Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Gimble

Well-Known Member
Otsikon mukainen strategiapeli kaupassa loppuviikosta, ellei ole myöhässä.

Pelissä on tietenkin hyvät onlinepeluu mahdollisuudet, jotka kyllä kiinnostaa paljon sen jälkeen kun peli on suurinpiirtein opittu. Eritoten 2 vs 2 on ollut "näissä" aina parasta online peluuta, viittaan siis tuossa Xboxilla nähtyihin aiempiin C&C-peleihin ja LOTR II.

Eli tosiaan pidemmällä tähtäimellä moninpeli aisapareja hakusessa eritoten, mutta normaalimoninpeluun lisäksi RA:n kampanja on myös suunniteltu pelattavaksi kahdestaan. Siinä hommassa aisaparille olisi käyttöä varmaankin aikalailla heti?

Jos kaveria siihen ei pyydä, niin joku random ulkomaalainen siihen vissiin sitten voi tulla tai sitten voi antaa AI:n vetää. Mutta ehkä se olisi kuitenkin toisen suomalaisen kanssa hauskin tämä taputella?

Aattelin, että jos tätä kautta selviäisi ne muutamat jotka on aikeissa tätä hakata jatkossa? Voisi laittaa replyä tai vaihtoehtoisesti Pleikkarilla viestiä jos nappaa.
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Minä ainakin aijon ostaa pelin kun tulee. Kamppanjan aijon empirella pelata ekana siihen peliseura kelpaa.

Psn Moolle
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Ei varmaan pysty alustojen välillä keskenään pelaamaan? Epäilen ainakin suuresti. Itsellä peli vain PC:llä, enkä aio konsoliversiota hakkia. Mutta JOS jotenkin pystyy, niin olen mukana. :D
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Eipä ei.

Tarvisin apua Empiren 2. tehtävään ja alliesien 1. ja soviettien 2.
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Ei varmaan pysty alustojen välillä keskenään pelaamaan? Epäilen ainakin suuresti. Itsellä peli vain PC:llä, enkä aio konsoliversiota hakkia. Mutta JOS jotenkin pystyy, niin olen mukana. :D

Itseasiasa tämä ihme koettiin Xboxin Universe at Ear: Earth Assault pelissä, jossa konsoli ja Xbox pelaajat pääsivät ottaan yhteen. Mutta ei valitettavasti onnistu tässä pelissä...

Ite kaipaan edelleenkin mikrofonillista peliseuraa joko co-op tai AI vastaan harjotteluun, sen jälkeen sitten jossain vaiheessa kokeileen siipiä unraked peleihin 2 vs 2 ihmisaivoja vastaan...
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Randomien kanssa on vähän ikävä pelata 2 vs 2 kun ei niistä tiedä, että mitä ne millonkin yrittää sohlata...

Näimpä kysyn_taas, että löytyskö ketään aisapariksi 2 vs 2 peleihin. Ei mitään taitovaatimuksia tietenkään, olen itsekin vielä ihan nobo ja pelaan vain unranked. Mikki tarvis tietenkin olla, että pystyy vähän jotain tiimityötä yrittään. Ja sanotaan nyt vaikka että tutoriaali olis hyvä olla pelattuna. Tutoriaalia vaikeemmat asiat kyllä selviää sitten siinä pelatessa kuin itsestään :)
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Tarvisin peliseuraa että pääsisin empiren kamppanjan läpi normaalilla. Olen vasta viidennessä tehtävässä.

Mikki löytyy.
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Nyt tarvis heti peliseuraa Empiren 7. tehtävään ja liittoutuneiden viimeiseen
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Jos joku haluaa pelata mun kanssa RA niin lisätkää mut friend listaan. ID: Bat1sta2
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Ne kaikki ketkä pelaa RA 3 pleikkaril voi lisätä mut nii pelataa netissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Oisko peliseuraa nyt heti ?

Mielellään mikillistä, ei haittaa jos ei ole mikkiä.
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Jotta Versuksen pelaaminen olisi mahdollisimman helppoa ja hauskaa, niin kannattaa haalia mahd. paljon suomalaisia Commandereja frendilistaan. Tässä mun tiedossa olevat tällä hetkellä aktiiviset suomalaiskomentajat: PSN-tunnus perässä M jos mikki mun tietojen mukaan pelaajalta löytyy. Jos tiedät lisää porukkaa, niin saapi copypasteta tuon listan ja lisäillä nimiä jatkoksi.

Gimble (M)
Moolle (M)
Neulamuikki (M)
Bat1sta2 (?)

Kyllä, aika vähän on nimiä listassa...valitettavasti, lisäpelaajat olisi erittäin tervetulleita! Aivan mahtava pelihän tämä on nettipelinä, varsinkin 2 vs 2 on ihan parhautta jos vaan saa järkättyä tasaiset tiimit. Kärsivällisyyttä tietty tarvitaan isolla kädellä, aivan kaikille peliä ei uskalla suositella. Demon imuroiminen jenkkistoresta ja testaaminen erittäin suositeltavaa ennen ostopäätöstä.
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Itse olen päättänyt hommata tämän seuraavalla viikolla pleikkarilleni kun ylistitte tuossa PS3 versio ketjussa niin paljon tätä. :D Eli eiköhän minuakin pian voi nähdä onlinessa pelailemassa kunhan ensin peli on messissä ja olen vähän noihin padi kontrolleihin totutellut. Hiiren ja näppiksen avulla nääs on aikaisemmat osat tietenkin tietsikalla plärätty läpi ja ai että ne oli hyviä pelejä!!

Jep, mutta halusin vain ilmoittaa että hyvin pian minäkin liityn mukaan joukkoon multiplayeri osastoon. :D Eiköhän peli nappaa vaikka ei enää voikkaan pelata hiirinäppis systeemillä oman romukoneen takia. Ah, mutta onneksi on pleikkari! xD
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Ajattelin rekata nyt kun eilen sain RA3 ja muutenkin olen silloin tällöin katsellut keskusteluja eri peleistä täällä.

Kysyisin vain että olisiko seuraa noihin kampanja tehtäviin kun en jaksaisi tuota koneen kanssa, mikkiä ei ole. :(

Jos olisi kiinnostunut niin voi lähettää ps3:lla vastauksen PS3 nick ezkander.
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Löytyykö mikillistä ( tai mikitöntä ) peliseuraa tälle päivälle ?

Ei ole kyllä paljoa reda pelaajia
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Löytyykö mikillistä ( tai mikitöntä ) peliseuraa tälle päivälle ?

Ei ole kyllä paljoa reda pelaajia

Mä saattasin joutaa, mut en ole vielä ihan varma. Laitan Plösöllä viestiä sitten jos onnistuu, täytyy nyt ainakin miki laittaa sitten lataukseen jo varmuuden vuoksi.
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 -peliseura

Noniin, sorruin sitten ja hankin käytettynä pelin myös PS3:lle. :p Aika shokki oli tää käyttöliittymä, PC:hen tottuneena. Mut kai se tästä aukee. Lisäilin tossa jo muutamia Friendilistaan, mutta muakin saa nyt jatkossa lisäillä. :) Ja mikki löytyy.
 
Ylös Bottom