Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cod4 ranking -ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sasu`
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

sasu`

New Member
Moro,

Ostin tossa muutama päivä taaksepäin ps3 -starterpackin, ja cod4:sen.

Pelasin yksinpelin läpi, jonka jälkeen siirryin moninpeliin. Sain rankit nostettua 6:seen, lopetin pelaamisen ja sammutin konsolin. Seuraavana päivänä pelasin uudestaan, rankit n.11. Lopetin pelaamisen, en sammuttanut konsolia.

Aloitin pelaamaan uudestaan, rankit taas kutosella? Kokeilin tätä monta kertaa, nostin rankkeja ja lopetin pelaamisen, ja sen jälkeen kun aloitan uudelleen, ovat rankit taas kutosessa?

Mikä siis neuvoksi :confused:

Vastaus: cod4 ranking -ongelma

IW:llä onkelmaa. Eipä taida muuta mahdollisuutta olla ku odottaa

jos olisi mennyt cod 4 peli aiheeseen huomaa että aika monella tuli ongelma lauantaina :rolleyes:

Kellään ei päitvity rankit ainakaan eilisen jälkeen. Ei rankit eikä aseiden tuunaukset jää talteen.

tänä aamuna nopea kokeilu se päivittyi siihen rankkiin mihin minulla nollantui rankki ja rankki tallentuu ainakin minulla.

aleksi0 sanoi:
tänä aamuna nopea kokeilu se päivittyi siihen rankkiin mihin minulla nollantui rankki ja rankki tallentuu ainakin minulla.

sama homma. rankki tallentui. onneksi

Vastaus: Cod4 ranking -ongelma

Mullakin oli melko saman tyyppinen ongelma/mokaus. Vedin sen challengen jossa pitää vetää yhellä snipun luodilla kaks tappoo. Sit mun piti käydä jossain, en muista missä, ni mä laitoin lopeta peli...Sit kun aloitin pelin ei challenge ollut tallettunut.......:mad:.......Oli mulla kerran kaas sama challenge juttu et vedin kaks hedua yhellä snipun luodilla mut mul ei ollut viel sitä challengee...........:mad::mad::mad:...........!

Ylös Bottom