Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Conflict: Vietnam

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oliver

KonsoliFIN Alumni
<NewsFlash>

Conflict: Vietnam kultaan 17.08.2004

SCi Games on ilmoittanut Conflict: Vietnamin valmistuneen ja saapuvan PlayStation 2:lle, Xboxille ja PC:lle syyskuun 3. päivä.

Conflict: Vietnam seuraa neljän joukoistaan erilleen joutuneen sotilaan tarinaa vuoden 1968 Vietnamissa. Hahmojen takaa kuvatussa pelissä pääsee ohjaamaan kaikkia neljää sotilasta ja peli tukee myös neljän hengen moninpeliä samalla konsolilla. 14 tehtävän aikana pitää käyttää hyväkseen niin Viet-Congin kuin Yhdysvaltojen joukoiltakin jälkeen jääneitä kulkuneuvoja, kuten tankkeja, veneitä ja helikoptereita sekä varoa Viet-Congin virittämiä ansoja.
 
Vastaus: Conflict: Vietnam

Hyvä ja hieno peli. Kerrankin on tämänkaltainen peli, jossa oikeasti on jotain vastusta jo Hard-vaikeustasolla (Extremestä puhumattakaan) -turpiin tulee niin että heikompia heikottaa. Pelissä on hyvin huomioitu pelaajien eri mieltymyksiä: esimerkiksi tähtäysnäkymän saa asemaskilla tai ilman. Itseäni ainakin ahdistaa pelata kun tähdätessä näkee vain puoliruutua. Kaveri taas jostain syystä on tykästynyt maskin kanssa peluuseen.
 
Vastaus: Conflict: Vietnam

olikohan tässä taas kaksinpeliä? ainakin pleikkarin viallisilla sivuilla väittävät että ei..
 
Vastaus: Conflict: Vietnam

jujze sanoi:
olikohan tässä taas kaksinpeliä? ainakin pleikkarin viallisilla sivuilla väittävät että ei..

Kyllä löytyy kahden pelaajan vertikaali splitscreeninä toteutettu cooppi.
 
Vastaus: Conflict: Vietnam

Eikö peli ole jo ilmestynyt? Arvioita, kiitos, sillä peli kiinnostaa kovasti.
 
Vastaus: Conflict: Vietnam

Mitäs mitäs, tämä ilmestynyt aikaisemmin Euroopassa kuin jenkeissä? Weird..
 
Vastaus: Conflict: Vietnam

Peli ilmestyi Suomessa viime viikolla ja niin kuin jo edellä mainitsin, kyseessä on hieno peli. Pelimoottori on hyvin samankaltainen aikaisempien C: DS pelien kanssa, vaikka parannuksia on tullut. FPW-ohjattavuus on hieman parempi kuin ennen. Hahmojen liikkuvuus on myös hieman parempi, esimerkiksi ryömiessä on mahdollista ottaa pieniä sivuttaisliikkeita pyörähtämisen lisäksi. Grafiikka on suhkoht samanlaista kuin aikaisemminkin, kuitenkin täytyy mainita että viidakko on ympäristönä huomattavasti vaikeampi kuin aavikko, ja vihollisten tekoäly on aika pirun kovaa luokkaa. Aikaisemmissa C: DSssä pystyi suhkoht helposti vielä hardillakin ottamaan stealth-tappoja ja jopa suorittamaan kokonaisia tehtäviä ilman että otti yhtään laukausta kohti. Conflict:Vietnamissa jo mediumilla on vaikeata jopa mahdotonta suorittaa tehtäviä stealthina. Tämä on toisaalta realistista; C: DS pelattiin eliittisotilasryhmällä moderneilla varusteilla, kun taas Vietnamissa pelattavana on sekalainen ryhmä rivisotilaita, joista oikeastaan "kessulla" on vain kunnolla aikaisempaa kokemusta. Tämä 4 miehen ryhmä on jäänyt jumiin vihollisten linjojen taakse ilman kunnollisia varustuksia tai apujoukkoja. Välillä sataa omien joukkojen napalmia niskaan ja kaikki vihollisilta lootatut varusteet on käytettävä mahdollisimman hyvin hyödyksi.

Jokaisen tehtävän aikana on mahdollista suorittaa myös bonustehtäviä, joita on mahdollista saada esimerkiksi juttelemalla NPCden kanssa. Pelissä on täysin uudistettu hahmonkehitys: jokaiselle taistelijalle kertyy tehtävistä omat tarkat statistiikat ja nohevasti suoritetuista tehtävistä saa aina paremmat kokemuspisteet joilla voi sitten parantaa taistelijan eri aseiden käsittelykykyjä tai esim. ansojen ja pommien purkutaitoja. Merkittäviä tekijöitä ovat:
osumat, tapot, bonustehtävien suoritukset, stealth-tapot, tankkien ja muiden kulkuneuvojen tuhoamiset. Negatiivisia pisteitä tulee jos ampuu omia tai siviilejä tai kaatuu/haavoittuu itse pahasti taistelussa.

Bonustehtävistä saa ihan mukavasti pisteitä joilla voi kartuttaa hahmojensa taitoja. Stealth-taposta saa huomattavasti enemmän pisteitä kuin normaalista taposta ja Missing In Actionista, eli jos oma hahmo haavoittuu pahasti, tulee kymmenen miinus pistettä. Eli jos oma äijä tippuu, niin sen korvatakseen on otettava 10 normaalia tappoa.

ainiiin pelissä on myös hyvät musat...

..I see a red door,
and I want it painted black.....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom