Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Juuhh, Ei saatu millään estettyä teidän hyökkäyksiä B:lle crossis, ja Crashissa harmaita hiuksia meille aiheutti jagen ja devilin rushit. Gg.:)
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

I vs J
[I's] vs [~X*_] 2-0

Crash 8-7
kuva2942.jpg

Strike 8-3
kuva2943.jpg

Crash oli tosi tasaista ja niin oli Strike myös, vaikka vietiinkin 8-3. Travo oli meillä jokerina. GG!
----------------------

EDIT: Sarjataulukko / tulokset päivitetty. [ B ] vs [ C ] ja [ J ] vs [ B ] Tulee pelata viimeistään ensi viikolla tai määrään jonkun päivän ja ajan jolloin se on pakko pelata. No-show mahis olemassa myös...
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Travo veti matsin komeimman tapon.;) Komeesti veti ak:lla mua selkään.:)
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Sarjataulukossa on ainakin yksi virhe, ilmeisesti useampikin. Meillä [EG] on 4 voittoa, mutta vain 6 pistettä.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Travo veti matsin komeimman tapon. Komeesti veti ak:lla mua selkään.:)

Haha! :p Ei stna en tajua vieläkään miten se sillai lipsahti... :rolleyes: Melkein lippaallisen ehdin vetäistä sun selkään ennen ku huomasin pienen pienen mokani...(Säikähdin sitä kun ensin näkyi pelkkä AK:n piippu nurkan takana, ja sitte ku oli koko mies näkyvissä niin vaistonvaraisesti tyhjennettiin lipas...) :D Onneksi kuitenki Berdu hoiti sen rundin, että ei sitten mun virheeseen kaatunut koko homma...

PS: Mutta olihan mulla siltikin eniten tappoja Strikessä! =DD En oo vaan tottunut noin koviin pistelukemiin, niin piti hieman alentaa sitä...

Kiitoksia molemmille tiimeille hyvästä pelistä!
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Ja minua nätisti naamaan Crashissä. Kyllä Travo oli hyvä jokeri:p

No kylläpä täällä nyt kaivetaan esiin meikäläisen tarkat ammunnat... :D Se oli ihan sun oma vika, kun lähdit metsästämään sitä mun "kiikarissa" ollutta pelaajaa. Näin liikettä (siis vihulainen kurkkasi sieltä toisesta päästä) siinä kujalla, menin takaisin sen muurin taakse piiloon, sitten nopea käännös ja lipas tyhjäksi... Harmi vaan että sä satuit justiinsa tulemaan kujan toisesta päästä! (Ehdit stna vielä pölliä meikäläisen tapon.. Murr..) :p

Mutta olihan mulla ihan hyviäki hetkiä? Eikö? :eek:

PS: Sori tuplapostaus, Jontsa ja Joke vaan pommittaa mua..
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

No kylläpä täällä nyt kaivetaan esiin meikäläisen tarkat ammunnat... :D Se oli ihan sun oma vika, kun lähdit metsästämään sitä mun "kiikarissa" ollutta pelaajaa. Näin liikettä (siis vihulainen kurkkasi sieltä toisesta päästä) siinä kujalla, menin takaisin sen muurin taakse piiloon, sitten nopea käännös ja lipas tyhjäksi... Harmi vaan että sä satuit justiinsa tulemaan kujan toisesta päästä! (Ehdit stna vielä pölliä meikäläisen tapon.. Murr..) :p

Mutta olihan mulla ihan hyviäki hetkiä? Eikö? :eek:

PS: Sori tuplapostaus, Jontsa ja Joke vaan pommittaa mua..

Juu olihan se myös minunki moka mutta en kyllä muista sitä tappoa siitä saaneen.:confused: Ja oli kyllä sulla hyvää pelaamista.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Juu olihan se myös minunki moka mutta en kyllä muista sitä tappoa siitä saaneen.:confused: Ja oli kyllä sulla hyvää pelaamista.

Heh, läpällä heitin tuon. Muistelin vaan että sä sait sen tapon, kun en muista sitä itse saaneeni.. :confused: :D
Mutta mukava oli pelata I:ssä! ;)
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

[G's] vs. [CC]

2-0


Crossfire (CC:n valinta. [aika yllätys...:D])​
8-X
(en muista CC:n pisteitä eikä tullut kuviakaan otettua)


Ensimmäisen rundin alussa ajattelin mielessäni, että nyt ei sitten pidä mennä kuolemaan Soadin sniputukseen ja heti 5 sekuntia tämän jälkeen oli meistä ensimmäinen jo ottanut osumaa... Tämän jälkeen kuitenkin rupesimme käyttämään smokeja tehokkaasti ja pakotimme Soadinkin jalkautumaan... Meidän tiimipeli lähti heti alusta kulkemaan suht. hyvin, mutta sitten se katosi hetkeksi muutaman voitetun kierroksen jälkeen ja [CC] pääsi kirimään, mutta sitten se taas syttyi ja porhalsimme hienoon mappi voittoon. (Kisuli meni beast kahdella viimeisellä rundilla ja nousi joukkueemme kolmannelta sijalta kärkeen :D)​

