Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Conflict Desert Storm-demo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jokke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
Ihan lupaava review - ainakin xbox:in omistajille.
http://www.gamepower.com.au/?aid=945&p=0
Loppuarvosana 8,5.

Joo ja GameSpot anto taas tälle versiolle mahtavat 4.8 pojoo,heh heh! GS:n lukijoiden keskiarvosana on tästä pelistä jotain 8-pojoo,mutta ei oo kovin vakuuttavaa...yx sälli ainoastaan kehuu peliä maasta taivaaseen,että sellasta...

http://gamespot.com/gamespot/stories/reviews/0,10867,2884737,00.html

:rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Joo ja GameSpot anto taas tälle versiolle mahtavat 4.8 pojoo,heh heh! GS:n lukijoiden keskiarvosana on tästä pelistä jotain 8-pojoo,mutta ei oo kovin vakuuttavaa...yx sälli ainoastaan kehuu peliä maasta taivaaseen,että sellasta...

http://gamespot.com/gamespot/stories/reviews/0,10867,2884737,00.html

Keskimäärin arvosanaksi on annettu 7,5 eri nettipalstoilla. Ei kannata luottaa yhteen arvosteluun.

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/22938.asp

Itse ostin tässä reilu viikko sitten Keskiseltä tämän Conflict: Desert Stormin, eikä todellakaan ollut mikään täysi pettymys. Hyvä arcademainen räiskintä kaikille semmoisista pitäville, ei sen enempää eikä vähempää.
Odotin kyllä tältä peliltä vähän enemmän, muttei tämä todellakaan ole mikään surkea kohellus kuten esim. Gamespot väittää. Eikä Gamespottiin muutenkaan kannata enää luottaa, se tuntuu mollaavan lähes jokaikistä Xbox-peliä nykyään. :)
Kyllä CDS:n grafiikka minun mielestäni menettelee, ei siinä ole mitään valittamisen aihetta. Tosin äänet tuntuvat olevan aika huonolaatuisia, esim. radiopuheet ovat todella sumeita.
Loppujen lopuksi antaisin tälle pelille kouluarvosanaksi 8-. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
Keskimäärin arvosanaksi on annettu 7,5 eri nettipalstoilla. Ei kannata luottaa yhteen arvosteluun.

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/22938.asp

Kyllä mä ainakin luotan GameSpottiin 99%:sti. Ja kyllä mä olen nähnyt jo että mitä tämä sotapeli on laatuaan,eli täyttä paskaa(se on minun lopullinen mielipiteeni),toisekseen ei tämä peli missään TOP-listojen kärjessä keiku.MoonTV:n PC-peliluolassakin Kreivi Stakula luonnehti tätä varsin laihaksi peliksi toteutukseltaan(PC- ja XB-versiot on miltei täysin samanlaisia).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wompo
Itse ostin tässä reilu viikko sitten Keskiseltä tämän Conflict: Desert Stormin, eikä todellakaan ollut mikään täysi pettymys. Hyvä arcademainen räiskintä kaikille semmoisista pitäville, ei sen enempää eikä vähempää.
Odotin kyllä tältä peliltä vähän enemmän, muttei tämä todellakaan ole mikään surkea kohellus kuten esim. Gamespot väittää. Eikä Gamespottiin muutenkaan kannata enää luottaa, se tuntuu mollaavan lähes jokaikistä Xbox-peliä nykyään. :)
Kyllä CDS:n grafiikka minun mielestäni menettelee, ei siinä ole mitään valittamisen aihetta. Tosin äänet tuntuvat olevan aika huonolaatuisia, esim. radiopuheet ovat todella sumeita.
Loppujen lopuksi antaisin tälle pelille kouluarvosanaksi 8-. :)

Niin...minusta taas GS mollaa helvetin aiheesta XB-pelejä,kun ei yxinkertaisesti ole juuri tullut enää sellaisia laatu säväyttäjiä kuin mm. Halo,tota CDS:n PC-versiota ei ole vielä GS:ssa arvosteltu...PS2-versio sai miltei yhtä huonot pojot (4.5) ja uskon että PC-versio tulee myös saamaan,ehkä jopa vieläkin huonommat pojot kuin ks. konsoli-versiot,vaikka ovatkin kaikki miltei ihan samanlaisia. On kuitenkin totta,että XB-versioita hieman rankemmin arvostellaan kuin muiden konsolien pelejä,koska tuo Halo kummittelee tuolla taustalla,eli toimii muutamien seikkojen pohjalta ilmeiseti uutuus pelien mittarina,eli katsotaan että XB:n peleiltä on nykyään lupa odottaa parempaakin antia ja itse en tee asian suhteen poikkeusta,mistään keskinkertaisesta paskasta en todellakaan maksa ylihintaa,jos tää peli olis pakko ostaa,niin ostaisin tämän pc-versiona,mutta jäi kyllä hankimatta sillekkin alustalle...
Asiaan tietty vaikutti sekin,että en pidä mistään arcade-henkisetä präiskyttelystä,varsinkaan jos aihe on näennäisen realistinen ja raiskattu paikoin typerillä arcade-mossauksilla yms.

conflict

Ite pelasin tossa viime viikolla ton pelin läpi. Kun alotin pelaamisen harjottelujaksolla missä käydään läpi kaikki perusliikkeet ynnä muut niin aattelin että ei helvetti mitä paskaa. Pelattuani Haloa ennen tätä niin ohjaus vaikutti omituiselta jne.
Mutta sitten kun oikeat tehtävät alkoi niin peli vaikutti paremmalta ja paremmalta. Pelkästään räiskintäpeli tämä ei ole vaan joutuu vähän miettimään miten ja millä aseilla jaksot selvittää. Myöskin eri hahmoilla on eri ominaisuudet ja osaamiset joten sekin tuo lisämielenkiintoa. Oikeastaan ainut harmittava juttu pelissä on että esim. tehtävien keskivaiheissa saisi olla joku autosaving pointti, koska tehtävät ovat aika pitkiä ja aina ei muista ite seivata joten joutuu aloittaa kaiken alusta, eli puol tuntii hukkaan...
Ite voin kyllä suositella kyseistä peliä hyvällä omatunnolla vaikka se mulla myynnissä onkin :)

Minustakin tämä peli oli tosi hauska ja parani loppua kohden. Yksinpelinä piti vähän strategioida eikä pelkällä räiskinnällä tästä pelistä selviä. Vaikeustasoakin oli riittävästi ja juoni oli ok mielenkiintoisine tehtävineen. Vaikka grafiikka olikin mitä oli niin se ei minua ainakaan häirinnyt. Vähän lyhyt peli kuitenkin oli. Kyllä peli on ehdottomasti kasin arvoinen, ei enempää, ei vähempää.

Eikä toi GameSpot nyt kaikkia XB-pelejä ole alta lipan vetänyt,alla muutama esimerkki!

- Halo (9.7)
- Tony Hawk's Pro Skater (9.6)
- RalliSport Challenge (9.1)
- Hitman 2 (8.6)
- MotoGP (8.5)
- The Thing (8.4)
- Project Gotham Racing (8.1)
jne...

Noi on musta suunnilleen ihan oikein arvosteltu,suurin osa noista peleistä ei silti juuri kiinnosta aiheensa tai jonkun muun seikan takia,mutta en voi väittää vastaan etteikö esim. THPS 3 olisi silti XB:n peleistä laatu kamaa,vaikka tuota en kuuna päivänä itselleni ostaisi!

Ylös Bottom