Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae Rally 2005

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Colin McRae Rally 2005

Onko 2005:ssa mitään "single race" -moodia, eli voisi ajaa vain yhden rallin kerrallaan, mutta niin että mukana olisi myös vastustajat? Nelosessahan piti vääntää koko sarjaa, jos halusi pelata yksin eikä pelkkä omien aikojen parantelu kiinnostanut.

Kertokaapas nyt joku kokemuksia tästä pelistä. Ralli alkoi taas yhtäkkiä kiinnostamaan, niin varmasti tulen hankkimaan tämän.

juho123 sanoi:
Kertokaapas nyt joku kokemuksia tästä pelistä. Ralli alkoi taas yhtäkkiä kiinnostamaan, niin varmasti tulen hankkimaan tämän.
kyllä rallipelien ystävien kannattaa ennemmin hankkia richard burns rally tai sitten ralli sport challenge kuin tämä.

ei ratojen ja autojen määrällä pitkälle pääse jos ohjattavuus on tota luokkaa...codemaster jälleen epäonnistunut :/

minusta ajotuntuma on ihan samalainen kuin nelosessa eli minulle rallisporttiin tottuneena hieman liian helppo.
tämä kommentti sitten pc:n demon perusteella näppiksellä pelattuna.

Pelin ajettavuus todellakin otti alussa päähän, varsinkin kun aloitin ajamaan suoraan tuota uramoodi 2WD-luokassa. Tuntui että auto liukui miten sattui ja muutenkin vauhdintuntu oli täysin hukassa. Sammutin pian tämän jälkeen ja päätin kokeilla vielä myöhemmin uudestaan. Seuraavalla pelikerralla pääsin vähän kokeilemaan muitakin autoja/ratoja/pelimuotoja ja peli tuntui jälleen tutulta colinilta, vauhtiakin on tarpeeksi (ehkä se vauhdin puuttuminen johtui siitä että olin aikaisemmin pelannut Burnout3:sta pari viikkoa...). Yksi ongelma minua on kuitenkin vaivannut, en pysty nimittäin Livessä käynnistämään itseluotua peliä ollenkaan. Race -napista ei tapahdu mitään ja Ready -napista ei tila muutu alapuolen valikoissa. Onko joku kokenut vastaavaa vai onko tämä joku mystinen ongelma vain meikäläisen koneessa? Muutenkin Livessä oli jotain outoa, välillä oikea liipaisin ei ohjannut kaasua, vaan A-näppäin oli ainoa vaihtoehto. Ja taas seuraavassa kisassa se toimikin.

Millainen tuo pelin uramoodi tarkalleen on? Onko se vain pisteiden keräilyä, ja niiden avulla autojen ostelua, vai tarjoavatko tallit pelaajalle paikkaa suoritusten mukaan? Kuulemani mukaan V-Rally 3:ssa olisi tätä jälkimmäistä vaihtoehtoa vastaava uramoodi, ja tällainen juuri kiehtoisi minua. Elikkäs miten on uramoodin laita CMR 2005:ssä?

Ylös Bottom