis jo ilmoittauduin on kuitenkin jo aika paljon pelaajia..?
Todennäköisesti mennään sitten väh. kaksi peliä viikkoon- tahtia, koska sitten kun KZ2 uskon että todella monet jättää codit hyllyn ja alkavat pelaamaan Killzonea?
Eli siis aluksi 9 matsia - 4 viikkoa ja sitten onnekkaille 3 playari matsia - 2viikkoa niin silloin loppuisi just sopivasti Killzonen julkaisuun. Toivottavasti kaikille kävis toi tahti (niitä ei tietty haittaa ketkä pelaa pelkästään nelosta mut... )
öö tota.. Mä tuun tarvitsemaan jotain kuva materiaalia tästä säädöstä. Meinaan en tajua tuosta mitään. Tosin voi johtua etten liigoissa paljoa ole pelaillu.
Kysymys siitä ykkösperkistä: saako käyttää bomb squadia jos bandolier ei ole vielä auennut? Siitähän ei mitään etua ole, kun C-4 ja kleikkat ei oo käytössä. Entä jos bomb squad ei ole auki, mikä sitte?