Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae Rally 3 vs V-Rally 3

prawn

New Member
Elikkä kumpihan vie voiton?
Veikkaisin CMR3. Sitä on ns. hypetetty aika paljon.(Ainakin enemmän kuin V-Rally 3:sta)
Ja onhan CMR peleillä menestykkäämpi historia.(Tästäkin voi tietenkin olla toista mieltä)
Realistisuutta löytyy varmasti kummastakin. On tässä kuitenkin vaikea vielä mitään sanomaan, kun toinen peli on vielä ilmestymättä, mutta säästelen rahojani sen aikaa kunnes CMR3 tulee kauppoihin.

P.S Ostakaa ratti niin ei tule ongelmia nappikaasu/jarru asian kanssa.
 
CMR3 vs. V-rally3

Ostin käytetyn V-rally 3 pelin, koska hypetys taisi tehdä tehtävänsä. Olen pari päivää kokeillut ja pettymykseltä ei ole voinut välttyä. Lähinnä petyin auton ohjattavuuteen ja käyttäytymiseen (kumipallona luokses pompin näin...). Esim. WRC pelin autot käyttäytyivät paljon paremmin ja ohjautuivat juuri sinne mihin halusi, vaikka peliä ovat jotkut haukkuneet, niin pidän sitä parempana kuin V-rally 3:a tämän seikan vuoksi. Mielenkiinnolla odotan uutta kilin kolinia ja varsinkin autojen ohjattavuuden takia. Jospa Codemasters on osannut hommansa. V-rally 3 ainakin lähtee myyntiin.
 
Mun mielestä taas V-Rallyssa on parempi ohjattavuus, ralli ei ole raiteilla ajamista, ei todellakaan, ratasuunnittelussa ja vähän muissakin VRally vie voiton ja ennen kaikkea motivaatiossa pelata peliä uudelleen ja uudelleen kausien edetessä, autojen parantuessa, WRC oli yliluonnollisen helppo ja tylsä, mutta jäi siitäkin jotain hyvää käteen.. uskon silti että CMR3 tulee ottamaan rallipelien ykköstilan!

Tosiaan kun ekat kerrat pelasin, niin tunne oli hieman pettynyt, mutta sitten kun oli pari kautta ajanut niin peli parani kokoajan aina tähän hetkeen asti, VRally3 on hyvä rallipeli, mutta parempaaki tullaan vielä näkemään..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Cmr3:ssa on kyllä kauniinpi grafiikka, mutta ajotuntumahan sen paremmuuden ainakin minun kohdallani ratkaisee, ja jos colinissa on kakkosen tapainen ajotuntuma niin kyllä cmr3 silloin voiton vie. Äänet ja ratasuunnittelu ovat colinralleissa olleet aina huippuluokkaa. Wrc:ssä en ajotuntumasta saanut padilla oikein tarkkaa käsitystä, koska peli ei tietenkään tue omaa rattiani mutta aika arcademaiselta vaikutti ja tietokonekuskien vaikeusastekin oli turhan helppo ja nuotitkin olivat aika lapselliset ja tulivat aina siinä vaiheessa kun kyseisestä mutkasta oli jo ehditty ajaa rotkoon.:) Eli kyllä CMR taitaa säilyttää paikkansa rallipelien kuninkaana.
 
Re: CMR3 vs. V-rally3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lt. Patterson
Ostin käytetyn V-rally 3 pelin, koska hypetys taisi tehdä tehtävänsä. Olen pari päivää kokeillut ja pettymykseltä ei ole voinut välttyä. Lähinnä petyin auton ohjattavuuteen ja käyttäytymiseen (kumipallona luokses pompin näin...). Esim. WRC pelin autot käyttäytyivät paljon paremmin ja ohjautuivat juuri sinne mihin halusi, vaikka peliä ovat jotkut haukkuneet, niin pidän sitä parempana kuin V-rally 3:a tämän seikan vuoksi. Mielenkiinnolla odotan uutta kilin kolinia ja varsinkin autojen ohjattavuuden takia. Jospa Codemasters on osannut hommansa. V-rally 3 ainakin lähtee myyntiin.

Joku muukin täällä valitti auton pomppimista V-rally kolmosessa. Miten säädätte autonne, kun minulla ei ole ollut ongelmia? Luonnollisesti auto täytyy säätää korkeaksi ja pehmeämmäksi, jos reitillä on hyppyreitä ja epätasaisuuksia. Ralliauton ollessa kyseessä on alusta aina jäykkä perheautoon verrattuna. Eli rohkeasti autoa korottamaan ja jousitusta pehmentämään sorapätkille, eikä siellä Saksassakaan voi rata-auton säädöillä ajaa.

Itse en suostu enää WRC:tä laitteeseeni laittamaan, kun olen V-RALLY kolmosta pelannut. WRC:ssä kun auto liikkuu kokoajan vaikka sivuttain, jos kaasua ei paina. Lisäksi WRC tuntuu jotenkin hidastetulta, eli liu-ut ovat realistisia nopeusmittaria katsottaessa, ei muuten peliä katsoessa.

Mielestäni V-RALLY 3 on paras tähän mennessä pleikkarilla pelaamistani rallipeleistä. Käsittääkseni peli jota oppii heti pelaamaan täydellisesti on pidemmän päälle tylsä. Ralli ajo vaatii harjoittelua.
 
Todella fiksua alkaa vertailemaan pelejä, joista toista kukaan ei ole edes pelannut. V-Rally 3 on kuitenkin tällä hetkellä PS2:n rallipelien kuningas, jos sitä sellaiseksi voi sanoa. Ehkäpä prinssi kävisi paremmin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Todella fiksua alkaa vertailemaan pelejä, joista toista kukaan ei ole edes pelannut.

Olen 100% samaa mieltä, palataan asiaan kun toinen kilpakumppani ilmestyy.
 
Ylös Bottom