Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tomba
Onko siis tosiaan niin ettei MOMO ratti toimi ollenkaan?
Ei helvetti, saa jäädä hyllyyn sitten koko peli, millään padilla
rupea autoa ajamaan...
Miksi näissä ylipäätään on rattituet aina ihmeellisesti tietyille
malleille vain, eivätkö ne kaikki USB-ratit ole periaatteessa samanlaisia?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henkka
Momo toimii, mutta jos ajaa manuaali vaihteistolla, pitää vaihtaa vaihteet ratin keskellä olevista napeista! Eli taka spedut eivät toimi
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hdj
Logitechin MOMO toimii!!!
Pelimoodi pitää vaan valita ratin painikkeesta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan vvarpa
Itse rallia ajavana voin sanoa, että GT3 rallimodella ei ole mitään tekemistä ralliautoilun kanssa. Ellei sitten tarkoituksena ole ollut hakea jotain jääratafiilistä ylitehoisella takatuupparilla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lade
Joo, rallia on ajettu jne. Oikeaa rallituntumaa tuskin löytyy Colinistakaan, ja perä tosiaan lentää hiukan turhan herkästi, mutta sitä tuntumaa että alla on "oikeasti" joku ilmaa raskaampi auto, sitä tuntumaa kaipaan.
Mutta jos sinä kerran olet ajanut rallia, kuten tuosta sinun viestistäsi voisi joku päätellä, niin en voi kuin ihmetellä sitä että puhut jostain GT3:n tasoisesta ajotuntumasta
En ole rallia ikinä ajanut, enkä sitä mielestäni ole väittänytkään, vihjailin ihan muiden ajamisiin...
Uskallatko sinä autourheilusta tietävänä nostaa GT3:n referenssiksi realistisimmasta rallipelistä?
Missä vaiheessa viestiäni ole puhunut realismista ???
Väitän, että sinä et ole koskaan istunut edes ralliauton kyydissä, saatika sellaista koskaan ajanut. Puhujia aina riittää, onneksi voin itse nauttia peleistä ja niiden tasosta tietäen millaista voi olla ralli aidoissa oloissa parhaimmillaan.
Vastaus ylempänä ja onnea ralleihin!
jifeij
Itse rallia ajavana voin sanoa, että GT3 rallimodella ei ole mitään tekemistä ralliautoilun kanssa. Ellei sitten tarkoituksena ole ollut hakea jotain jääratafiilistä ylitehoisella takatuupparilla.