Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Conflict Desert Storm

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HakeKeisari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itellä tätä peliä ei ole, mutta kaverilla ollaan jauhettu co-operativee. Ei sitä yksinpeliä jaksa pelaa, ei siinä oo sitä fiilistä. Mutta co-operative on kova! Mun makuun paras moninpeli ps2:lla mitä oon tähän asti pelannu.
 
Itse en ole valitettavasti ainakaan vielä päässyt co-operativea kokeilemaan (täytyy kysyy jos vaimoke suostuis illalla pelailee:D ). Itse en tosiaankaan ole vielä parin tehtävän jälkeen päässyt kyllästymään yksinpeliinkään mutta "maku asioista ei voi kiistellä sillä syöväthän jäniksetkin jätöksiään".
 
ollaan kaverin kanssa sykitty 9 tehtävää läpi ja sen voi sanoo että helvetin siistii akessii yms. on luvassa.
BTW. Hummerilla on aika siistii jyrää, puhumattakaan Bradleystä!
 
onhan tota co:ta tesmattu, ja ihan hyvä on...
Eka kenttä kaksinpelissä vaan on aika tylsä kakkospelaajalle...
 
Pari kertaa pelattu läpi, ekaks mediumilla, sitten hardilla yksinpelinä. Peli aika lyhyt, mutta tosi hyvä. Aavikkomaisemat ois voineet olla paremmat, mutta kaupunkimaisemat oli luokkaa paremmat. Hiekkamyrskyn toteutus ärsytti. Missiot mielenkiintoisia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan El Magico
ollaan kaverin kanssa sykitty 9 tehtävää läpi ja sen voi sanoo että helvetin siistii akessii yms. on luvassa.
BTW. Hummerilla on aika siistii jyrää, puhumattakaan Bradleystä!

Missäs vaiheessa noita kulkuvälineita saa? Kaverin kanssa pelattiin tänään 4 tehtävään, eikä vielä olla saatu.

Ja sitten vähän kommenttia pelistä. Graafinen ulkoasu saisi olla parempi, sotilaat on mallinnettu huonosti ja ympäröivä maailma on suttuinen. Myös ohjaus on jollainlailla tunnoton, sivuttais askel on oudon näköinen ja tuntuu myös oudolta :) Yksin peli on tylsä, ei todellakaan jaksa pelata yksin. Mutta, kun kaveri tuli käymään niin voi sitä ilon päivää. Peli nousee 10potenssiin. Tunnelma on todella hyvä, kaverin pelastus yritykset ovat todella hauskoja ja tiimipelaaminen on hauskaa.

Ja sitten vielä kysymys: Onnistuuko autolla ajaminen co-operativessa, että toinen pelaaja ampuu ja toinen ohjaa? Ja minkälaisia autoja on luvassa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan


Ja sitten vielä kysymys: Onnistuuko autolla ajaminen co-operativessa, että toinen pelaaja ampuu ja toinen ohjaa? Ja minkälaisia autoja on luvassa?
yhdessä tehtävässä hummer, ja toisessa sellanen tankin tapanen.
 
Hummerilla tais päästä köröttelemään tehtävässä 9, ja Bradleyllä (se tankin tapainen) kympissä. Ja muuten tosta äijien liikkumisesta, niin se on mallinnettu todella hyvin varsinkin esim. jos sulla on ak47 tai joku muu automaattiase kädessä ja hiivit, niin äijät liikkuu just niinku intissä opetetaan (varsinkin asutuskeskuksessa liikkuminen), ja sivuaskelet otetaan ilman että jalat menevät ristiin (parempi tasapaino). Ja kyseisessä pelissä kannattaa vielä muistaa se että se ei ole niinkään fps peli, vaan ehkä enemmänkin reaalistrategia. Kannattaa muistaa että niin makaa kuin petaa, eli suunnittelu kannattaa!

ainiin: co-opissa pystyy kaksistaan käyttää ajoneuvoja, eli yks ajaa ja toinen vaikka kk:ssa.
 
niin ja tankilla voi vaikka mennä toinen ohjaan, ite tykkitorniin ja tietokone hoitaan kk:ta. se on ehkä järkevin kun se ammuskelee muuten kaikki "ohjukset" tai mitkä onkaan ihan minne sattuu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
niin ja tankilla voi vaikka mennä toinen ohjaan, ite tykkitorniin ja tietokone hoitaan kk:ta. se on ehkä järkevin kun se ammuskelee muuten kaikki "ohjukset" tai mitkä onkaan ihan minne sattuu.



