Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 "ProMode" Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fedurre
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD4 "ProMode" Liiga

meilläkin on aika paljon porukkaa ku ei tiedä millon ketäki on pelaamassa. ja on tossa AE rosterissa muutama sellanen ketkä ei oikeestaan koskaan pelaa codii eli varamiehiä. CTd voi olla vähän eri asia vaikka niillä onki vaan 6 pelaajaa kun ne on kaikki koko ajan pelaamassa. PS. onko sulle joku ongelma että jollain on vähän enemmän porukkaa?

Noh noh, eipäs tapella. Olisi myöskin mieluisaa että kaikki omien tappamis nopoilut jättäisit lateksi tällä kertaa pois, kun turnaus alkaa niin on mielekkäämpää kaikille. ClanBase matsi oli aika naurettava kun jätkä veti omia siellä "kovana" jätkänä. Mut eips muuta. KFIN ylläpito, ilmoittakaa hetii että oletteko kiinnostunheita järjestämään turnausta/palkintoa!! Teen tänää ohjelmaa sun muuta tarkennusta niin kfin voi sit järjestää jos haluaa, muuten minä ja pari apuria vaikka.

P.S. emme ole lateksi koko ajan online, varmaan vähemmän kuin teidän monet pelaajat, saadaa vaa porukat kätevästi kasaa ircis ja sillee, toki illalla vedetää pitkääkin sessioo välillä

P.S.S. KPF papat ja muut tiimiläiset, heittäkää joku nimi teijän tiimille ilmottautumis ketjuun tai pelatkaa team nimetön nimellä jos haluatte ;)

P.S.S.S. laitetaaks (sen jälkee kun kaikki nää asiat tullu ilmi) liiga pyörii vai onko tulossa vielä jotain tiimejä/pelaajia? yks varmaan olis se Finnish Force Recon, mutta kyselkää niiltä jos luulette että ne tulis.

fedurre en se minä ollu kuka omia tappo muuten ku kerran kaks omaa aluks ku R1 jäi pohjaa. ragna se oli kuka ittensä aina tappo kranaatilla ja oli sielä millon kukakin omia ampu ku me ei olla totuttu pelaamaan ff päällä

P.S.S. KPF papat ja muut tiimiläiset, heittäkää joku nimi teijän tiimille ilmottautumis ketjuun tai pelatkaa team nimetön nimellä jos haluatte ;)

.
Olin ilmeisesti tässä tiimissä nytten eli KFP:ssä. Voitaisiin olla KonsoliFINK19, koska ilmeisesti kaikki yli/tai19 (samffaa ei lasketa mutta shh....)

[KF19] toimisi tagina, mutta tämä ei ole minun päätettävissä.

Vielä 1-2 pelaajaa lisää tohon sekajoukkueeseen olis aika hyvä, joten onko halukkaita?
Ketäs tässä sekajoukkueessa on jo mukana? (luin vaan pikasesti topikin läpi hyppien ja pomppien, en huomannut oliko jossain mainittu)

Oltas Soadin kans mahdollisesti kiinnostuneita pelailee.. ite saan oman pleikkarin varmaan huomenna (aiemmin pelailtu samalla koneella).. sit pitää vaan jostain kaupasta löytää cod4 niin pääsis mukaan ja Soadi on pelaillu muutenki CoDia tässä lähipäivinä niin lähtis varmaan mukaan (pitää varmistaa vielä)

Vois jo lakaa melkein kehittelee toista sekatiimiä jos tulis muutama vielä lisää. Saatas ehkä se 10 tiimiä jopa joka olis kyllä todella loistavaa, hankkikaas koko zD tiimi mukaa ;) Ja kyselkää joku siltä FFR riimiltä jolla ne on listoilla.

fedurre en se minä ollu kuka omia tappo muuten ku kerran kaks omaa aluks ku R1 jäi pohjaa. ragna se oli kuka ittensä aina tappo kranaatilla ja oli sielä millon kukakin omia ampu ku me ei olla totuttu pelaamaan ff päällä

Jaa, ihmetytti vaa ku monta rundia putkee kuoli 2 tyyppiä sekuntti rundin alettua :D Mut tiedä häntä...

noo mitäs jos minä menisin soodan ja kornin kanssa vaikka, nii sitten siihen ei tarttis enää montaa jannuu.. tossa yhessä tiimissä, mihis jo ilmoittauduin on kuitenkin jo aika paljon pelaajia..?

noo mitäs jos minä menisin soodan ja kornin kanssa vaikka, nii sitten siihen ei tarttis enää montaa jannuu.. tossa yhessä tiimissä, mihis jo ilmoittauduin on kuitenkin jo aika paljon pelaajia..?

Joo, olette jo ilmeisesti vanhoja tuttuja joten ehkä niin olis hyvä. Otatte pari jätkää lisää niin on sit kaks sekatiimiä. Eli KFP heppuset, poistakaa Stamina rosterista ja Stamina tehkööt vaikka vielä oman ketjun pelaajien keräämiseen tai jotain sellaista. Tai sitten otat siitä toisesta koska toisella on silti se 7 pelaajaa, ja toinen saa tietenkin ottaa vielä omia tuttujaan mukaan niin menee tiimit sitten hyvin. Vaikuttas lupaavalta! Yritän huomenna, kun ehdin saamaan yhden suomalais tiimin gb:stä mukaan niin sitten olisi tasan 10 tiimiä ja saataisiin kova meno ;)

Olen aatellut että jos 10 tiimistä jopa kahdeksan pääsisi sarjasta vielä jatkoon niin saataisiin kunnon "pleijarit". 1. joukkue 8. joukkuetta vastaan, 2. joukkue 7. vastaan jne. Miltä kuullostaisi. Saataisiin mielestäni muutama jännä pudotuspeli lisää.

