Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Conflict: Desert Storm II

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Thingy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei juma kun toi tallennussysteemi on huono! Se peli vois ees ilmottaa tai jotain jos on tallentamassa liian aikasessa vaiheessa. Mua ärsyttää ihan sikan ku pitäs alottaa 6 tehtävä alusta ja tehä savet myöhemmäksi. ÄÄH! Nyt pitää mennä joku 20 min taipale ilman delausta ja matkalla on ainakin 2 tankkia. Äsken pilasin mission kun en kerenny parantaa Jonesia... Olin ihan sen vieressä ja pari sekuntia niin oisin parantanu mut ei... No kyllä tää tästä varmaan menee ajan kanssa.
 
Joo kyllähän toi aika lyhyt oli, ykkösosaan verrattuna. tosin pelasin mediumilla. No nyt takaisin Madden 2004:n kimppuun!
 
Oli kyllä pirun upee peli, vaikkakin tuntui vähän lyhyeltä. Toisaalta aika kuluu nopeasti kun on hauskaa...
Pari vikaa tehtävää on aika hektistä meininkiä ja välillä keräiltiin leegoja, mutta loppu hyvin ja kaikki hyvin ja Jonesille kaikki mitalit.

Huomenna sitten vaan joukkueen ja taisteluparien vaihto ja alusta uudestaan...over.
 
Mä olen nyt 8. tai 9. tehtävässä, ja täytyy kyllä sanoa että peli on ylittänyt odotukset (jos lyhyyttä ei lasketa). 5. tehtävästä alkaen peli on ollut huimaa peli-iloa parhaillaan, ja tietysti 3. tehtävässä oli raju tunnelma helikopteria suojatessa. Myös 2. tehtävä oli tosi hyvä. Eli 1. ja 4. tehtävät oli vähän heikompia, mutta kuitenkin ihan hyviä tavallaan. Joo ja tosiaan sitten pitää vetää SAS:illa läpi, kun on tämä menty Deltalla eka läpi.
 
Miten pääsee siinä Superguns tehtävässä taloon jossa tiedustelun mukaan on niitä superaseita? Se on se tehtävä missä on tankki mukana. Mikään ovi ei ole auennut, joten te läpipelanneet voittekin kertoa minulle mitä siinä pitää tehdä. Ainiin, se talo on sen katkenneen sillan vieressä, missä on liekkejä ja esteaitoja. Toivottavasti tajuatte, sillä mä en tajuu tosta kohasta mitään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Miten pääsee siinä Superguns tehtävässä taloon jossa tiedustelun mukaan on niitä superaseita? Se on se tehtävä missä on tankki mukana. Mikään ovi ei ole auennut, joten te läpipelanneet voittekin kertoa minulle mitä siinä pitää tehdä. Ainiin, se talo on sen katkenneen sillan vieressä, missä on liekkejä ja esteaitoja. Toivottavasti tajuatte, sillä mä en tajuu tosta kohasta mitään.

Voisitteko millään pitää spoilerit ja kommentit erillään?;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Voisitteko millään pitää spoilerit ja kommentit erillään?;)

Oliko viestissäni jotain spoilattavaa?

Ja taas tämä kysymys: Miten pääsee siinä Superguns tehtävässä taloon jossa tiedustelun mukaan on niitä superaseita? Se on se tehtävä missä on tankki mukana. Mikään ovi ei ole auennut, joten te läpipelanneet voittekin kertoa minulle mitä siinä pitää tehdä. Ainiin, se talo on sen katkenneen sillan vieressä, missä on liekkejä ja esteaitoja. Toivottavasti tajuatte, sillä mä en tajuu tosta kohasta mitään. :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Oliko viestissäni jotain spoilattavaa?

Ja taas tämä kysymys: Miten pääsee siinä Superguns tehtävässä taloon jossa tiedustelun mukaan on niitä superaseita? Se on se tehtävä missä on tankki mukana. Mikään ovi ei ole auennut, joten te läpipelanneet voittekin kertoa minulle mitä siinä pitää tehdä. Ainiin, se talo on sen katkenneen sillan vieressä, missä on liekkejä ja esteaitoja. Toivottavasti tajuatte, sillä mä en tajuu tosta kohasta mitään. :confused:

En ole nyt ihan varma missä kohtaa olet, mutta tehtävässähän siis piti 'maalata' nuo tykit laser designaattorilla. Riittää kun saat niihin näköyhteyden. Niiden luokse ei voi varsinaisesti tehtävässä mennä.

Mikäli olet edennyt ihan ruudun loppuun, mene taaksepäin ja etsi portaita ylöspäin. Molemmat tykit näkyvät ikkunoista jotka sijaitsevat yhden kerroksen ylempänä kuin katutaso.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Liityn Antun ja El Magigon joukkoon... Peli oli UPEA! Suosittelen kaikille tätä lukeville, jos yhtään hivenen strateginen ja todella viihdyttävä sotapeli kiinnostaa.

Ja kiitos vielä TEL79:ille, siitä mega-ase kysymyksestä!

JIIHAA!!!
 
Ylös Bottom