Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Condemned 2: Bloodshot (Xbox 360)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Condemned 2: Bloodshot (Xbox 360)

Ykkönen kummittelee vieläkin pelihyllyssäni. Aivan loistava peli joten tämä kakkonen on pakkohankinta. Nyt juuri on sen verran pahasti Vegas 2 kesken että tätä ei kerkeä heti hankkia. Suostuiskos joku vaihtamaan läpi pelattuaan Condemned 2:sen mun Vegas 2:een? Mitään kiirettä ei olisi kun itsellänikin Vegas on vielä pahasti kesken, mutta kuitenkin jossain vaiheessa? Laittakaa privaa jos vaihtokauppa kiinnostaa...

Siis onko tästä ilmestynyt demo boksille (pitäisikö ilmestyä)? Ei ainakaan kauppapaikalla ole näkynyt, vissiin vain PS3:n omistajien onni?:mad:

Siis onko tästä ilmestynyt demo boksille (pitäisikö ilmestyä)? Ei ainakaan kauppapaikalla ole näkynyt, vissiin vain PS3:n omistajien onni?:mad:

Hm... Kuulin jostain että demoa ei tulis koska tekijöillä on kiire saada itse peli valmiiksi, mutta en ole varma puhuvatko he jostain muusta pelistä.

Tossa on kuiteski ihan kiinostava haastattelu pelistä:
http://uk.youtube.com/watch?v=MZc5VwjUCLw
:)

Noniin, vihdoista viimein meikäläinenkin pääsi käsiksi tähän peliin, kohta puoliin pitää alkaa tesmailemaan. Kommentteja tulen sitten velit housussa illalla kertomaan. ;)

Täällä on jo hyvä tovi hakkailtu peliä :).

Pidättäydyin tuttuun tapaani videoista ja juonispoilereista ennen pelin korkkaamista ja se kyllä kannatti taas. Voin ilolla ilmoittaa, että ensimmäisen osan ystävät eivät tule ainakaan pettymään. Enpä nimittäin taas ihan hetkeen muista, koska olisin ollut yhtä fiiliksissä peliä pelatessa. Muutama loistavan ahdistava kenttä jo takana ja tuttu painostava tunnelma on suurimmilta osin läsnä koko ajan. Muutamia negatiivisia juttujakin mahtuu mukaan, mutta niistä lisää kun tämän on uskaltanut pelata läpi. Juoni on rautaa ja uuden tutkimissysteemin kanssa saa jopa joskus käyttää päätään.

Päähenkilö ei muuten tosiaan näytä edes etäisesti ykkös-osan vastaavalta ja ääninäyttelijäkin on vaihtunut. Mutta mikäpä siinä, hyvin toimii silti.

Noniin, vihdoista viimein meikäläinenkin pääsi käsiksi tähän peliin, kohta puoliin pitää alkaa tesmailemaan. Kommentteja tulen sitten velit housussa illalla kertomaan. ;)

No voi ruton runtelema! Eipä ole mulla näkynyt, vaikka meidän kappaleet laivattiin samana päivänä. Aseisiin!

No voi ruton runtelema! Eipä ole mulla näkynyt, vaikka meidän kappaleet laivattiin samana päivänä. Aseisiin!
Jos peli ei tänään tullut, olen melko varma että huomenissa pääset jo vaihtelemaan kalsareita pelin takia.;)

Mitä itse peliin tulee, niin ensimmäisen kentän jälkeen todella mahtavalta peliltä vaikuttaa. Pari kertaa tuli myös säpsähdettyä, vaikka ei muuten niin pelottava kenttä ollutkaan.:rolleyes:

Tänään tuli poimittua peli paikallisestä liikkeestä.Nyt pitää odottaa, että iltahämärtyy, ottaa lokoisa asento sohvalta ja N-A-U-T-T-I-A! Ykkösosan fiilistelin kolmannen kerran läpi viime viikolla, ja on todella korkeat odotukset pelin suhteen. En ole edes lukenut Pelaajan tai Pelit lehden arvotelua ennenkuin itse otan sykäykset omalla odotuslistalla top-2 sijalla olevasta pelistä! It´s the fear that keeps me fighting....

Se on nyt tämäkin läpii. Ihan jees peli mutta ei tätä uudestaan jaksa pelata.

