Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Counter-Strike

Vastaus: Counter-Strike

Lloope sanoi:
Tänään klo. 21-22 maissa? Servun pitäisi vain vielä järjestyä :(. Itse olen adminina yhdellä serverillä, mutta valitettavasti omistaja pitää serverin kiinni silloin kun ei itse pelaa eli ei oikein tuollakaan onnistu. Tietysti jos joltain konsolifiniläiseltä kaistaa löytyy niin voi pyörittää serveriä ihan itsekin.

Joo tuo kellonaika kuulostaa hyvältä. Ainoa ongelma nyt vaan on sitten tuo servun saaminen(ja minun noob skilzzit) :rolleyes:
 
Vastaus: Counter-Strike

Nisupulla sanoi:
Ei ihan osu otsikkoon, mutta onpahan Day of Defeat ennakkoladattuna steamin kautta. Tässä odotellaan vain 26. päivää jolloin pääsee pelaamaan. Odotukset ovat suhteellisen korkealla tämän kohdalla.
Aivan. Itsekin jo latasin kyseisen pelin kovolleni. Nyt pitäisi vielä maksaa se ja odotella pelin julkaisua ;).

Tuolle serveriongelmallehan voisi tehdä vaikka niin, että valitaan jokin tyhjänä oleva julkinen serveri (jossa mielellään saa vaihtaa mappia äänestyksellä) ja mennään sinne.
 
Vastaus: Counter-Strike

Lloope sanoi:
Tuolle serveriongelmallehan voisi tehdä vaikka niin, että valitaan jokin tyhjänä oleva julkinen serveri (jossa mielellään saa vaihtaa mappia äänestyksellä) ja mennään sinne.

Jeppiskamaa. Kattellaanko sitten tarkemmin tuossa klo 20.30-21.00 maissa?
Toivottavasti muutkin nyt sitten innostuvat mukaan..

Edit: Hirveellä paniikilla treenaamaan.. ;)
 
Vastaus: Counter-Strike

olge sanoi:
Jeppiskamaa. Kattellaanko sitten tarkemmin tuossa klo 20.30-21.00 maissa?
Toivottavasti muutkin nyt sitten innostuvat mukaan..

Edit: Hirveellä paniikilla treenaamaan.. ;)

Kahdeksalta olen menossa pelaamaan ratchet & clankkia myös konsolifinin porukalla, että en ehkä ihan tuohon aikaan vielä ehdi (riippuu vähän kuinka kauan jaksetaan ratsettia vääntää). Ei mitään paineita noista pelitaidoista, ei tässä muutkaan ammattilaisia ole ;). Minä osaan pelata ehkä ainoastaan assaultia ja italyä kunnolla, muissa otan yleensä iloisesti turpaan.

Käytättekö muuten muut potentiaaliset pelaajat irkkiä? Siellä olisi huomattavasti kätevämpi sopia peliasioista sitten kun serveriä valitaan, yms.
 
Vastaus: Counter-Strike

irkki on koneellani, mutta se on isoveljeni käytössä, joten se on minulle täysin tuntematon.

Mulle käy ihan kaikki mäpit, mutta cbble ja prodigy eivät ole olleet koskaan lähellä sydäntäni. Nekin silti käyvät.

Edit: sanokaapas sitten joku irc kanava missä sitten sovitaan kaikki jutskat.
 
Vastaus: Counter-Strike

No miten on? Raikuvatko awikat tänään? Nakuttelemmeko heduja aksulla?
 
Vastaus: Counter-Strike

olge sanoi:
No miten on? Raikuvatko awikat tänään? Nakuttelemmeko heduja aksulla?
Kyllä sitä voisi melkeinpä vaikka pelatakin. Ellei muita ole tulossa kuin me, niin tehdään vaikka niin, että lisäät minut kavereihisi All Seeing Eyessä ja minä valitsen servun. Tulet sitten perässä. Kellonaika vielä?
 
Vastaus: Counter-Strike

Lisätty on, mutta voisihan sitä ircin kauttakin.
Olisiko tuossa klo 21 maissa sopiva?
 
Ylös Bottom