Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae Rally 3 cheat codes!???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ollio

New Member
onko jollain tietoa moisista??? esim. listaa colinin omista soittokoodeista??? autot???? yms??
 
joo samaa hommaa kaivataan täällä. ei tunnu mistään löytyvän koodeja. ja soittamaan en codemasterssin rahastuslinjalle ala.:D :D :D
 
Minusta on ärsyttävää että tollasia ...tanan idioottimaisia lukituksia pitää näihin peleihin tehdä,ei se ainakaan minusta hyvää peliä pilaisi jos ne kaikki olis kerralla pelaajalle avoimia,on jo muutamassa XB-pelissä tunnelma latistunut auttamatta siihen kun joutuu jotakin leveliä vääntämään hampaat irvessä läpi ennen kuin pelissä pääsee eteenpäin,se ei ole minusta enää kivaa ja jos cheattejäkin ruvetaan vielä panttaamaan,niin sitten ollaan minusta jo aika laihoilla linjoilla.

Kyllä nämä asiat pitäisi olla jokaisen pelaajan itse päätettävissä...että pelaako single-pelin alusta loppuun normien mukaan vai huijaten enemmän tai vähemmän.

CMR3:een ei tunnu olevan minkään näköisiä cheattejä tai ainakaan minulle ei ole tullut eteen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Minusta on ärsyttävää että tollasia ...tanan idioottimaisia lukituksia pitää näihin peleihin tehdä,ei se ainakaan minusta hyvää peliä pilaisi jos ne kaikki olis kerralla pelaajalle avoimia,on jo muutamassa XB-pelissä tunnelma latistunut auttamatta siihen kun joutuu jotakin leveliä vääntämään hampaat irvessä läpi ennen kuin pelissä pääsee eteenpäin,se ei ole minusta enää kivaa ja jos cheattejäkin ruvetaan vielä panttaamaan,niin sitten ollaan minusta jo aika laihoilla linjoilla.

Minusta silloin on jo huolestuttavaa, jos kaikki olis heti kättelyssä saatavilla. Minusta se on pelin palkinto, kun saa tehtyä jotain jolla aukeaa seuraava leveli, tai saa jonkin uuden jutun käyttöönsä.

Se on totta, että tuo on ihan tyhmää, että noilla koodeilla rahastetaan. Yleensä noilla koodeilla saa jotain pikku kivaa, joka riemastuttaa hetken, mutta on vain pienen ajan huvi, joten itse en ainakaan ole siitä valmis maksamaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Minusta silloin on jo huolestuttavaa, jos kaikki olis heti kättelyssä saatavilla. Minusta se on pelin palkinto, kun saa tehtyä jotain jolla aukeaa seuraava leveli, tai saa jonkin uuden jutun käyttöönsä.


Minusta taas siinä ei ole mitään palkitsevaa jos jotain typerää paska leveliä on joutunut vääntämään kymmeniä kertoja uudestaan,että pääsisi pelissä taas eteenpäin,vaikka sen ajan kanssa sitten pääseekin maltilla läpi,niin tunnelma tällöin on jo haihtunut minulla kuin pieru saharaan! Ja sanoin jo ihan selkeesti että se olisi jokaisen oma asia päättää pelaako koko single-pelin läpi ilman mitään oikopolkuja...tottakai minäkin pyrin aina pelamaan yksinpelin läpi ilman mitään huijaamisia,mutta joidenkin pelien kohdalla jotkut tietyt tehtävät saattavat olla väliin vähän liian turhauttavia ja silloin se elämys kärsii ainakin minun kohdalla.

Esim. Ghost Reconissa on niin saatanan loistavasti ajateltu sekin,että saat 3 bonus mp-mappia auki vain jos pelaat erikseen kampanja-tehtävät kaikilla 3:lla vaikeustasolla läpi,siis jos pelaat kampanjan vaikka kaikkein vaikeimmalla tasolla,eli Elite:llä läpi,niin saat silti vain yhden lisä mp-mapin auki,tosi palkitsevaa ja mielenkiintoista!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Koodia kerrakseen!

http://www.cheatcc.com/xb/cmr3.html

------------------------------------------------

Enään teillä ei ole puutetta koodeista, koska löydätte lähes kaikkiin peleihin koodit tuolta. Löytyy myös muille konsoleille ja pc:lle
 
Jees,vaikuttaa hyvältä ja kattavalta cheat-saitilta,siis nimenomaan myös XB-pelien saralla...kiitos Flashille!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
Joo. Ei tominut minullakaan. Mutta eipä ole enää mitään unlockattavaakaan - mitä nyt kolme autoa puuttuu..


Tuossa muuten toinen hyvä cheat-saitti:
http://www.cheatworld.com/xb/index.htm


Itsekkin olen koodeja etsinyt. Mielestäni koodeilla saa auki ne erikois kulkuvälineet, kuten lentokone, ilmatyynyalus, rantakirppu + muuta!
Mietin nyt tota sun letkautusta, että kolme enää puuttuu, mitä tarkotat? Koska epävarmaa (mulle) on vielä se, että saako noi "erikois" ajoneuvot avattua pelkästään menestymällä hyvin pelissä???
Esim. Ford rs200:n (tällä on luukutettu parhaimpia aikoja codemastersin -Hall of fame listoille) saa ku voittaa vaikeimmalla tasolla maailmanmestaruuden.
Itse pelasin pelin läpi (kaikilla vaikeustasoilla) ja sain tulokseksi jonkun "hyvyys" arvon. Onko tämä arvo sitten tie avaamaan ne KAIKKI lukitut jotka on siellä pelin valikossa?? Tietääkö kukaan.
Vai saako ne lukittua pelkästään rahalla?

Itse sain "loppuarvoksi" A PLUS PLUS, eikä mitään muuta palkinnoksi ku toi rs200 ja Fordin paku.

En tieä, täytyy kokeilla noita edellämainittuja linkkejä...
 
Autot

Lisää.

Laitoin hiljattain Codemasterin customer serviceen mailia, koskien näitä lukittuja ominaisuuksia CMR3-pelissä. Ja kysyin nimenomaan, että täytykö niistä koodeista maksaa! Ja, että miten saan ne "erikois" ajoneuvot käyttöön!
Tälläistä postia sain:

"Thank you for submitting your recent request to Codemasters Customer Services concerning Colin McRae Rally 3. Your query was dealt with by Paul.

You will unlock cars by winning rallies. The following rallies unlock the following cars.

For winning 'Normal championship the player is awarded the 6R4
For winning 'Hard' championship the player is awarded the Lancia 037
For winning 'Very Hard' championship the player is awarded the Ford RS200
In a single career, if the player wins 2 years then they are awarded the Mitsubishi Pajero
In a single career, if the player wins all 3 years then they are awarded the Ford Transit

For winning each of the individual rallies (for the first time) on any difficulty, the following cars are awarded for use in QuickPlay:

Australia - Citroen Saxo
Spain - Impreza 44S road version
Finland - Lancer Evo7 road version
USA - Xsara road version
Japan - Subaru Impreza 22B
Sweden - Ford Focus RS Rallye
UK - Citroen 2CV Sahara
Greece - Focus RS Road Car"

Eipä siinä nyt sitten vastattu kysymykeeni. :confused:
Eikös siinä pelikotelossa luvata 22 autoa, tai jotain!?
Onko kukaan saanu kaikki? Itse en ole vielä laskenut.
 
Ylös Bottom