Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crackdown

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Crackdown

Demo ilmestyi silvereillekkin ladattavaksi tuossa aamusta. Itsellä juuri valumassa, saa nähdä onko tämänkin sitä "bling blong yo yo" meininkiä, mikä ei nappaa niin yhtään...

Edit: Mulla vilkkui pelin banneri livevalikossa ja sitä kautta lähti silveriaccollani lataamaan. Kovin hitaasti vaan tuppaa valumaan, toista tuntia latautunut jo ja tällä hetkellä reilu 40% valmiina...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Crackdown

Poro24 sanoi:
Demo ilmestyi silvereillekkin ladattavaksi tuossa aamusta. Itsellä juuri valumassa, saa nähdä onko tämänkin sitä "bling blong yo yo" meinkinkiä, mikä ei nappaa niin yhtään...
Tällä pelillä ei kyllä ole mitään tekemistä hipitihoppikulttuurin kanssa, vaikka GTA:han paljon vertaillaankin. :D

No kohtapa näet itsekin. ;)
 
Vastaus: Crackdown

Paolo sanoi:
Tällä pelillä ei kyllä ole mitään tekemistä hipitihoppikulttuurin kanssa, vaikka GTA:han paljon vertaillaankin. :D

GTA ja hipetihoppi ei myöskään kulje käsi kädessä. San Andreas ja hipetihoppi, ne kylläkin.
 
Vastaus: Crackdown

Poro24 sanoi:
Demo ilmestyi silvereillekkin ladattavaksi tuossa aamusta. Itsellä juuri valumassa, saa nähdä onko tämänkin sitä "bling blong yo yo" meinkinkiä, mikä ei nappaa niin yhtään...

"Jee!" Pitänee pistää tulemaan ja ihmetellä sitten. :p

EDIT: Hmmm... en taidakkaan. Sanoo siltikin että vielä vain gold-jäsenille. ???
 
Vastaus: Crackdown

Poro24 sanoi:
Demo ilmestyi silvereillekkin ladattavaksi tuossa aamusta. Itsellä juuri valumassa, saa nähdä onko tämänkin sitä "bling blong yo yo" meinkinkiä, mikä ei nappaa niin yhtään...

Itse en ainakaan onnistu demoa lataamaan. Ladatessa vaatii Gold-jäsenyyttä.

E: Nyt onnistui lataus kun tuosta alkuvalikon etusivulta klikkasi isoa Crackdown banneria.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Crackdown

En tiedä oletteko huomanneet.... mutta huomasinpa demossa, että hahmot muuttuvat kehittyessä.
Kuten se kaljupäinen valkoihoinen sälli, tälle kasvaa ensin hiukset, sitten parta ja sitten hiukset ja parta muotoutuvat "siistemmiksi".
 
Vastaus: Crackdown

Wille__90 sanoi:
En tiedä oletteko huomanneet.... mutta huomasinpa demossa, että hahmot muuttuvat kehittyessä.
Kuten se kaljupäinen valkoihoinen sälli, tälle kasvaa ensin hiukset, sitten parta ja sitten hiukset ja parta muotoutuvat "siistemmiksi".
Agentin omat autot muuttavat myös muotoaan mitä korkeammalle pääsee! :p Level 4:n SUV muistuttaa jo enemmän monster-truckia kun kaupunkimaasturia, ja sporttikaarasta tulee Batmobile -kopio! :D Auton ohjattavuus parani myöskin huomattavasti mitä enemmän ajo-leveleitä alla.
 
Vastaus: Crackdown

Aiotko ostaa Crackdownin?


- Elikkä tämä on GALLUPPI. Onko peli (demo) niin hyvä, että se pitää ostaa, kuinka moni odottaa Pelaaja lehden arvostelua jne. ??



DPK: ostan, olen jo ennakkotilannut pelin.
 
Vastaus: Crackdown

DPK sanoi:
Aiotko ostaa Crackdownin?


- Elikkä tämä on GALLUPPI. Onko peli (demo) niin hyvä, että se pitää ostaa, kuinka moni odottaa Pelaaja lehden arvostelua jne. ??



DPK: ostan, olen jo ennakkotilannut pelin.

Ostan. Mikäs Suomessa halvin paikka ennakkotilata?
 
Vastaus: Crackdown

nothing sanoi:
Ostan. Mikäs Suomessa halvin paikka ennakkotilata?

Kotomaassa edullisin hankintapaikka taitaa olla VPD.fi, jos hyödyntää Kauppakalenteri.fi:n "osta 3, maksa 2"-kuponkitarjousta.
 
Vastaus: Crackdown

DPK sanoi:
Aiotko ostaa Crackdownin?