TRUE!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan

Yksin peli on tylsä, ei todellakaan jaksa pelata yksin. Mutta, kun kaveri tuli käymään niin voi sitä ilon päivää. Peli nousee 10potenssiin. Tunnelma on todella hyvä, kaverin pelastus yritykset ovat todella hauskoja ja tiimipelaaminen on hauskaa.


Minä pelasin yksin koko pelin läpi eikä peli ollut ollenkaan tylsä. Pelistä tulee ehkä enemmän strategisempi yksinpelinä. Moninpelinä varmastikin kyllä mielenkiintoisempi räiskinnän kannalta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca


Minä pelasin yksin koko pelin läpi eikä peli ollut ollenkaan tylsä. Pelistä tulee ehkä enemmän strategisempi yksinpelinä. Moninpelinä varmastikin kyllä mielenkiintoisempi räiskinnän kannalta.

Olen samaa mieltä, tarkka ennaltasuunnittelu korostuu yksinpelissä. Yksinpelissä myöskin piirtoetäisyys on n. 50% pidempi (n. 150m max) kaksinpeliin verrattuna (n. 100m max), mikä tarkoittaa sitä, että myös vihulaiset, varsinkin MBTt ja APCt näkevät oman ryhmän kauempaa. Tämä tekee yksinpelikokemuksesta tavallaan hieman erilaisen kuin kaksinpelistä. Koska muutamassa paikassa tuo etäisyysero aiheuttaa sen, että voi yksinpelissä juuri ja juuri laser-maalata tai KeS-ampua tankin kalliolta, mutta kaksinpelissä ei näe niitä lähellekkään, vaan joutuu luopumaan kallioasemastaan ja tetsaamaan maata pitkin.

Suosittelen pelaamista läpi sekä kaksinpelinä että yksinpelinä, molemmissa on etunsa ja hauskuutensa. Kyllä se on hauskaa vetää näin reservin johtajien kesken akessia baretit päässä yrittäen soveltaa SA-oppeja aina sinkopartion toiminnasta tj-tähystykseen.

Kun pelin on kerran vetänyt läpi kaksinpelissä, niin vaihto toiseen ryhmään (SAS/Delta Force) vaikeustasoa yksi pykälä ylöspäin, ja vielä ohjattavien taisteluparien vaihto pelaajien kesken (Bradley&Connors<->Foley&Jones) ja johan on uusi kokemus.

Vinkki: Yksinpelin voi vaihtaa kaksinpeliin (ja päinvastoin) myös kesken kampanjan/tehtävän, kun tallentaa ja lataa sen vain haluamassaan moodissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itsellänikin tuli hankittua toi torstaina ja onhan toi sanallasanoen loistava. Yksin ja kaksinpelia on kumpaakin tullut tahkottua, ja kummassakin on omat hyvät puolensa, niin kuin edellä jo mainittiinkin. Grafiikka ei aiheuta kehujen aihetta, mutta ajaa asiansa. Pelin tärkein elementti on kuitenkin sanoinkuvaamaton tunnelma, ja äänipuolikin on ihan hyvin hallussa.
 
Joo, ihmettelin juuri tuota Ign:n tuomiota. Ei peli nyt niin huono missään nimessä ole.

No, http://www.metacritic.com/games/platforms/ps2/conflictdesertstorm

Että näin.
 
Kyllä vähän tuntuu, että noi ameriikan poijjaat ei oo ainakaan armeijaa käyny, kun rupevat valittamaan että sotapelissä taistelija, jolla on vaikka ties mitä kannossa streiffaa vähän hitaasti - BUHUUU!!! tai jos vihulaiset näkee sut vaikka koitat ryömiä piilossa - nehän ovat sotilaita vartiossa joiden tehtävä on nimenomaan vartioida ja paljastaa mahdolliset tunkeutujat, ja ne on vielä koulutettukin siihen (ja niillä vartiolla on myös korvat ja ainakin tst-vyö pitää liikuttaessa aika kovaa meteliä) ... Ei voi muuta sanoo ign:n ja gamespotin kavereille kun että sääli ja voivoi.
 
peli on pelattu läpi ja ihan tyytyväinen oon...kannattaa muuten pelata hardilla jos haluaa vähän haastetta...niin minä tein :p
 
Ylös Bottom