M Mestari New Member 24.04.2003 #1 Crash Bandicot(tai jotain)Wrath of cortex Xboxille. Halutaan ostaa/vaihtaa johonkin mulla on seuraavat pelit: Hunter, Enclave...
Crash Bandicot(tai jotain)Wrath of cortex Xboxille. Halutaan ostaa/vaihtaa johonkin mulla on seuraavat pelit: Hunter, Enclave...
W Willennium New Member 24.04.2003 #2 Turok Evolution? Blood Omen 2? edit: Tarkoitin siis että Enclave kiinnostaisi. Lisätään vielä Oddworld jos joku noista kelpaisi vaihdossa? Viimeksi muokannut moderaattori: 26.04.2003
Turok Evolution? Blood Omen 2? edit: Tarkoitin siis että Enclave kiinnostaisi. Lisätään vielä Oddworld jos joku noista kelpaisi vaihdossa?
K kp9654 New Member 26.04.2003 #3 Crash Bandicot(tai jotain)Wrath of cortex Xboxille. Halutaan ostaa/vaihtaa johonkin mulla on seuraavat pelit: Hunter, Enclave... Klikkaa laajentaaksesi... Onks sul mitään muita pelejä? Jos ei niin voin ehkä vaihtaa enclaveen..
Crash Bandicot(tai jotain)Wrath of cortex Xboxille. Halutaan ostaa/vaihtaa johonkin mulla on seuraavat pelit: Hunter, Enclave... Klikkaa laajentaaksesi... Onks sul mitään muita pelejä? Jos ei niin voin ehkä vaihtaa enclaveen..