- Elikkä tämä on GALLUPPI. Onko peli (demo) niin hyvä, että se pitää ostaa, kuinka moni odottaa Pelaaja lehden arvostelua jne. ??



DPK: ostan, olen jo ennakkotilannut pelin.
Ostan, vaikuttaa olevan ainut kiinnostava ostos lähiaikoina boxille..
 
Vastaus: Crackdown

Kyllähän tämä tulee ostettua ihan tuon co-op mahdollisuuden takia. Harmittavaa, että demossa ei kaveria voinut "kutsua" rymistelemään, jotta olisi voinut vähän hioa taktiikoita. :p
 
Vastaus: Crackdown

Keksin(köhän) jotain tosi makeeta!!1 !!Tästä uusi crackdown villitys!!1

Eli esim. heti päämajan tunnelista tultaesta pari vihollis autoa tuusannuuskaksi(tähtäen tietty bensa tankkiin) Ja sitten voi aloittaaa crackdown fudiksen auton pyörillä!!
Maasta lähtee ihan OK potkuja mutta kun ns. maalivahdin potkut eli rengas pomppimaan ja ilmasta ni kyllä lähtee!

Co-Opissa kaveri menee maalivahdiksi siihen tunnelin suulle heti oikealla. Ja rankkarikisa voi alkaa :cool:. Jo ilman väkivaltaa tai sitten väkivallan kanssa :)
:D :D

tämä on siis "Darwin's Balls" peli;)

Sori oli pakko jakaa tää idea.

Ja uusia lajeja pukkaa: KORIPALLOA heittämällä(Hyppyheitto toimii kuten oikeassa koriksessa) samassa paikassa olevan roksalavan avulla tai sitten ihan vaan GOLFFIA potkimalla tiettyyn paikkaan.
Niin ja voimaa kannattaa olla vähintään 3 pallukkaa joka saa aika.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Crackdown

Eipä ole kyllä vähään aikaan mikään demo näin hätkäyttäny. Ehdotonta laatuviihdettä. Tätä tahtoo lisää ja nopeasti, sillä ei viitsisi peliä ihan puhki hakata pelkän demon voimin. Varma hankinta :cool: .
 
Vastaus: Crackdown

erittäin lyhyeksi kiteytettynä pelaajan arvostelu meni näin:
helvetin hyvä toimintapeli joka ei ole kovin pitkäikäinen.
ns. suorittaja pelaaja kuulemma voisi vetää sen illassa läpi.
minä kyllä luulen että tuo on sellaista juoksemista jo jos illassa läpi vetää että ei siitä ehdi edes nauttimaan.

onhan tuossa sitä pitkäikäisyyttä jos jaksaa kaikki saavutuksen hommata ja kerätä kaikki hidden ja agility orbit mutta nuo tai checkpoint kisat eivät jaksaneet arvon arvostelijaa kiinnostaa kovin kauaa.

edit: niin ja pelaajan asteikollahan tuo seiska tarkoittaa takuvarmaa viihdettä.
 
Vastaus: Crackdown

pelle sanoi:
erittäin lyhyeksi kiteytettynä pelaajan arvostelu meni näin:
helvetin hyvä toimintapeli joka ei ole kovin pitkäikäinen.
ns. suorittaja pelaaja kuulemma voisi vetää sen illassa läpi.
minä kyllä luulen että tuo on sellaista juoksemista jo jos illassa läpi vetää että ei siitä ehdi edes nauttimaan.

onhan tuossa sitä pitkäikäisyyttä jos jaksaa kaikki saavutuksen hommata ja kerätä kaikki hidden ja agility orbit mutta nuo tai checkpoint kisat eivät jaksaneet arvon arvostelijaa kiinnostaa kovin kauaa.

Tämmöisä arvelinkin. Itse luulisin nauttivani tästä pelistä. Tykkään kehittää äijiä ja etsiskellä salapaikkoja. Autokisat vituttavat jo etukäteen, mutta eiköhän nekin tule läpäistyä.
 
Vastaus: Crackdown

Aivan sama mulle mitä arvosanoja tuo kerää. Mun ostopäätöstä on lähes mahdoton kääntää. Pelattavuus vaan tuntuu niin hyvältä tossa demossa ja kaikki natsaa kohdalleen loistavan pelin aikaan saamiseksi. Demon perusteella tuntuu, että jo pelkästään tuohon katoilla loikkimiseen jaksaa uppoutua lyhyehkön pelin pituuden verran.

Löytyykö muuten mitään nettipeliä Co-op:in lisäksi ja pääseekö jaetulla ruudulla pelaamaan?
 
Ylös Bottom