Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FelisLeo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FelisLeo

Gamereactor
Kun kerran Lord of The Rings: Battle for Middle-Earth II on tulossa uudelle Xboxille niin tuli mieleen, mahtaisiko Command & Conquer -sarja löytää samalle alustalle?

Nimim. Red Alert oli todella kova juttu silloin 1996.

Vastaus: Command & Conquer Xbox360:lle?

Eiköhän C&C ensisijaisesti jatku PC-puolella, jos nyt on jatkuakseen. Ainakaan minun korviini ei ole vielä kantautunut tietoa sarjan seuraavasta osasta. Vaikka olisihan tuo sarja mukava kieltämättä nähdä myös 360:llä.

Tuli joku viikko takaperin hankittua tuo 10-vuotis -boksi PC:lle, mikä on kyllä melkoinen matka-arkku lapsuuteen. :)

NviperO sanoi:
Tuli joku viikko takaperin hankittua tuo 10-vuotis -boksi PC:lle, mikä on kyllä melkoinen matka-arkku lapsuuteen. :)

Harmi vain, että kuulemieni juttujen mukaan EA on vähän mokaillut pakkauksen kanssa, minkä seurauksena mm. Red Alertin neukkujen välivideot ovat toimintakyvyttömiä ja nettipelin kanssakin taisi olla jotain ongelmia.

Mitä kaikkea tuohon pakkaukseen muuten edes sisältyy? EDIT: No näemmä aika paljon pelattavaa. Voisi olla huikea ostos huokeaan hintaan.

Eihän sitä koskaan tiedä jos esim toi LOTR menestyy hyvin niin EA innostuisi muitakin RTS:ssiä julkaisemaan konsoleille.. Ei ole kyllä henkilökohtasesti jaksanu sarja kiinnostaa ekan Red Alertin jälkeen, joka kyllä oli aivan loistava.

NviperO sanoi:
Aikamoinen must-have!

feldon sanoi:
Aikamoinen must-have!

Enpä tiedä. EA on vain tyynesti lätännyt kaikki pelit suoraan DVD:lle tekemättä peleihin mitään muita muutoksia kuin XP-tuen. Command & Conquerissa peli kaatuu jos yksikön vie liian ylös kartalla, C&C:ssä ja Red Alertissa ei toimi verkkopeli ja Red Alertissa ei myöskään toimi neukkujen demot lainkaan. Demot saa toki toimimaan luomalla kaksi virtuaalista CD-asemaa joille erottelee alkuperäisten CD:iden tiedostot. :)

Vastaus: Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Muokkasinpas tästä viekkaasti otsikkoa vaihtamalla pelille oman triidin.

Command & Conguer 3: tiberium wars

Tämä STRATEGIApeli siis julkaistaan Xbox360:lle -> 29.3.07 (näillä näkymin)

Menkää katsomaan seuraavat kuvat alla olevasta linkistä:

http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=6100

Kuvista päätellen pelialuetta (kameraa) saa pyöritellä aika vapaasti? Siis ei yhtä jämähtänyttä pekikuva-kulmaa! Katsokaa kuvat, varsinkin screenshot, jossa kuvataan vihreää maastoa ja hylättyä "aavekaupunkia" on uskomaton!!

Peliin luvataan n.30 yksinpeli tehtävää. Luultavasti LIVE:ssä tulee vielä tänä vuona roihuamaan ennen näkemättömät sodat Tiberiumista ja maailman kohtalosta.

Ajatelkaapa nyt esim. minua. Upea 32" LG-HD-TV:ni syöksee eteeni 720p resoluutioista kuvaa taistelukentästä. Ei siis pieni tietokone ruutu ja huono asento. Vaan pelituoli, valtava 32" tuuman näyttö ja 5.1 surround kaiuttimet ulvovat sodan raadollisuutta edessäni.

Olin tämän pelin suhteen aika skeptinen, vaikka ihanoin Red Alettia ja C&C 3 (PC) löytyykin. Nyt nähtyäni näitä kuvia, itse pidän enemmän avomaastosta ja metsistä vuorista jne. mutta niitäkin varmaankin on.

Toivon vain, että peli kartat ovat tarpeeksi suuria ja huuh.. jotenkin mahtava tunne, että STRATEGIA pelit tekevät paluun elämääni NYT herranvuonna 2007.

