Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crackdown

Vastaus: Crackdown

Hmm.. Demossa pääsen aina 4 lvl asti ketteryydessä, mutta sitten se ei enää kohoa vaikka kerään niitä agility-orbbeja (vai mitä lieneekään)?
 
Vastaus: Crackdown

Jeppu nr1 sanoi:
Hmm.. Demossa pääsen aina 4 lvl asti ketteryydessä, mutta sitten se ei enää kohoa vaikka kerään niitä agility-orbbeja (vai mitä lieneekään)?

No lvl4 on periaatteessa se maksimi. Iteltä puuttus vielä 50 orbbia, kun olin jo maksimoinut agilityn. Eli ne on mukana lähinnä keräilyn vuoksi. (Ei sitä agilityä kyllä muualta niin kauheasti saa, kun mieluummin tappaa ihan samalta tasolta ja niitä agility-raceja ei jaksa.)
 
Vastaus: Crackdown

Voivoi tänään kävin pelin ostaan, saas nähä kuhan pääsen parin päivän päästä himaan kokeileen. Demoa on tullut tahkottua kiitettävästi. :)
 
Vastaus: Crackdown

Hmm.. milloinkahan nämä 4 uutta äijää avautuu ladattavaksi Silver jäsenille..:confused:
 
Vastaus: Crackdown

jos joku haluis co-oppia pelata et saisi tag teamer saavutuksen, niin viestiä mulle :)
 
Vastaus: Crackdown

jahas, näky vihdoin 4 uutta ukkelia tupsahtaneen Liven silver jäsenillekin.
 
Vastaus: Crackdown

Tuli se sitten gigantista poistettua 54e hintaan. Jokunen tunti takana, se onkin mennyt pelkästään rellestäessä kaupungissa yksin sekä kaverin kanssa.
Jos ottaa eri hahmon tuosta campaign valikosta niin alkaako sillä tasot nollista? Vai onko nuo vaan tavallaan skinejä, että sama millä pelaa niin samat asiat/esineet lyötyy?
 
Vastaus: Crackdown

Decap sanoi:
Tuli se sitten gigantista poistettua 54e hintaan. Jokunen tunti takana, se onkin mennyt pelkästään rellestäessä kaupungissa yksin sekä kaverin kanssa.
Jos ottaa eri hahmon tuosta campaign valikosta niin alkaako sillä tasot nollista? Vai onko nuo vaan tavallaan skinejä, että sama millä pelaa niin samat asiat/esineet lyötyy?
Samat tasot pysyvät tietääkseni, eli tavallaan juuri skinejä.
 
Vastaus: Crackdown

Alkoi tänään sitten kutkuttamaan niin paljon että pitähän tuo tilata pois. Katsotaan lähteekö Nvipero mukaan leikkiin, sen verran yritin yllyttää :) Demo oli jo itsessään suhteellisen nannaa, mmmn, lisää.
 
Vastaus: Crackdown

Nyt on crackdownin yksinpeli kohta pelattu läpi ja olen valmiina co-op:in. Eli jos haluat pelata pelin co-oppina läpi niin lisätkää gamertag: FINReko ystäviin.
 
Vastaus: Crackdown

3 tuntia Crackdownia takana ja usko 360:een alkaa palautumaan..
En vielä vaihda Wii:hin :)
 
Vastaus: Crackdown

pelailin demoo vähän lisää ja nyt kun luin tään läpi et miten porukka hehkuttaa nii oli pakko tilaa :D saa just cause oottaa ja pelaajalehden godfather tulla omine aikoineen :cool:
 
Vastaus: Crackdown

Nyt kun tätä on tullut about 6-7 tuntia pleattua, niin täytyypä sanoa etten ihan helposti olis uskonut kuinka vetovoimainen peli, periaatteessa näinkin vähällä, voi olla. Demoa en testannut, videoita, haastatteluja, kommentteja ym. sitäkin reilummin tuli seurattua. Ja kaupassa kun oli tyrkyllä niin ajattelin että menköön. Enkä ole katunut, koko aika on ollut hauskaa. Olen tarkotuksella pelannut "hidastellen", räiminyt SUV:lla ja hyppinyt katolla. Ja nyt kun Firefly, ja cluster-kranaatit on hallussa niin räjäytellyt :)
 
Vastaus: Crackdown

Calimero sanoi:
Nyt kun tätä on tullut about 6-7 tuntia pleattua, niin täytyypä sanoa etten ihan helposti olis uskonut kuinka vetovoimainen peli, periaatteessa näinkin vähällä, voi olla. Demoa en testannut, videoita, haastatteluja, kommentteja ym. sitäkin reilummin tuli seurattua. Ja kaupassa kun oli tyrkyllä niin ajattelin että menköön. Enkä ole katunut, koko aika on ollut hauskaa. Olen tarkotuksella pelannut "hidastellen", räiminyt SUV:lla ja hyppinyt katolla. Ja nyt kun Firefly, ja cluster-kranaatit on hallussa niin räjäytellyt :)
Itsellä oikeastaan sama fiilis. Vähän "riskillä" ostin pelin ja en kyllä kadu yhtään noin 5-6h pelailun jälkeen.
 
Vastaus: Crackdown

Mä taas olen todella pettynyt. Kovin äkkiä toistaa itseään. Mua häiritsee tehtävien puute, sekä being on the good side. Kai tämä pitää läpi vääntää, mutta muuten aika bore. Saint's row edelleen tämän genren kunkku.
 
Vastaus: Crackdown

Nyt kun peli on vedetty läpi jo jonkin aikaa sitten ja kaikki skillit ovat 4 tähteä ja Co-Opissa vedetty läpi, melkein kaikki Agi Orbit kerätty ja niin edelleen, peli alkaa kyllästyttämään. Uudestaankaan ei huvita pelata ja kohta ei jaksa pelata Livessäkään. Peli on kuitenkin hyvä.
 
Vastaus: Crackdown

Juntunen sanoi:
Nyt kun peli on vedetty läpi jo jonkin aikaa sitten ja kaikki skillit ovat 4 tähteä ja Co-Opissa vedetty läpi, melkein kaikki Agi Orbit kerätty ja niin edelleen, peli alkaa kyllästyttämään. Uudestaankaan ei huvita pelata ja kohta ei jaksa pelata Livessäkään. Peli on kuitenkin hyvä.
Voin sanoa jo nyt, että ei tuota jaksa toista kertaa pelata. Jo niin monet gta:t ovat tämän näyttäneet. MUTTA nyt kun peli ei ole läheskään läpi, niin kyllä on nannaa.....
 
Ylös Bottom