Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Counter-Strike: Source

Vastaus: Counter-Strike: Source

Prodigy ilmestynyt nyt myös tälle sourcelle. Onpahan pirun hienon näköinen!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Counter-Strike: Source

Sanokaapas nyt onko tulossa myyntiin sellaista painosta h-l2:sta, kuin:
-Jota saisi ihan kaupasta ohjekirjoineen, kuorineen ja levyineen päivineen.
-Jossa olisi day of defeat mukana tai ainakin mahdollisuus hankkia DoD erikseen siihen.
 
Vastaus: Counter-Strike: Source

Lloope sanoi:
Sanokaapas nyt onko tulossa myyntiin sellaista painosta h-l2:sta, kuin:
-Jota saisi ihan kaupasta ohjekirjoineen, kuorineen ja levyineen päivineen.
-Jossa olisi day of defeat mukana tai ainakin mahdollisuus hankkia DoD erikseen siihen.

Steamin kautta homma hoituu kätevästi. Toki jos haluaa jotain aineellista rahojen vastineeksi niin kaupasta voi paketin hakea. Day of Defeat ei ole vielä ilmestynyt, mutta luulempa sen imurointioikeuden olevan levy-versiossa sama kuin stiimistä tilattaessa. Erikseen tuskin tulee myyntiin.
 
Vastaus: Counter-Strike: Source

Nisupulla sanoi:
Day of Defeat ei ole vielä ilmestynyt, mutta luulempa sen imurointioikeuden olevan levy-versiossa sama kuin stiimistä tilattaessa. Erikseen tuskin tulee myyntiin.

Pelit-lehdessä nimenomaan moitittiin sitä, että jos et imuta steamin kautta "aineetonta" versiota, et pääse pelaamaan DoD:ia ollenkaan. Harmittaa kyllä kovasti jos näin on, kun DoD kuitenkin oli ykkösessä se paras modi, mutta kuitenkin haluan saada jotain aineellista rahoilleni vastineeksi.
 
Vastaus: Counter-Strike: Source

Lloope sanoi:
Sanokaapas nyt onko tulossa myyntiin sellaista painosta h-l2:sta, kuin:
-Jota saisi ihan kaupasta ohjekirjoineen, kuorineen ja levyineen päivineen.
-Jossa olisi day of defeat mukana tai ainakin mahdollisuus hankkia DoD erikseen siihen.
Tuollainen on jo markkinoilla, ilman DoDia kuitenkin.

Hämeenlinnan Prismassa on myynnissä HL2 Collector's Edition boxi jossa on seuraavaa:
- HL2
- HL: Source
- CS: Source
- Joku kirjanen jossa on kuvia + muuta
- T-paita

Hintaa vaan vaivaset 59,90 e, käsittämättömän halpa sillä normaali HL2 (jossa pelkkä peli, normit DVD-kannet) maksaa 49,90 e. Eiköhän sitä kulta boxiakin voi vielä joskus ostaa jostain.
 
Vastaus: Counter-Strike: Source

Sarine sanoi:
Tuollainen on jo markkinoilla, ilman DoDia kuitenkin.

Ähh... tuo DoD oli lähinnä se tärkein juttu tuossa. Muuten en tarvitse kuin ihan perus h-l2:n (cs kai on kaikissa versioissa mukana?). Saisi edes erikseen ostaa laajennuksena vaikka johonkin 10e hintaan steamista normaalisti ostettuun h-l:ään, mutta EI. Ehkä odottelen sitten jonkin aikaa, jos "normaaliin myyntiin" tulisi myös tuo dodillinen versio.
 
