Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Condemned, kirjastossa bugittaa?

Paolo

Active Member
Ärsyttävä jumitus kirjastokentässä (Metro City Library): Olen käynyt serverihuoneessa, jossa käy ilmi
että neljännessä kerroksessa on elämää (ilmeisesti se naikkonen joka katosi aikaisemmin). Otan
sorkkaraudan ja painelen huoneeseen jossa on iso tiski ja hissi. Odotan että pahikset ovat menneet
hissiin ja avaan kalterioven sorkkaraudalla.
Painan hissin nappulaa ja hissi tulee kerrokseeni. Hississä on kuitenkin pahis jota ei voi tappaa...!
(Ja joillain pelikerroilla tämä pahis leijuu ilmassa yms. outoa.) En ehdi painaa hissin nappulaa kun
olen jo kuollut. Tähän pahikseen ei myöskään tehoa tazeri. Mitäs himskattia tälle pitäisi tehdä?
 
Vastaus: Condemned, kirjastossa bugittaa?

Muistaakseni hissin pitäisi olla tyhjä, ja muistikuvaani kyllä tukee pahiksen kuolemattomuus. Jos bugi toistuu joka latauksella, voi ainoa vaihtoehto olla kentän aloittaminen alusta tai aiemmasta tallennuksesta.
 
Vastaus: Condemned, kirjastossa bugittaa?

Knight sanoi:
Muistaakseni hissin pitäisi olla tyhjä, ja muistikuvaani kyllä tukee pahiksen kuolemattomuus. Jos bugi toistuu joka latauksella, voi ainoa vaihtoehto olla kentän aloittaminen alusta tai aiemmasta tallennuksesta.
Aargh, tätä pelkäsinkin. Oli vaikea sulattaa ajatusta että muuten niin hienossa pelissä olisi sorruttu
ongelmanratkontaan jonka haasteena olisi tuollainen keinotekoisesti vaikea kuolematon vastus...
 
Vastaus: Condemned, kirjastossa bugittaa?

Mulla ainakin hissi oli tyhjä ja seuraavat pahikset tuli vasta kun hissi tuli yläkerrokseen.
 
Vastaus: Condemned, kirjastossa bugittaa?

Buckley sanoi:
Mulla ainakin hissi oli tyhjä ja seuraavat pahikset tuli vasta kun hissi tuli yläkerrokseen.


Itellä oli ekalla kerralla vihu hississä joka tappoi... Uudelleen lataus niin hissi oli tyhjä.
 
Vastaus: Condemned, kirjastossa bugittaa?

Äsken just tota kohtaa pelasin ja se jätkä siellä hississä ei kuollu millään ja välillä leiju. Sen kohan kyllä pääsin siten et ootin et se ampuu jonku laukauksen sillä aseellaan ja sitte sillä loppu ilmeisesti panokset ja se alkaa vaan pällistellä siinä ja yrittää hakata juoksin hissiin ja painoin nappia ja se jätkä ikään kuin jäi edelliseen kerfrfokseen ja vajosi hissin lattiasta läpi ja nousi uudelleen hissiin... Toinen juttuu siellä kirjastossa oli et se eukko blokkasi mut sinne hyllyjen väliin ja sieltä ei päässy millään pois ja joutu alottaa checkpointista uudelleen...
 
Vastaus: Condemned, kirjastossa bugittaa?

Meitse aloitti koko kentän alusta, toisella yrittämällä hissi oli onneksi tyhjä. Ihmeellinen bugi...
 
Ylös Bottom