Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae Rally 2005

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Colin McRae Rally 2005

Tuli anttilassa testattua... huh huh ihan hirvee ilmatyynyalus, miten nykypäivänä kehtaavat moisen arcade fysiikan laittaa. Kokeilkaas hiljaisessa vauhdissa sivulta toiselle ohjailla niin näkyy hyvin miten auto lilluu kuin märällä jäällä...

Jogi sanoi:
Tuli anttilassa testattua... huh huh ihan hirvee ilmatyynyalus, miten nykypäivänä kehtaavat moisen arcade fysiikan laittaa. Kokeilkaas hiljaisessa vauhdissa sivulta toiselle ohjailla niin näkyy hyvin miten auto lilluu kuin märällä jäällä...

Mitä väliä?
Kyllä tuota minusta on paljon hauskempi pelata kuin esim. Richard Burns rallyä joka minulla on pölyttynyt hyllyssä jo yli kuukauden.
Mutta nämähän on myös makuasioita.

jussi28 sanoi:
Mitä väliä?
Kyllä tuota minusta on paljon hauskempi pelata kuin esim. Richard Burns rallyä joka minulla on pölyttynyt hyllyssä jo yli kuukauden.
Mutta nämähän on myös makuasioita.

Toki toki, itse asiassa petyin RBR:ään ihan huikeesti... :(

Joo...Ihan mielenkiintoista, kellään tietoa koska tää on tulossa myös PC-puolelle!? :)

Jogi sanoi:
Toki toki, itse asiassa petyin RBR:ään ihan huikeesti... :(

Taitaa johtua siitä, että ajo ei ole hanskassa.. :rolleyes:
2 ensimmäistä vaikeus-tasoa läpi, ainoastaan 1 kisa mistä ei voittoa.
Vaikeimmalla tähän mennessä 2 voittoa ja 1 kolmas sija. :D

Just kokeilin vertaukseksi CMR4.sta ja kyllä RBR hakkaa tuon mennen tullen!

Ajotuntumassa ei ole ollut moittimista ainakaan Logitech Driving Force Pro-ratilla. "Ohjausvoimia" on sen verran riittävästi, että autoa ei saa kyllä mihinkään "ilmatyynyalus"-moodiin. Dualshockilla tilanne onkin ihan toinen, kun eturenkaat saa laidasta laitaan nopealla, kevyellä vispauksella.

Helvetin hauskaa ainakin on ollut ajella, esim. eilen illalla Career-moodissa takavetoinen Alfa GTV manuaalivaihteilla rokkasi!!!

Kertokaas vähän kui hyvä toi career-mode on?Onko vastustajat yhä jotain Zic Zacceja vai jo vähän parempia.Ykkösessähän oli ihme kyllä McRaen lisäksi sainzit,auriolit,kankkuset...

käkikotka sanoi:
Kertokaas vähän kui hyvä toi career-mode on?Onko vastustajat yhä jotain Zic Zacceja vai jo vähän parempia.Ykkösessähän oli ihme kyllä McRaen lisäksi sainzit,auriolit,kankkuset...

No jos Codemasters ei ole hankkinut muuta kuin lisenssin Colin McRae:n nimen käyttöön niin nuo Zic Zac ovat edelleen mukana. Ja oliko muka ekassa Colinissa oikeita rallikuskeja mukana? En kyllä muista yhtään.

Ois kiva tietää tosta career-tilasta lisääkin.Ite tykkäsin colineista joskus tosi paljon.Ykkönen oli nimenomaan loistava ja oman mausteensa toivat juuri aidot vastustaja McRaen johdolla.

käkikotka sanoi:
Ois kiva tietää tosta career-tilasta lisääkin.Ite tykkäsin colineista joskus tosi paljon.Ykkönen oli nimenomaan loistava ja oman mausteensa toivat juuri aidot vastustaja McRaen johdolla.

Ovat taitaneet nuo colinit mennä huonompaan suuntaan aika reippaasti niiltä kultaisilta ajoilta. En itse kyllä enää koske niihin pitkällä tikullakaan. Aikoinaan ykköstä ja kakkostakin tuli pelattua aika paljon.

Nupe_31 sanoi:
Ovat taitaneet nuo colinit mennä huonompaan suuntaan aika reippaasti niiltä kultaisilta ajoilta. En itse kyllä enää koske niihin pitkällä tikullakaan. Aikoinaan ykköstä ja kakkostakin tuli pelattua aika paljon.

Ja nykyään on päinvastoin, en koske pitkällä tikullakaan Colin 1:een ja 2:een.

jussi28 sanoi:
Ja nykyään on päinvastoin, en koske pitkällä tikullakaan Colin 1:een ja 2:een.

No en minäkään niitä enää kyllä pelaile, mutta minun mielestäni nuo uusimmat colinit ei ole mistään kotoisin.

Niin kuin kovin moni on siitä "ilmatyyny alus" ohjaustuntumasta puhunut niin pitää täysin paikkansa. Tiedä sitten miten tuon 05 version kanssa, tuskin on muuttunut.

Mutta sehän nyt on makuasia kuka tykkää arcade rallista ja kuka simulaatiosta ;)

Jos jälkimmäistä haluaa niin kannattaa kääntyä Richard Burns Rallyn puoleen. Colin McRae Rally ja simulaatio ei ole toisiaan nähnytkään.

Samaa mieltä, 04:n jälkeen ajattelin että en edes kokeile 05:sta kun näki 1min videota siitä, mutta pitihän sitä kokeilla ja hyi.. WRC4 :kin hakkaa sen 6-0.. ajopelin ei mielestäni tarvitse olla 100% realistinen, mutta jos se tuntuu/näyttää realistiselta niin 10 sille, F1C99-02 on loistava juuri sen takia koska se tuntuu niin aidolta, verrattuna EA:n konsoliformuloihin niin ero on aika legoauto - oikea-auto -tasoa..

WoPe sanoi:
F1C99-02 on loistava juuri sen takia koska se tuntuu niin aidolta, verrattuna EA:n konsoliformuloihin niin ero on aika legoauto - oikea-auto -tasoa..

Nuo EA:n konsoliformulat ovat kyllä tosiaan todella onnettomia räpellyksiä, niin kuin ovat kyllä muutkin F1 pelit mitä konsoleille on julkaistu.

F1 Challenge taas on aivan eriluokkaa PC:llä. Se on oikeasti peli joka on kaikkein lähimpänä oikealla formulalla ajamista.

Ja tämä EA:n konsoliformulan kehittäjä on taas aivan eri porukka kun mitä PC:llä (ISI) ja sen kyllä huomaa.

Nupe_31 sanoi:
Nuo EA:n konsoliformulat ovat kyllä tosiaan todella onnettomia räpellyksiä, niin kuin ovat kyllä muutkin F1 pelit mitä konsoleille on julkaistu.

F1 Challenge taas on aivan eriluokkaa PC:llä. Se on oikeasti peli joka on kaikkein lähimpänä oikealla formulalla ajamista.

Ja tämä EA:n konsoliformulan kehittäjä on taas aivan eri porukka kun mitä PC:llä (ISI) ja sen kyllä huomaa.

Totta.

Osaako joku sano mistä johtuu, ettei mulla toimi Driving Force Pro Colin 2005:ssa? Yritin molemmilla preseteillä, mutta ei vaan kaasu toimi. Muita nappuloita kun räplää niin menee vain pakki päälle. Gran Turismo 4:ssa toimii moitteetta.

Ylös Bottom