Jotain mainintaa oli myös "Flying Battlestations" (lentävistä taisteluasemista) elikkä tämä kuulostaa hieman oudolta? Katsokaa esim. laivojen kokoa ja ajatelkaa jospa pelissä pääsisi myös noita liikuttamaan, mutta tuskin.

Olen myös siinä uskossa, että pelissä on editori jolla voit itse luoda karttoja peliin. Wauu!!! Tätä olen odottanut sitten legendaarisen "RED ALERT:in"

Pelien tulevaisuus: Palauttakaa luovuus takaisin, antaakaa pelaajan itse leikkiä kartalla mennä sinne tänne, rakentaa omia karttoja, jopa linnoituksia, joissa pitkät juoksuhaudat ympäröivät pelaajan linnoitusta. C&C3 tuntuu tarjoavan ainakin tason ja suunnan tuleville strategia peleille XO:lle.

-Age of Empire
-Civilisation
jne.

C&C ei ole kiinnostanut sitten Red Alertin.

Tämä C&C 3 vaikuttaisi olevan vähän paluuta juurille, ensimmäisen C&C pelin juoniympyröihin GDI:n ja NODin kanssa. Saattaisi toimia korvikkeena odotellessa kakkososaa Starcraftista...

Mitä mieltä olette ihmiset toimiiko strategiapelit -> Konsoleilla!?

- Tuleeko pelistä menestys vai pienen joukon valonkipinä!++?

Minulle peli on pakko-ostos.

Olen tässä itse pohtinut pariin otteeseen pääni puhki, että ostaako pelin PC:lle vai xboxille.
Xboxilla olisi varmaankin mielekkäämpää vain loikoilla sohvalla ja pelaa rauhassa, toisaalta taas PC:llä se on niin paljon nopeampaa, tai sitten vain aina laitan näppiksen ja hiiren kiinni boxiin :D

DPK sanoi:
Mitä mieltä olette ihmiset toimiiko strategiapelit -> Konsoleilla!?

- Tuleeko pelistä menestys vai pienen joukon valonkipinä!++?

Minulle peli on pakko-ostos.

Kyllä strategiapelit voivat toimia konsoleilla, kyse on vain siitä miten hyvin pelin UI saadaan sovellettua ohjaimelle. Ainakin LotR: BotME onnistui varsin hyvin UI:n muokkaamiseen, tosin hiiren tarkkuudelle ei ainakaan tuossa pelissä aivan päästy.

Eiköhän tuo C&C tule boksille ostettua, sohvalta pelaaminen kun tuntuu niin paljon mukavemmalta kuin koneen ääressä.

Hei, jos jaksatte käykää Gamespot.com sivuilla siellä uutisia uudesta Scrim rodusta alieneita, jotka ovat myös pelissä mukana. Mielenkiintoista..

- Olisin kysynyt tälläista asiaa, että onko C&C3:TW kannattava ostos jos pelaa peliä vain yksinpelinä ei siis Livessä! Saako aikaan hyviä suuria sotia ja rakennusprojekteja..?

- Olen miettinyt sitä, että monet pelit panostavat valtavasti juuri moninpeli ominaisuuksiin ja yksinpelaajat saavat eri pelin. Esim. Call of Duty 3/ Project Gotham Racing -sarja...

vastauksia kiitos, onko pelistä YKSINpeliksi??

Uskoisin, että kyllä tuohon on tehty kunnollinen kampanja, koska jo senkin takia että Kane on takaisin kuvioissa ja juonikin voi olla mielenkiintoinen! Itse aion ainakin pelata kaikilla roduilla läpi, sen verran fania minussa on :)

Parahin "Cem0" mitä tarkoitat kaikilla roduilla? Onko rotuja enemmän kuin 2 + tämä Gamespotin esittelemä uusi alien rotu Scrin?...

