Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4: TST-ryhmä

Annika

New Member
Jos rupee tuntuu et alokas-ajat takana,jatka täällä.
Ideana erottaa alokkaat jo valan vannoneista "tappokoneista".
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4: TST-ryhmä

Ja mitenkä tohon ryhmään vois liittyy, kiinnostais kyl pelata suomalaisten kaa tota pelii. ID on JX_
 
Vastaus: CoD4: TST-ryhmä

Hep hep. "tappokone" ilmoittautuu :) Toisinsanoen, porukkaa on sekaisin (aloittelijat/kokeneemat) mutta ei haittaa vaikka lisää porukkaa saa mukaan priva-matcheihin ja "annetaan turpiin ulkomaalaisille"-meininkiin :D
 
Vastaus: CoD4: TST-ryhmä

simma sanoi:
Hep hep. "tappokone" ilmoittautuu :) Toisinsanoen, porukkaa on sekaisin (aloittelijat/kokeneemat) mutta ei haittaa vaikka lisää porukkaa saa mukaan priva-matcheihin ja "annetaan turpiin ulkomaalaisille"-meininkiin :D
jos simmakin on liittymässä kai minä nuori "tappokone" pääsen mukaan ryhmään :cool: id: Aleksi0
 
Vastaus: CoD4: TST-ryhmä

Onko tästä tulossa joku klaani? Vois itekki liittyä. Kiinnostusta löytyy kyllä. Kohta alka joululomakin niin kerkeää pelaamaan. :) Eiköhän sitä jonkulainen tappokone jo ole.
 
Vastaus: CoD4: TST-ryhmä

Tehkää se klaani,mun ideana oli ettei "alottelijoissa" notkuta "ikälisiin" asti!:p
 
Vastaus: CoD4: TST-ryhmä

Jees, minutkin saa mielellään lisätä, PSN: ViciousRabbit. Tullut lähes ainoastaan pelattua HQ mutta toki muutkin pelimuodot käy :) klaanitoimintaan ei tällä hetkellä taida olla aikaa...
Muistaakseni olen lvl50 (tokaa kertaa).
 
Vastaus: CoD4: TST-ryhmä

Jeps. Tullaan nyt tällekin puolelle. Inviä vaan niinkuin ennenkin niin saadaan pelit pystyyn:)
 
Vastaus: CoD4: TST-ryhmä

Jepajee... Lisäilkääpäs meitsiäkin ni saadaan kunnon rähinä pystyy..

ID: Jzo_FIN
 
Vastaus: CoD4: TST-ryhmä

En ole kauheasti vielä pelaillut mutta harjoittelun jälkeen toki haluaisin mukaan,vain toistaiseksi xbox 360 pelaillut cod 3
 
Vastaus: CoD4: TST-ryhmä

Tulen mielelläni mukaan suomalaisiin CoD4 -peleihin. Nettiyhteydet jenkkeihin tuntuvat tökkivän välillä häiritsevästi.

Mikki ja nopea ADSL löytyvät. Level : brigadier general = 40+ ?

Tunnus : blabar. Kutsukaa messiin vaan.
 
Vastaus: CoD4: TST-ryhmä

mikki löytyy ja moninpeli on pelattu 2 kertaa läpi, kutsua vaan nimimerkillä MR_GIggLEss
 
Vastaus: CoD4: TST-ryhmä

Tappokone Titanic ilmoittautuu. Mukaan voisin tulla. Tuntuu että aloittelija ajat vähän jo takana kun joka mapissa vähintään 30 tappoa ja aina listan kärjessä. Vasta 50lvl olen mutta ei se mitään! Ja mikki löytyy

ID on: Nothing1
 
Ylös Bottom