Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Huomioikaa muuten jossette vielä huomanneet että 4v4 pelit ovat siis myös mahdollisia. 5v5 tietenkin parempi ja mielekkäämpi.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

yritetään ysiltä niihän me sovittiin

Ysiltä joo. On meitä nyt 4, mutta ventataan nyt vielä tunti ennen kuin varmistetaan, quassimo kun ei näytä olevan täysin varma tosta kellon ajasta... Kokeillaan myös saada 1 pelaaja lisää.

Edit. nylund on melko varma että pääsee mukaan, joten meillä viiden pelaajan rosteri kasassa. Matsi pelataan tänään klo. 21:00
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

No voidaan me kokeilla jos saadaan porukka kasaan, mutta mikään sitova päätös tämä ei ole. Eli jos ei saada tarpeeksi porukkaa niin sitten peltaan esim. huomenna tai sunnuntaina.

Niin ja tarvittaessa tänään voidaan varmaan aloittaa klo. 22:00 ??

Eli LbS kaverit ilmoitelkaa pääsettekö pelaa tänään mahdollissimman pian.
pääsen
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Susijengi saa pelata, mun pääsy peliin ysiks on ihan FIFTY-SIXTY. Saatan päästäkin jolloin meitä olisi 6. Miten on lateksii, saatteko 6 pelaajaa. Parastahan olisi että kaikki halukkaat pääsis mukaan.

Rosterissa:
Zodiac-FIN
Piekana
Ahma
quassimo (?)
susijengi
nylund

Ootteko jo mapin miettiny? Mehän valitaan se toinen...

edit. lateksii, onko teillä kaikille jo arkut varattu?:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Ootteko jo mapin miettiny? Mehän valitaan se toinen...

Se sanotaan sitten vasta pelissä, tai ei se kiellettyä ole sopia etukäteen jos haluaa, mutta tuo hieman jännitystä. Ja molemmat mapit sovitaan ennen matsia. Toinen mappi siis myös eikä vasta ensimmäisen jälkeen.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Ottaako LbS ja AE spektaajan peliin. Tulisin muuten vaan seuraileen miten lähtee kulkeen ja "tuomariks" jos tarvii. Mikittömänä tietenkin. Tulen kohta onlineen niin laittakaa vaikka viestiä jos otatte.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Ottaako LbS ja AE spektaajan peliin. Tulisin muuten vaan seuraileen miten lähtee kulkeen ja "tuomariks" jos tarvii. Mikittömänä tietenkin. Tulen kohta onlineen niin laittakaa vaikka viestiä jos otatte.

Ääh, sorry, meni tämä ihan ohi.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

26.2. - 1.2.2009
Kierros 3:
[Da] - [CFF]
[T-T] - [R3]
[t|C] - [CTd]
[AE] - [dRun]

Kierros 4 :
[AE] - [Da]
[R3] - [LbS]
[dRun] - [T-T]
[t|C] - [CFF]

Muuta Fedu toi ettei tuu väärinkösityksiä..

Ja R3, pelataan ensiviikolla. Mitkä päivät käy? Meille kai keskiviikko, torstai, perjantai ja lauantaina. Sunnuntaikin ehkä.

Oon muuten ajatellu kuvata kaikki Chaoksen matsit, niin saadaan vähän highlightejä :)
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Muuta Fedu toi ettei tuu väärinkösityksiä..

Ja R3, pelataan ensiviikolla. Mitkä päivät käy? Meille kai keskiviikko, torstai, perjantai ja lauantaina. Sunnuntaikin ehkä.

Oon muuten ajatellu kuvata kaikki Chaoksen matsit, niin saadaan vähän highlightejä :)

Meillä ei oikein arkisin ole aikaa töiden takia. Tai minulla ainakaan. Mutta luulen että perjantai 19.00 olis ihan hyvä.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Muuta Fedu toi ettei tuu väärinkösityksiä..

Ja R3, pelataan ensiviikolla. Mitkä päivät käy? Meille kai keskiviikko, torstai, perjantai ja lauantaina. Sunnuntaikin ehkä.

Oon muuten ajatellu kuvata kaikki Chaoksen matsit, niin saadaan vähän highlightejä :)

Joo, sori, korjasin virheen nyt.

@DMD

Tämä ei sitten ole mikään viikonlopputurnaus eli joudutte varmasti pelaamaan myös arkisin, uskoisin.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Muuta Fedu toi ettei tuu väärinkösityksiä..

Ja R3, pelataan ensiviikolla. Mitkä päivät käy? Meille kai keskiviikko, torstai, perjantai ja lauantaina. Sunnuntaikin ehkä.

Oon muuten ajatellu kuvata kaikki Chaoksen matsit, niin saadaan vähän highlightejä :)

Minä ja korni kuvaillaan myös matseja, ja vissii korni tekee sitten jonkinlaisen turneevidin lopuks.. Jos haluut niin pakkaa pätkät ja sendi kornille sitten ku turnaus päättyy? :)
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Eli [CTd] - [CFF] pyritään pelaamaan tänään 5v5. Ennen klo 21 tarkistetaan ensimmäisen kerran tilanne.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Minä ja korni kuvaillaan myös matseja, ja vissii korni tekee sitten jonkinlaisen turneevidin lopuks.. Jos haluut niin pakkaa pätkät ja sendi kornille sitten ku turnaus päättyy? :)

Joo tottakai annan kornille, niin saadaan editointi mukaan :)

Pitäis vaan keksiä tosta easycapista vähiten tilaa vievä muoto, niin saa lähetettyä..

Ja sen lisäksi teen jonkun Chaos vidin..
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

juu mie kans kuvaan kaiken, taidan taas kyl laittaa ihan postis kornille levyt, se on helpompaa sillee
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Tehtiin ainakin tuon yhden kaverin kanssa sillä tavalla kun hän lähetti minulle editoitavaksi kuvamateriaalinsa niin, aluksi hän pakkasi sen ja sen jälkeen tehtiin siitä torrentti jolloin sain laduttuu sitä 1M nopeudella eikä siis tarvinut uppia sitä mihinkään sivustolle tai lähettää mesellä. Toi on varmasti kaikkein nopein tapa ellei sit just lähetä postilla tai jotain...
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Joo tottakai annan kornille, niin saadaan editointi mukaan :)

Pitäis vaan keksiä tosta easycapista vähiten tilaa vievä muoto, niin saa lähetettyä..

Ja sen lisäksi teen jonkun Chaos vidin..

vmw on muistaakseni suht pieni muoto. Kato millä saa pisimmän pätkän otettua niin, että levytila riittää. Siitä sen näkee.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Joo, sori, korjasin virheen nyt.

@DMD

Tämä ei sitten ole mikään viikonlopputurnaus eli joudutte varmasti pelaamaan myös arkisin, uskoisin.

tuohan on perjantaiksi laitettu (eli arkipäivä)

Ja tuskin sillä mitään väliä on. MEitti vaan pääsee klo5 duunista ja oon 6:lta himassa ja haluisin omaa rauhaani pitää.
 
Ylös Bottom