Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Conflict Denied Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petekki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

petekki

Member
Moi!

Onko kukaan ostanut tai pelannut kyseistä peliä....on vain mietintä myssyn alla ostaisiko pelin vai ei?? Olen palailut XBOX puolella joskus aikaisemmin kyseistä sarjaa ja silloin tykkäsin niistä.
 
Vastaus: Conflict Denied Ops

Moi!

Onko kukaan ostanut tai pelannut kyseistä peliä....on vain mietintä myssyn alla ostaisiko pelin vai ei?? Olen palailut XBOX puolella joskus aikaisemmin kyseistä sarjaa ja silloin tykkäsin niistä.

XO demoa olen kokeillut ja se oli aivan hirveä. CoDin sulavan pelattavuuden jälkeen tämmönen tönkkö liikkuminen oli jotain todella kamalaa ja AI-kaverista ei mainittavammin apua ollut.

Jos Co-Op meiningistä tykkää ja on kaveri jonka kanssa alkaa pelaamaan ni ihan menevä peli, mutta itse kierrän tämän kaukaa karmaisevan pelattavuutensa takia.
 
Vastaus: Conflict Denied Ops

Njoo demo kertoi kaiken pelistä.. riitti kahdeksi minuutiksi ja sit oli pakko poistaa ettei turhaa tilaa veisi :eek:
 
Vastaus: Conflict Denied Ops

Moi!

Onko kukaan ostanut tai pelannut kyseistä peliä....on vain mietintä myssyn alla ostaisiko pelin vai ei?? Olen palailut XBOX puolella joskus aikaisemmin kyseistä sarjaa ja silloin tykkäsin niistä.

Tässä onkin isoin ongelma, tällä ei ole etäisestikkään mitään yhteistä vanhempien pelien kanssa.
Itse myös tykkäsin sarjasta, varsinkin CoOp oli oikein mukavaa ajanvietettä, mutta tästä pelistä pitäisi ottaa Conflict sana pois kokonaan, raiskaa vaan nimeä.
 
Vastaus: Conflict Denied Ops

Tässä onkin isoin ongelma, tällä ei ole etäisestikkään mitään yhteistä vanhempien pelien kanssa.
Itse myös tykkäsin sarjasta, varsinkin CoOp oli oikein mukavaa ajanvietettä, mutta tästä pelistä pitäisi ottaa Conflict sana pois kokonaan, raiskaa vaan nimeä.
Täysin samaa mieltä. Ensimmäinen peli tätä sarjaa mikä jaa hommaamatta
 
Vastaus: Conflict Denied Ops

..käytettynä ostin kyseisen kun halvalla sai ja... Aivan perseestä ... En suosittele....
 
Vastaus: Conflict Denied Ops

Huonno homma että on nuinki surkee ku aikasemmat osat on niin hemmetin hyviä.
 
Vastaus: Conflict Denied Ops

Joo on kyllä aivan käsittämätöntä kuraa...harmi sinällään
 
Vastaus: Conflict Denied Ops

44% kerkesin ladata demoa ja sitten osui tämä ketju silmiini. En jaksa vaivata enempää tuolla nettiä enää :D.
 
Ylös Bottom