Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Conan O'Brien

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Conan O'Brien

Slash80 sanoi:
Noh, onneksi sinunlaisille epäonnisille on uusinta maanantaina. Ei vielä kannata surra, sulla on vielä mahdollisuus. ;)

Juh, mie tiiän. QT on kuitenkin niin vanha heila, että ei sitä ihan hetkessä voi jättää :D

Eipä tuo Tarantinon vierailu mitenkään ihmeellinen ollut, kertoili vaan uuden vuoden vietostaan Islannissa.

tiong sanoi:
Eipä tuo Tarantinon vierailu mitenkään ihmeellinen ollut, kertoili vaan uuden vuoden vietostaan Islannissa.

Täytyy kyllä sanoa, että QT on aika rauhaton tyyppi. Itse en kestäis sen seurassa kovin pitkään, josse on luonnollisestikin tuollainen.

Slash80 sanoi:
Täytyy kyllä sanoa, että QT on aika rauhaton tyyppi. Itse en kestäis sen seurassa kovin pitkään, josse on luonnollisestikin tuollainen.

Näin kerran äijän livenä yhdessä Nykin kuppilassa, ja aivan samanlainen se on yksityishenkilönä kuin julkisuudessa. Taitaapi ADHD vaivata kaveria :p

Loistava QT-vierailu oli kyllä kyseessä. Mies selosti taas kunnon settiä :D QT:n tuottaman leffan promoaminen vaan jäi aika pahasti varjoon ;)

Jarmo Hänninen sanoi:
Loistava QT-vierailu oli kyllä kyseessä. Mies selosti taas kunnon settiä :D QT:n tuottaman leffan promoaminen vaan jäi aika pahasti varjoon ;)

Eipä taida silti kauheasti väliä olla mitä mies leffasta kertoo. Kunhan vain nimi on mainoksissa niin se riittää. Hostel avasi jenkeissä hyvin ja veikkaisinpa, että suurin osa lipputuloista tuli juuri QT:n nimen takia. Traileristakin saa vahvan kuvan, että mies olisi tehnyt jotain muutakin leffan eteen kuin vain tuottanut.

[FIN]Scorpion sanoi:
Conan on tehnyt uuden kamppanja mainoksen Tarja Halosesta.

http://www.nbc.com/Late_Night_with_Conan_O'Brien/index.shtml

Toi pätkä tulee ehkä tänään subiltakin, mutta jos joku haluu katsoa etukäteen, niin suosittelen, koska oli kyl taas hyvä pätkä. :)

Edit: Toi jakso tuleekin kait maanantaina meillä ainakin teksti-tv:een mukaan.
Jeps eli tänään taas Halosta Conanissa.

Tuo olisikin aika hauska juttu, jos saapuisi Suomeen asti. Tekisi vaikka parit jaksot täällä. Odotellaan mielenkiinnolla.

Näin tämä tulo on jo vahvistettu MTV3:nkin sivuilla...

Ja meitä turkulaisraasuja parjataan ensi maanantaina:

Turkulaisten Conan-fanien lähettämä biletysvideo esitettiin Conan-showssa USA:ssa keskiviikkona 11. tammikuuta. Conan kommentoi videon olevan suunnilleen pelottavinta mitä hän on koskaan nähnyt. Conanin Turku-jakso esitetään Subtv:ssä maanantaina 16. tammikuuta klo 23.00.

Itse kun katsoin tuon "biletys" videon tuli semmoinen tunne, että hävettää olla suomalainen. Onneksi en sentään ole turusta :D

csi sanoi:
Itse kun katsoin tuon "biletys" videon tuli semmoinen tunne, että hävettää olla suomalainen. Onneksi en sentään ole turusta :D

Suunnilleen sama, mutta ehkä ei kuitenkaan ihan noin paljoa hävettänyt. Hävetti vaan niiden videontekijöiden puolesta.

Toivottavasti eivät vain Helsingissä kuvaa, tää kaupunki ei oo tähän aikaan vuodesta kovin edustava.

Kuvaisivat vaan Helsingissä niin ainakin saisi hyvää komediaa. Suomea kun mainostetaan lumen maana, joka talvella on todella taianomainen. Pari turkulaista teekkaria vielä kertomaan niitä hyviä vitsejä niin saa jotain käsitystä Suomesta. Ja toivottavasti lentokentällä on jotain pässejä vastassa ja Conanilla on Triumph mukana...aah, niin paljon mahdollisuuksia.

Mutta ilmeisesti Conan ei ole tekemässä show'ta kuitenkaan täällä. Olisi ollut todella siistiä päästä näkemään.

(ei mulla siis Turkua vastaan mitään ole. Teekkarit on toinen juttu.)

Ylös Bottom