Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Eiköhän odotella niitä doping tuloksia, syno oli luultavasti tossa matsissa vaikutuksen alaisena. Ei siihen ihminen pysty muuten. :)
Tai sitten oli turkulainen hosti niinku meidän semeissä.. ;)
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Tai sitten oli turkulainen hosti niinku meidän semeissä.. ;)

=( ei se mun netti nyt niiin huono olo



Täytyy tosin sanoa, että jotkut "spongaa" ihan hitosti mun hostilla (tai ainakin tuntuu siltä :p)
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

En mä hiiristä mitään sanonu, synophis vaan pelasi Backlotin todella hyvin. Siks vähä vitsailin aineiden käytöstä. Ja samffa, onnee välierään, oikeesti. :)
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

KOAS asuntojen ainoita hyviä puolia:

423356312.png
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Täytyy tosin sanoa, että jotkut "spongaa" ihan hitosti mun hostilla (tai ainakin tuntuu siltä :p)
No siltä tosiaan tuntu, plus qb tuntu saavan etua siitä. Tai sitten se vaan on kone.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

No siltä tosiaan tuntu, plus qb tuntu saavan etua siitä. Tai sitten se vaan on kone.

No, se on nevari joten se vaan yksinkertaisesti spongaa. Hauskaa, koska ite se valittaa aina jos mä hostaan :D.

Täytyy toivoo et saadaan tasaset neljä palkkia kaikille tulevissa peleissä...
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Juu, olihan kaikilla aina neljä palkkia, mutta silti tuntu että lagi. Ei tietekään kokoaikaa mutta välillä tuli lagisia kierroksia.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

No, se on nevari joten se vaan yksinkertaisesti spongaa. Hauskaa, koska ite se valittaa aina jos mä hostaan :D.

Täytyy toivoo et saadaan tasaset neljä palkkia kaikille tulevissa peleissä...

Ainahan siin on 4 palkkii kun huntu-junnu hostii:p mut SpOnGeE E-N-E-M-M-Ä-N ku tarpeeks:rolleyes: Meinaan pahin laatuaan kaikista suomalaisista kenen servulla oon koskaan pelannu... Ei ees Gangstan entinen matolaatikko yhteys päässy samalle tasolle vaikka ei ollu ees täysiä palkkeja.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

En mä hiiristä mitään sanonu, synophis vaan pelasi Backlotin todella hyvin. Siks vähä vitsailin aineiden käytöstä. Ja samffa, onnee välierään, oikeesti. :)

no mie vähä niinku vitsailin kanssa, tiedä sitten huomasitko. mut ei asiasta enempää, oikeesti :p
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

CTd vs dRun
Crash 8-2
Strike 8-2
Vacant 8-0 (Stamina ja Syno lähti meneen joten luvutusvoitto viimeseen. Harmi ku korni ja soadi ois halunnu nähtävästi pelaa kumminki.)

GG WP, hyvä matsi ilman suunsoittoa.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

gg ei jaksanu pelaa loppuu jokainen tietää syyn
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

gg ei jaksanu pelaa loppuu jokainen tietää syyn
Olit niin huono, etkä saanu tappoja ni piti mennä itkee äidille. Tiedetään. Servulla osasit olla hiljaa, mutta pitihän se Stamina täälä taas alottaa.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

CTd vs dRun
Crash 8-2
Strike 8-2
Vacant 8-0 (Stamina ja Syno lähti meneen joten luvutusvoitto viimeseen. Harmi ku korni ja soadi ois halunnu nähtävästi pelaa kumminki.)

GG WP, hyvä matsi ilman suunsoittoa.
Joo sori, mutta olin säätänyt ajankäyttöni vaan noihin kahteen mappiin, kun piti lähteä pelaamaan socom semi-finaalia. Hyvin pelasitte, ei siinä mitään ja vaikka hiiriä joillaan saattoi olla niin kyllä ainakin itse pystyin helposti hoitamaan firefighteja, vaikka tulin 5min ennen matsia onlineen.

Sori tosiaan soadi ja korni, ei vaan pystyny jättää matsia väliin, jossa on jopa mahdollisuus voittaa.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Olit niin huono, etkä saanu tappoja ni piti mennä itkee äidille. Tiedetään. Servulla osasit olla hiljaa, mutta pitihän se Stamina täälä taas alottaa.

Tuota.. Minkä aloitin, taas?

PS. Sain muistaakseni puolet enemmän tappoja ekassa kentässä, kuin sinä. Mikä sinällään on suht huvittavaa, kaikki tietää tähänkin asiaan syyn.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Olit niin huono, etkä saanu tappoja ni piti mennä itkee äidille. Tiedetään. Servulla osasit olla hiljaa, mutta pitihän se Stamina täälä taas alottaa.
Jotkut asiat ja ihmiset eivät vain muutu... :rolleyes:


GG WP kumpikin tiimi.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Tuota.. Minkä aloitin, taas?

PS. Sain muistaakseni puolet enemmän tappoja ekassa kentässä, kuin sinä. Mikä sinällään on suht huvittavaa, kaikki tietää tähänkin asiaan syyn.

Joskus sitä jää huonoille tapoille ku pojat ehtii viiä kaikki :( Sinulla se ei kyllä ollu siitä kiinni. Otitko säki snipal tokas lähemmäs parikymmentä tappoo? Olit kokoajan teidän low scorer joten joo ole hiljaa. Matsihan oli periaattessa 4v3. Oisivatpa ottaneet neljänneksi jonku FF pelaajan ni ois saatu peli aikaseksi, vaa ei niitä tainnu kiinnostaa. Ois ollu ees miestä pelaa kolmosmappia, mutt sulla oli vissiin kiire tänne itkeen miksi hävisitte. Muut teidän jätkät pelas erinomaisen hyvin yksilötasolla, tiimipeli/taksut vaan vähä ruostees, joka ei ole ihme kun ette ole yhdessä taksuja reenannut. WP syno ja eritoten korni ja zoadi, hienoa snipausta.

GG lumihiutale sullekki, emmä tuu muuttuun o/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom