Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Conan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dragonfly

KonsoliFIN Alumni
En löytänyt kyseiselle pelille ketjua, joten tein uuden. Modet poistakoot tai liittäkööt vanhan ketjuun jos sellainen löytyy.

Mitä mieltä olette pelistä?

Itse olin positiivisesti yllättynyt, mukava pelata välillä jotain muuta kuin räiskintää. Tänään meni peli läpi normal-vaikeusasteella ja aikaa kului vähän reilu 8 tuntia. Peli olisi ehkä voinut olla vähän pidempi ja graaffisesti paremman näköinen, mutta muuten peli oli aivan loistavaa hack and slash meininkiä.

Vastaus: Conan

Itseä demossa häiritsi juurikin tuo graafinen ilme. Mutta tulee tuo varmaan halpiksena napattua testiin viimeistään.

edit: Lukaistuani blogisi arvostelun tuli sorruttua välittömästi :/

Varsinkin kun play-asia tarjosi tuota taas kotimaan hintoihin verraten halppiksena. Eli hintaa noin 36 euroa.

Affilinkki, kiitos käyttäville.

Demo vaikutti ihan hyvältä ja oli nätinnäköistä, kun sai hemmon halkaistua kahtia:D
Olisin kyllä halunnut päästä heittelemään sällejä kaiteidenkin yli, kun näemmä se ei ole mahdollista. Nätisti ne kumminkin lävistyivät teräviin puupalkkeihin.

En kumminkaan täysi hintaisena osta, kun on näitä muitakin hankintoja jäljellä.

nothing sanoi:
Itseä demossa häiritsi juurikin tuo graafinen ilme. Mutta tulee tuo varmaan halpiksena napattua testiin viimeistään.

edit: Lukaistuani blogisi arvostelun tuli sorruttua välittömästi :/

Varsinkin kun play-asia tarjosi tuota taas kotimaan hintoihin verraten halppiksena. Eli hintaa noin 36 euroa.

Affilinkki, kiitos käyttäville.

Olet varmaan ensimmäinen vierailija blogillani :eek: ja hyvä jos arvostelustani oli apua ostopäätöstä tehtäessä :) ......

Tuli EBgamesin tarjouksen ansiosta ostettua (ei ollu muutakaan hyllyssä). Todella tyytyväinen olen ollut. Paljon verta, naisia, vihuja ja tietysti itse conan (varsinkin äänessä oleva Ron Perlman ;) ). Jos tykkäät esim God of warista niin pidät tästä. Pelihän on aikamoinen GoW-kopio, mutta hyvä niin. Pelin mukaan olen 4 tuntia pelannut ja enkä ole ollenkaan katunut 1 inventointia tähän peliin. Itse en ole uudelleen pelaava pelaaja niin jos nopeasti saan tämän pelattua läpi niin joku saa tästä halvalla hyvän pelin ;)

Demon perusteella oli ihan viihdyttävä, muutenkin tykkää esim. Conan leffasta, joten hommaan tämän pelinkin sitten jossain vaiheessa. Ei kyllä ole mikään hienoin näkemäni peli, mutta sehän ei ole tärkeintä.

Pitää tätäkin jossain päästä kokeilemaan..Conan sarjakuvia olen hieman selaillut mutta elokuvaa en todellakaan halua nähdä koska inhoan Arnoldia.

Varsin mukavaa häkkenslässiähän tuo on, itseäni tuo verellä läträäminen ja muu väkivalta noin kieli poskessa tehtynä jaksaa huvittaa. Ei mikään mestariteos tosiaan ole kyseessä mutta kuitenkin hyvä peli.

Conaniahan tässä ei ole kuin nimeksi, kaverikin on hiukan laihanlainen Cimmerialaiseksi, mutta pelinä ihan OK "God of War" klooni.

Ääninäyttely vaihtelee huonosta (Conan) OK:n (Claudia Black merirosvottarena) ja grafiikat eivät missään vaiheessa ole huonoja mutteivat lähellekään Assassin's Creedin tai Mass Effectin tasoa.

Silti ihan OK peli, varsinkin jos sen saa halvalla (<- törkeä affilink -plugi :D ). Tosin omani hommasin EBGames tarjoushässäkässä.

Ihan hauska peli, mutta buginen.

Esimerkiksi pelin lopussa on paha virhe, joka estää etenemisen kokonaan: Normaalisti Conanin pitäisi hypätä kielekkeen reunalta toiselle, mutta bugin takia kieleke on liian lyhyt kunnon hypylle. Bugi ei korjaantunut vaikka yritin kirjaimellisesti kymmeniä kertoja ladata viimeisimmän tallennuksen muistista. Hienoa betatestausta, hohhoijaa...

Onneksi olen vuosien varrella oppinut tallentamaan moneen paikkaan, joten tällä kertaa riitti, että latasin viimeistä edeltäneen tallennuksen ja yritin uudelleen. Vähän ylimääräistä piti pelata, mutta kappas - kieleke olikin nyt oikean kokoinen ja kuolemaa uhmaava hyppy sujui kuin vettä vaan.

Myös käytettävyyden suhteen on parannettavaa. Esimerkiksi pelin loppuvastustajan kanssa tuhraantui ihan liikaa aikaa, kun mäiskinnän väliin oli ujutettu tyhmiä alitehtäviä, jotka edellyttivät oikea-aikaista nappien painelua. Kesken combon peli saattaa vaatia painamaan esimerkiksi A-painiketta, mutta jos naputat parhaillaan X:ää, tulee helposti virhelyönti. Sen seurauksena loppuvastustajan energiapalkki palautuu jälleen puoliväliin ja oma vastaavasti vähenee. Sekavaa ja hiton turhauttavaa.

Virallinen arvostelu luvassa toivottavasti jo tällä viikolla.

Ylös Bottom