"Meet the Scrin

By Mike Verdu
Executive Producer, EALA

In the dark future contemplated by Command & Conquer 3 Tiberium Wars, the world has been torn by conflict for almost 50 years as two factions battle for control of the planet. An alliance of advanced nations known as the Global Defense Initiative (GDI) has been locked in a long twilight struggle with the Brotherhood of Nod (Nod), a stateless superpower that is a strange mix of terrorist organization, religion, popular movement, and corporation. Meanwhile, the Earth is being consumed by Tiberium, a green crystal of extraterrestrial origin that is both a gift and a curse. Tiberium is a source of unlimited energy, but it is also the worst environmental disaster in history. Left unchecked, Tiberium would eventually wipe out all life on Earth."

. . . . . .. . . . . .. .. . . . . . . .. . .

TÄSSÄ uusi Scrin alien rotu:

"The simmering conflict between GDI and Nod has flared into a global firestorm three times, and it is in 2047, during the third and most violent of these Tiberium Wars, that the world will change forever. Humanity will discover that it's not alone in the universe, and that it's not the only race fighting for Tiberium. With Command & Conquer 3 Tiberium Wars, we are introducing a new faction: an alien race called the Scrin. This is the first time we've officially confirmed the identity of our aliens in print--we've kept the name of the new faction under wraps for months.

The Scrin have actually been in our solar system for many centuries, concealed behind an asteroid beyond the orbit of Neptune, their ships dormant and their crews in suspended animation. They waited quietly as the human race fought its way out of the dark ages and climbed the ladder of civilization. They waited as the first radio waves were broadcast into space, the first nuclear weapon was used in anger, and the first primitive human spacecraft were launched into low Earth orbit. They waited for a signal, a blast of radiation that finally arrives just as the intensity of the Third Tiberium War on Earth reaches its peak. When the signal is confirmed, the onboard artificial intelligence systems begin bringing the huge alien vessels to life, waking up the crews, and setting a course for Earth. "

Tarkoitan sitä, että onko omalla Boxilla mahdollisuus esim. valita kartta ja sieltä minä vastaan kone, rahat, aseistus, joukot jne. niinkuin rakkaassa Red Alertissa?

kertokaa millä aiotte kyseistä peliä pelata (TV) kiinnostaako laajakuva 16:9 ?!

Tai huikean tarkka 720p grafiikka, mitä tiedätte efekteistä tai äänimaailmasta?

- Minusta muinainen Red Alert tarjosi jotain aivan unohtumattomia biisejä taustalla soitavaksi minun harvesteroidessa tiberiumia lasteittain.

Mites, en nyt sataprosenttisen varma ole, mutta eikös red alertissa keräilty vain malmia? ;) Mutta DPK:n kanssa samaa mieltä, pelin ääniraidat mahtavia, eivät tietysti lähelläkään Final Fantasy-tasoa, mutta mitä peleissä yleensä nähty, niin TOP-5 tasoa.

Kiitos musamausta J-money, mutta millä TV:llä pelaat kiinnostaako laajakuva tai huippuäänet?

DPK sanoi:
Parahin "Cem0" mitä tarkoitat kaikilla roduilla? Onko rotuja enemmän kuin 2 + tämä Gamespotin esittelemä uusi alien rotu Scrin?...

Tarkoitan sitä, että onko omalla Boxilla mahdollisuus esim. valita kartta ja sieltä minä vastaan kone, rahat, aseistus, joukot jne. niinkuin rakkaassa Red Alertissa?

kertokaa millä aiotte kyseistä peliä pelata (TV) kiinnostaako laajakuva 16:9 ?!

Tai huikean tarkka 720p grafiikka, mitä tiedätte efekteistä tai äänimaailmasta?

- Minusta muinainen Red Alert tarjosi jotain aivan unohtumattomia biisejä taustalla soitavaksi minun harvesteroidessa tiberiumia lasteittain.
No jos siis tuota alienia pääsisi myös kampanjana pelaamaan, niin siitä tulisi tietenkin Scrin, NOD Ja GDI kampanjat.

Ja tietenkin tuossa pääsee (ainakin uskoisin, niinkuin kaikissa edeltävissäkin pystyi) valitsemaan kartan ja pelaamaan ketä vastaan haluaa, mutta siis kampanjaa tässä lähinnä tarkoitin itse jonka luulisi olevan ihan ok.

Itsehän jos ostan tuon xboxille niin tulee sitten pelailtua 37" töllöstä, eli kyllä sitä grafiikkaloistoakin haetaan!

Ylös Bottom