Onko nyt varmasti järkeä että kaikki pelaa kaikkia vastaan koska KZ2 ehtii muuten tulla ennen ku ollaan edes runkosarjan puolivälissä, että...

Todennäköisesti mennään sitten väh. kaksi peliä viikkoon- tahtia, koska sitten kun KZ2 uskon että todella monet jättää codit hyllyn ja alkavat pelaamaan Killzonea?

Eli siis aluksi 9 matsia - 4 viikkoa ja sitten onnekkaille 3 playari matsia - 2viikkoa niin silloin loppuisi just sopivasti Killzonen julkaisuun. Toivottavasti kaikille kävis toi tahti :rolleyes: (niitä ei tietty haittaa ketkä pelaa pelkästään nelosta mut... )

Todennäköisesti mennään sitten väh. kaksi peliä viikkoon- tahtia, koska sitten kun KZ2 uskon että todella monet jättää codit hyllyn ja alkavat pelaamaan Killzonea?

Eli siis aluksi 9 matsia - 4 viikkoa ja sitten onnekkaille 3 playari matsia - 2viikkoa niin silloin loppuisi just sopivasti Killzonen julkaisuun. Toivottavasti kaikille kävis toi tahti :rolleyes: (niitä ei tietty haittaa ketkä pelaa pelkästään nelosta mut... )

Joo, toi 2 peliä per viikko on itsestään selvyys koska ei tätä liigaa aleta pelaamaan 12 viikkoa :D Jokaisen tiimin nyt vain pyrittävä saamaan joukkueet hyvin kasaan. Toivottavasti tuo Matsien sopimis ketju yksinkertaisella keinolla helpottaa hiukan :)

Eli nyt olen miettinyt lopullisesti miten pelataan sarja ja ketkä pääsee jatkoon jne. Jos joukkueita saadaan yhteensä 10,pelataan yksinkertainen sarja ja kahdeksan parasta sarjasta pääsee playoffeihin. Silloin sarjan 1. menee sarjan 8. vastaan ja sarjan 2. menee sarjan 7 jne. vastaan. Siitä voittajat välieriin, välierien voittajat finaaliin. Finaali Best-of-7 menetelmällä, koska 8 score limitillä ei kestä yksi mappi niin kauan kuin 2x4 score limitillä. Pronssi peli sitten Best-of-5 menetelmällä. Kaikki muut pelit Best-of-3 menetelmällä.

Jos joukkueita saadaan 9 yhteensä, pelataan sama yksinkertainen sarja. Siitä sarjan 1. ja 2. pääsevät suoraan välieriin. Sitten joukkueet 3-6 jatkavat puolivälieriin, jossa he ratkovat vastustajat sarjan 1.- ja 2. tiimeille. Puolivälieräotteluparin (sarjan 4. ja sarjan 5.) kohtaa välierissä sarjan 1. ja puolivälieräotteluparin (sarjan 3. ja sarjan 6.) kohtaa välierissä sarjan 2. Välieristä voittajat finaaliin ja se sama Best-of-7 menetelmä mappien suhteen samoista syistä ja pronssipelissä Best-of-5 menetelmällä. Kaikki muut pelit Best-of-3 menetelmällä.

Kommentoikaa ja kertokaa mielipiteenne. Toinen saattoi kuullostaa sekavalta mutta kun tajuaa niin on siinäkin jotain järkeä (mielestäni). :D

öö tota.. Mä tuun tarvitsemaan jotain kuva materiaalia tästä säädöstä. Meinaan en tajua tuosta mitään. Tosin voi johtua etten liigoissa paljoa ole pelaillu.

öö tota.. Mä tuun tarvitsemaan jotain kuva materiaalia tästä säädöstä. Meinaan en tajua tuosta mitään. Tosin voi johtua etten liigoissa paljoa ole pelaillu.

? siis kyllä nämä säännöt ja muut tulee tarkasti tohon yhteen ketjuun ja tiimien rosterit jne. tässä vain ilmoitin etukäteen että voitte sanoa mielipiteenne.

Kysymys siitä ykkösperkistä: saako käyttää bomb squadia jos bandolier ei ole vielä auennut? Siitähän ei mitään etua ole, kun C-4 ja kleikkat ei oo käytössä. Entä jos bomb squad ei ole auki, mikä sitte?

Kysymys siitä ykkösperkistä: saako käyttää bomb squadia jos bandolier ei ole vielä auennut? Siitähän ei mitään etua ole, kun C-4 ja kleikkat ei oo käytössä. Entä jos bomb squad ei ole auki, mikä sitte?

No tarkotus onkin ettei siitä ole mitään etua. Muutenhan olis epäreilua muita kohtaan jos se käyttäisi vaikka c-4:ia. Sitten perkki olkoot vaikka sinko, mutta sitä ei saa käyttää missään vaiheessa edes huvikseen.

Ylös Bottom