Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Counter-Strike

olge

Active Member
Pelaileekos moni tai kukaan Konsolifinin käyttäja Counter-Strikeä?
Itse ainakin pelailen ihan kohtuu paljon kyseistä peliä.
 
Xboxilla Livessä kyllä, mutta tietokoneella se ei ole enää kiinnostanut. Counter-Strike veteraani olen ihan Beta 6.5:sta lähtien. Vai oliko se sittenkin vasta 7.0?
 
Itse en ole pelannut Countteria vasta kuin reippaan vuoden,että aika n00b olen vielä... :cool:
 
Mä pelasin. Aloitin Beta 3:sta (Joumään!) mutta nyt ei peli jaksa kiinnostaa. Yleisillä servereillä aika turhaa pelata. Joskus assemblyillä kavereitten kaa klaani matseja
 
Ihmettelenpä vaan, miten ihmiset jaksavat vieläkin sitä vääntää. Alkaa pelillä olla jo hiukkaisen ikää, nääs...:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Ihmettelenpä vaan, miten ihmiset jaksavat vieläkin sitä vääntää. Alkaa pelillä olla jo hiukkaisen ikää, nääs...:rolleyes:

Se on se jokaisen päivityksen myötä kasvava realismi (tjsp) ja onhan siihen ihan mukiinmeneviä modejakin tehty ettei pääse pelikansa kyllästymään. Itse en ole pelannut "Kountteria" pitkään aikaan, mutta kyllä sen viehätyksen ymmärtää :cool:
 
Kasvava realismi? Enemmänkin laskeva. Ennen sentään oli luotimyrkytykset ja muut ainakin omasta mielestäni paremmat ominaisuudet.
 
Voisin sanoa itseäni jonkinlaiseksi pioneeriksi tällä saralla, beta 1 aloitin pelaan kaverin kanssa, itse pelaan vieläkin, mutta kaveri on lopettanut jo kauan sitten, taukoja olen pitänyt, pisin on ollut puolisen vuotta jonka jälkeen oli taas mukava palata takaisin. Hyvä peli, oikeilla servuilla sekä kunnon matseissa.

Realismi? Pah, sitä oli ennen, ei enään, beta 6 on ainoa hyvä versio tästä pelistä, siinä ja sitä aikasemmissa sitä realistisuutta oli jonkin verran, mutta nykyään kun menee pelailemaan 1.6 niin mihin se on oikein hävinnyt? Peli on kokoajan vaan enemmän suunnattu aloittelijoille, jotta tekijät saisivat rahaa :mad: Nykyään pelailen 1.5 joka on ihan hyvin balanssissa realistisuuden ja arcaden välillä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Kasvava realismi? Enemmänkin laskeva. Ennen sentään oli luotimyrkytykset ja muut ainakin omasta mielestäni paremmat ominaisuudet.

Niin no, no niin. Varmasti riippunee mitä modia/päivitystä seurailee. En ole kyllä seuraillut pitkään aikaan :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan olge
olen kokeillut paria Half-life modia Counter-striken lisäksi,eivät vakuuttaneet.

No se riippuu ihan modeista joita olet kokeillut..DOD ja TFC ovat melkein ainoat hyvät HL modit Countterin rinnalla.
 
En pelaa Counter-Strikea, Action Half-Lifea kylläkin. Tämä taas siitä syystä, että pelaan myös Action Quake 2. :)

Ei realismia vaan leffameininkiä. :cool:
 
No se riippuu ihan modeista joita olet kokeillut..DOD ja TFC ovat melkein ainoat hyvät HL modit Countterin rinnalla.
No olen kokeillut Fire Arms modia Dodin lisäksi.Fa ei oikein iskenyt, ja DoD oli semmotteen 7 arvonenen
 
CS on mielestäni yliarvostetuin HL-modi ikinä. Pelasin sitä joskus ihan hulluna mutta nyt olen siihen aivan kyllästynyt. Ei se ihan paska ole, mutta reilusti yliarvostettu kummiskin. Nykyään pelailen oikeastaan pelkästään NS:ää, joka on jostain syystä niin monelle liian monimutkainen.
 
Pelasin PC:llä beta2.0 alkaen (heinäkuu 1999->), mutta lukuisat chiittarit ja yleisen kyllästymisen johdosta lopetin vuosi sitten. Xboxilla taas uudestaan, mutta pelin todella kehnon käännöstyön vuoksi oli aika luopua siitäkin. Nykyisin tästä genrestä voi poimia yhden helmen ja se on SOCOM II. Sitä kyllä jaksaa vääntää illasta toiseen.

SOCOM II video

.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nisupulla
Nykyisin tästä genrestä voi poimia yhden helmen ja se on SOCOM II. Sitä kyllä jaksaa vääntää illasta toiseen.
Niin no, genrehän ei aivan sama ole ellei socomia voi pelatä "first person shooterina"? Mutta sama aihepiiri kylläkin on, terroristit vastaan erikoisjoukot.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FAMAS
Nykyään pelailen oikeastaan pelkästään NS:ää, joka on jostain syystä niin monelle liian monimutkainen.
Tunnetkos sellasta pelaajaa kuin Zallvan (tai tuolla nimella irccaa)? Eikös hän ole parhaimpia pelaajia? Samassa klaanissa pelattiin Countteria, vähän aika sitten.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan olge
No olen kokeillut Fire Arms modia Dodin lisäksi.Fa ei oikein iskenyt, ja DoD oli semmotteen 7 arvonenen
No tuo FA on kyllä huonoin modi mitä on, mutta DODi on melkein paras, tunnelma on aivan loistava laneissa jos o 32 pelaajaa ja muutenkin parempi tunnelma kuin Countterissa.
 
En ole CS:stä suuremmin innostunut vaikka se itselläni onkin. Ehä turhan yksinkertainen minulle...tai jotain..
Oikeastaan mitään HL modeja en pelaile, mutta DoD on minun suosikki HL-modeista.
 
Ylös Bottom