Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Condemned 2: Pleikalle vai Boxille?

cchaou

New Member
Onko noissa minkäänlaisia eroja? Pleikkarissa kiinnostaisi koneen hiljaisuus, mutta boxilla parempi ohjain.. Framerate-eroista en juttuja netistä löytänyt, joten peleissä tuskin enää sitä pientä boxietua ole?
 
Vastaus: Condemned 2: Pleikalle vai Boxille?

...Pleikkarissa kiinnostaisi koneen hiljaisuus...
Tässä huushollissa tuo tilanne on juuri toisinpäin. Kyllähän X0:sta lähtee se oma meteli, mutta esim. eilen Turokkia pelatessa alkoi oikein häiritsemään Ps3:sen hurina. Ja se oli TODELLA KOVA ääni.

Tosin olen vissiin tässä asiassa auttamattomasti vähemmistössä, joten joko minun PS3 on hajoamassa tai muuten vain siinä on jotain vikaa.
 
Vastaus: Condemned 2: Pleikalle vai Boxille?

Onko noissa minkäänlaisia eroja? Pleikkarissa kiinnostaisi koneen hiljaisuus, mutta boxilla parempi ohjain.. Framerate-eroista en juttuja netistä löytänyt, joten peleissä tuskin enää sitä pientä boxietua ole?

Jos haluat itse varmistua asiasta, mikset osta esimerkiksi Gamestopista kummatkin versiot ja palautat toisen tai kummatkin (ja ostat halvemmalla muualta) heidän tyytyväisyystakuulla, kun tiedät kumpi on parempi mielestäsi. Mutta jos tämä ei onnistu, itse näkisin XO-version paremmaksi Liven, ohjaimen ja saavutusten vuoksi. Pelillisesti ovat ilmeisesti identtiset.

Tässä huushollissa tuo tilanne on juuri toisinpäin. Kyllähän X0:sta lähtee se oma meteli, mutta esim. eilen Turokkia pelatessa alkoi oikein häiritsemään Ps3:sen hurina. Ja se oli TODELLA KOVA ääni.

Tosin olen vissiin tässä asiassa auttamattomasti vähemmistössä, joten joko minun PS3 on hajoamassa tai muuten vain siinä on jotain vikaa.

Joop, kyllähän se PS3:nkin tuuletin osaa pitää mökää kun pistää ykköstä silmään, mutta eipä tuo mitenkään pysty pelailua häiritsemään.
 
Vastaus: Condemned 2: Pleikalle vai Boxille?

PS3 versiossa ainakin textuurit ovat selvästi heikommat kuin boxilla... jos se nyt ylipäätään vaakakupissasi edes painaa.
 
Vastaus: Condemned 2: Pleikalle vai Boxille?

PS3 versiossa ainakin textuurit ovat selvästi heikommat kuin boxilla... jos se nyt ylipäätään vaakakupissasi edes painaa.

Ja tälläsissä jutuissa tarvis aina sen perustelulinkin taikka kuvat tai jotain.
 
Ylös Bottom