Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
lisätkää Trollbuster tohon meiän tiimii vielä nii sit on ok
lisätkää Trollbuster tohon meiän tiimii vielä nii sit on ok
no kai me tehää kaks tiimii onhan se aina parempi mitä enemmän tiimejä, eiköhän me aina 5 saada pelaa
nii ja korni sanoi et vissii jahbaz ois tulos kans meiän tiimii, njoo ilmottelen sen tiimin sit varmaa huomen illal jos soppii
KFPa = KonsoliFIn Papat ja KFPo = Konsolifin Pojat
joo mut hienoo et tulee teami kasaa ni päästää mättämää taas pitkästä aikaa
äläs nyt, en minä näitä päätä oon tässä vaa ihan sivullisena
nylund (on muuten pienellä ekalla kirjaimella)
Zodiac-FIN
HC76
quassimo
Ahma
Ahma tässä rosterissa ei ole mitenkään varma pelaamisestaan sekä HC ilmoittanut että on enemmänkin varalla, joten nyt meitä on sitten taas kolme varmaa pelaajaa... Pitikö niitä rostereita nyt mennä vielä sekoittamaan, huoh.
En tiedä onko raaka jako tai jotain mut...
nylund (on muuten pienellä ekalla kirjaimella)
Zodiac-FIN
HC76
quassimo
Ahma
ja
Myytti
Stamina
samffa
Korni
Soadi
Käsitin että nämä pelaajat ovat ns. "tuttuja" keskenään. Sitten molemmat hankkisivat vielä muutaman pelaajan niin...
Täh! Ei tää mikään K-18 joukkue ole. Tarkotus oli saada semmonen aktiivisten sakki kasaan, johon pyysin sinut ja Myytin, sekä samffan. Huomaa että vastasin sen jälkeen kun te vapaat olitte ilmoittautunu. Te olitte täys-ikäsinä luonnollinen valinta. Tarkotus oli vaan pitää pelaajamäärä "sopivana" jotta mahd. moni saa peliaikaa. Siitä syystä Susi ja Nipottaja tippu. Ei ole mitään ikärasismia sen kummemmin. Nooh... Ootellaan tää päivä ja katotaan jos saadaan sun ja FF:n jätkien tilalle jotku muut.Mutta olihan siellä hakutriidissä vaikka kuinka paljon pelaajia vapaana, joita ette vaan suostunut ottamaan? Mun mielestä ainakin todella outoa, että kun sekatiimiä rippeistä yritetään rakentaa, niin sen pitäisi olla K18, kun kerran alle 18 vuotiaitakin löytyy, ei kuitenkaan niin montaa että he voisivat rakenta omaa tiimiä..
Meillä taitaa pitkälti olla jo sellanen timi että matsit tulee varmasti pelattua.. Elikä tänään illalla ilmoittelen tuon lopullisen tiimin.
Muuten tulen matseihin maistissa ja alasti, ilman vaatteita ja ampuilen nuubituubilla
No otetaan me sitte susijengi, ni eihän me muita pelaajia tarvitakkaan.
Lupaat vaan.