Vastaus: Counter-Strike: Source

Lloope sanoi:
(cs kai on kaikissa versioissa mukana?)
Niinhän se on. On se kyllä kumma kun julkaisija ei tajunnut DoDin potentiaalia uudella enginellä, sillä DoDihan oli graafisesti huomattavasti nätimpi kuin CS jo vanhalla enginelläkin. Nyt rupeaa miettimään mitä uusi engine tuo tullessaan, Omahalle kun pääsee katselemaan pommituksia niin vóíla, luvassa jotain aivan käsittämätöntä :) (toivottavasti)
 
Vastaus: Counter-Strike: Source

Sarine sanoi:
Niinhän se on. On se kyllä kumma kun julkaisija ei tajunnut DoDin potentiaalia uudella enginellä, sillä DoDihan oli graafisesti huomattavasti nätimpi kuin CS jo vanhalla enginelläkin. Nyt rupeaa miettimään mitä uusi engine tuo tullessaan, Omahalle kun pääsee katselemaan pommituksia niin vóíla, luvassa jotain aivan käsittämätöntä :) (toivottavasti)
Ainakin pelit-lehdessä sanottiin, että tuo DoD:n puuttuminen "normaalisti" ostettavista versioista johtuu jostain Valven ja jonkun muun erimielisyyksistä. Ei siitä, etteikö Valve haluaisi pistää DoD:ia mukaan.
 
Vastaus: Counter-Strike: Source

Minä en ymmärrä mikä tuossa Counter-strikessä oikein vetää puolensa, niin ankea idea, pelasta panttivangit, laita pommi. Ympäristö on muutenkin niin kauhean rajattu. minä en peliä ymmärrä en sitten ollenkaan. Laajoilla kartoilla olevat kartat ovat enemmän minun mieleeni. Kuten esimerkiksi Operation Flashpoint. Aivan loistava peli.
 
Vastaus: Counter-Strike: Source

Zos kia cultus sanoi:
Minä en ymmärrä mikä tuossa Counter-strikessä oikein vetää puolensa, niin ankea idea, pelasta panttivangit, laita pommi. Ympäristö on muutenkin niin kauhean rajattu. minä en peliä ymmärrä en sitten ollenkaan. Laajoilla kartoilla olevat kartat ovat enemmän minun mieleeni. Kuten esimerkiksi Operation Flashpoint. Aivan loistava peli.
Kaikkiin peleihin ei niitä laajoja kenttiä tarvitakaan, CS sopii juuri tälläiset. Kyseisiä pelejä ei voi laittaa edes samaan lauseeseen, niin erilaisia pelejä ovat. Pelissä viehättää se pelaamisen ilo, jonka saa kun pelin "käyttöliittymä/ohjaus" on paras mitä missään pelissä on koskaan ollut. Sekä se haastavuus kun pelaa muita hyviä pelaajia vastaan. Tähän vaan jää koukkuun kun sitä on pelannut muutaman vuoden ;)
 
Vastaus: Counter-Strike: Source

Zos kia cultus sanoi:
Minä en ymmärrä mikä tuossa Counter-strikessä oikein vetää puolensa, niin ankea idea, pelasta panttivangit, laita pommi. Ympäristö on muutenkin niin kauhean rajattu. minä en peliä ymmärrä en sitten ollenkaan. Laajoilla kartoilla olevat kartat ovat enemmän minun mieleeni. Kuten esimerkiksi Operation Flashpoint. Aivan loistava peli.

Counter-Strikessä se mikä siihen on laitettu on tehty kunnolla. Paketti toimii hyvin ja kartat ovat sopivan moniulotteisia että ne jaksavat kuitenkin kiinnostaa vuodesta toiseen. Aina kun haluaa palata tuttuun ja turvalliseen, löytyy CS. Nyt uuden moottorin ansiosta tämä vanhus sai nuorennus leikkauksen ja taas jaksaa innostua kuin uudesta pelistä.
 
Vastaus: Counter-Strike: Source

Nostetaanpa vähän vanha topikki :D

Onko CS: source mukana kaikissa hl2-peleissä?? siis jos ostan vaikka hl2: episode 2 -pelin niin tuleeko siinä mukana cs source? (tai siis käykö se koodi et voi pelata cs sourcea?)
 
Vastaus: Counter-Strike: Source

eipä taida tulla mukana kuin hl2:ssa. cs: source taitaa löytyä myös erikseen. mutta itse ostan kaiken suoraan steamista, jos on tarvetta
 
Vastaus: Counter-Strike: Source

Kiitos vastauksesta. Mielelläni ostaisin steamista suoraan, mutta herjaa mun pankkikortista ni pitää katella kaupasta tuo. jossain vain näin ton episode 2 halvemmalla kun muut niin oisin sen ostanu mut pitänee hakea perus hl2.
 
Ylös Bottom