Jokunen tunti nyt takana ja pientä kommenttia pelistä tähän mennessä.
Ei kyllä ole läheskään vielä niin jännittävä kuin ensimmäinen osa, mutta juoni on mielenkiintoisempi ja paremmin kerrottu/tehty.
Pitänee taas jatkaa illalla, jos vaikka niitä säikähdyksiä rupeaisi tulemaan lisää.

itse olen varmaan jo viimeisellä kolmanneksellä tämän kanssa. Eihän tämä tunnelmaltaan ole enää samaa, mitä ensimmäinen Condemned tarjoili. Alun jälkeen olin valmis viskaamaan pelin nurkkaan, koska nämä kauhuelementit oli melkeimpä heitetty ikkunasta ulos: vihollisia juoksee päin näköä kymmenittäin, tunnelmaa tappava komboneuvonta ruudulla ja nämä tervavihulaiset.. jessus.

Alun jälkeen taso on parantunut huomattavasti, mitä nyt näitä räiskintäkohtia vierastan kyllä. Verta ja suolenpätkiä tuntuu olevan myös reippaasti ykkösosaa enemmän. Eihän sellaisesta pelistä voi olla pitämättä, jossa ihmisen pään voi laittaa puristimeen ja vääntää kunnes aivot lojuvat lattialla. Hmm.

Tulipahan mieleen. En varmaan osta peliä jos tämä on totta: Näin Pelit lehdessä screenshotin missä piti rämpyttää liipasin nappeja! En todellakaan tajua miksi pelintekijät tekevät tätä ja laittavat pelaajat rämpyttämään näitä nappeja mitkä eivät todellakaan sovellu siihen hommaan. Liipasimissa on yksinkertaisesti liikaa tyhjää tilaa. Yleensä rämpytys kohdat menevät ohi ihan helposti, PAITSI jos joudun näitä triggereitä hakkaamaan.

Nojaa, mutta jos nämä kohdat ovat harvinaisia, niin en usko että se peliä pilaa. Mutta tämmöinen toiminta menee vain yli ymmärryksen. :confused:

Tulipahan mieleen. En varmaan osta peliä jos tämä on totta: Näin Pelit lehdessä screenshotin missä piti rämpyttää liipasin nappeja!

Ei tarvii varsinaisesti rämpyttää. Nyrkkitaistelu tapahtuu liipaisimilla, välillä iskuja pystyy/joutuu combottamaan ja silloin pitää painaa nappeja oikealla ajoituksella.

Oon kyllä by the way samaa mieltä sun kanssa, että liipasimien rämppääminen on hankalaa.

Ei tarvii varsinaisesti rämpyttää.

Kyllä niitä täytyy nimenomaan rämpyttää, kun
katosta roikkuva 'ceiling sack' nappaa kiinni.

Rämpytyskohtaukset ovat kuitenkin siinä määrin helppoja, ettei liipasimen pitkä liikerata tuota suuremmin ongelmia.

Ah eli ei kovin useasti kuitenkaan?

No ei tuo iskujen ajoittelu haittaa, kunhan niitä ei kauhesti tarvitse mäiskiä. :)

En ole pahoillani, että nostin tämän ketjun...
Haluasin vain kysyä että mitä pirun helvettiä mun pitäs tehä näis Bloodshot Fight Clubi hommeleis?
Smoke 'Emin vedin 24.84sec ja se ei kelpaa? Tapoin siinä Riotissa ne vihut SCUn kanssa, EI KELPAA!!?!? Voisiko joku tietoinen kertoa että mitä tässä pitää tehä?
Suojata tunnin ajan?

Eihän niitä kait mitää läpi voi päästäkkään? se viimenen niistä on vain semmonen jossa tapetaan niin monta kuin ehdit ennenkuin kuolet ja sille on leaderboard.. niissä muissa ei kait ole mitään tarkoitusta..

Eihän niitä kait mitää läpi voi päästäkkään? se viimenen niistä on vain semmonen jossa tapetaan niin monta kuin ehdit ennenkuin kuolet ja sille on leaderboard.. niissä muissa ei kait ole mitään tarkoitusta..

Ai jaa... kiitos kun kerroit.
Niinhän sen pitiki sit mennä. Noo mä sainkin tän vasta eilen

Ylös Bottom