Vacant (G's:n valinta, johon päädyimme hienon onnistumisen takia tässä mapissa viime ottelussa erektion kadottaneita vastaan :D)​
8-X
( -||- )​

Tästä mapista jäi mieleen vain se, että agressiivisempi joukkue voitti. Otimme joka kierroksella paikat haltuumme nopeasti ja se tuotti toivottua tulosta. Varmaankin eeppisin taistelu nähtiin kun minä ja susijengin käytiin kovaa sound whoring taistelua, jossa minä loppuen lopuksi vein pidemmän korren. Tähän varmasti osasyynä se, kun minulta loppui kudit aseesta juuri kun olin ampumassa sutta selkään niin satuin juoksemaan maassa lojuneen MP5:sen ylitse, jossa oli juuri tarpeeksi panoksia lippaassa tapon viimeistelyyn.
(Joukkue tovereideni mielestä se oli erittäin cooli liike :coool: )​

Kaiken kaikkiaan erittäin mukava peli, jossa kaikki onnistuivat suht. hyvin eli tällä kertaa ei donitseja nähty ;)

PS: Meillä oli maikeri jokerina johtuen siitä, että 2 meidän miehistön pelaajaa kyllästyi odottelemaan vastustajan paikalle tuloa 30 minuuttia sen jälkeen kun ottelun olisi pitänyt alkaa.
(Tämä johtui puhtaasti tiedonkatkoksista)​
Mutta onneksi ottelu saatiin vihdoin aloitettua tunti sovittua myöhemmin.​

Ja kuvia voi taas joku laittaa jos löytyy​
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Ei tarinaa tällä kertaa...

[G's] vs. [ J ] :D
2-0

Crash​
8-X
Beast'd...

Vacant
8-X
Team for the win.​

Laittaa_kuvia_joku_saa
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

No kirjoitetaan nyt tänne sit myös, BB on kuollut! Aktiivisia pelaajia/foorumin selaajia oli muutama ja nipottajan liideri hommat tais jäädä aika alkutekijöihin.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

[ I's] vs [Jakt] 1-2

Vacant 4-8
30052010001.jpg
Backlot 8-4
30052010002.jpg

Strike 7-8
30052010003.jpg

Tosi hyvä matsi ja taas kerran vika map päätty 7-8 :p taidettiin olla Strikessä jo 0-4 tappiolla mutta mentiin muistaakseni 6-4 johtoon mut ei riittäny ihan voittoon. GG!

Ps. Meillä tosi paljon jätkillä yhteysongelmia joten hyvä että meillä oli aina joku varalla siinä lähellä :D vikas mapis vaihettiin lennossa ja siks meillä 6 pelajaa tiimissä (ei valitse asetta nii ei respaa jne) Aaki- oli jokerina.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Mitenkäs BB:n kans menetellään?

@ Junnu: Sarjataulukossa on muutama pieni virhe. Mm. parilla tiimillä pari pistettä enemmän mitä kuuluisi olla voittojen perusteella. (3 voittoa --> 8 pistettä, 1 voitto --> 4 pistettä) ja jollakin taisi olla vähemmän pisteitä mitä kuuluisi olla. :)
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Joo en tajua mitä oon mennyt säätämään. Päivitän kunnolla tänään illalla.

EDIT: BB luovuttaa, joten kaikista heidän matseistaan annetaan voitto toisille tiimeille.

EDIT 2: Matsit [ A ] vs [ D ] ja [ E ] vs [ C ] ovat aikataulusta jäljessä, joten koittakaas pelailla.

Sarjataulukko päivitetty. Tiukalta näyttää ketkä jatkavat mitalipeleihin. Jos on tiimeillä samat pisteet ratkaisee keskinäinen ottelu -> vähemmän map häviöitä -> enemmän map voittoja. Jos joku haluaa luovuttaa paikkansa on se vielä mahdollista. Jatkoon jatkaneet eivät saa muuttaa miehitystään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Voiko noi aktiiviset BB jätkät ilmoittautua vapaiksi pelaajiksi? Jos joku tiimi vaik tarvis täydennystä.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Minuakin voi kysellä matseihin jokeriksi, jos tarvetta ilmenee. Vielä ei kertaakaan oo ketään kyselly :confused:

nimimerkillä keskitason tallaaja
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

[CC] vs [EG] 2-0

District (8-7)
randomcod4006.jpg


Backlot (8-5)
randomcod4007.jpg

GGWP ja sillee. :)

damn85 oli CC:lla jokerina.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

C vs E
2-0
1Map District E:n valinta C vei niukasti 8-7 ite alotin vahvasti ja dami hoitiki loppumapin
2Map Baclot C:n valinta 8-6

GGWPHP tack!
Nii jo dami oli meil jokerina​
 
Ylös Bottom