Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex

Bandicoot

Well-Known Member
Mitäs ihmettä, uusin Crash sai IGN:ssä vain 7.4 pistettä. Noh, pian pääsee näkemään omin silmin...:)
 
niinhä se tippu.... tippu samal myös ainaki mun ostoslistalta.
mikäköhän siin sit oikeen mätti..? lukiks kukaan sitä arvostelua..?
 
Kattelin jonkun moon tv:n ohjelman jossa oli pelistä. Siin ei näkynyt kun yhdessä kentässä perinteistä tasohyppelyä. Joka kentässä mentiin jollain vempeleellä, jollain pallolla tai sitten mechillä.

Luulisi tuon olevan iso miinus, jos tasohyppelypelistä ei ole näyttää tasohyppelyä.
 
Olen sen verran kova Crash -fani, että tämä Wrath of Cortex:kin tulee melko varmasti ostettua... Kun kerta Rayman Revolutionin jälkeen ei PS2:selle ole tullut mitään järkevää tasoloikkaa (Klonoa kakkosta lukuunottamatta), niin pakkohan se on hommata.
 
Sellainen kysymys, että onko se julkaisupvm tosiaan siirtynyt 23.11?? Ainakin vakiomyyjäni edelleen väittää, että peli tulee myyntiin 16.11...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Sellainen kysymys, että onko se julkaisupvm tosiaan siirtynyt 23.11?? Ainakin vakiomyyjäni edelleen väittää, että peli tulee myyntiin 16.11...

Myyjästäsi en tiedä, mutta maahantuoja on vaihtanut myös sivuilleen 23.11.2001

IQ-Media
 
No eipä 1 viikko tässä niin paljoa haittaa... Tulee vain turhan paljon ostettavaa kerralla ensi viikon perjantaina (Burnout, Crash ja Silent Hill 2).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
niinhä se tippu.... tippu samal myös ainaki mun ostoslistalta.
mikäköhän siin sit oikeen mätti..? lukiks kukaan sitä arvostelua..?
Ei tainnu uus pelilafka osata hommaansa yhtä hyvin kuin Naughty Dog
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
niinhä se tippu.... tippu samal myös ainaki mun ostoslistalta.
mikäköhän siin sit oikeen mätti..? lukiks kukaan sitä arvostelua..?


eihä sitä oo julkastu ees nii ei ne voi tietää sitä mite hyvä se on mite pitkä, pelattavuus,jne ei ne voi tietää mikä arvosana sille kuuluu mun ostos listalla se pysyy ainaki ootte teki sekja ku tiputatte sen pelin roskiin ku ei oo vielä ees julkastu sitte kokeiltu :mad: ootteko te iha sekoja
 
Niin paljon kuin olen odottanut peliä niin silti tiputan sen pois ostoslistasta. Jak&Daxter on varmasti pelikokemuksena enemmän tarjoavampi kuin Crash4.
 
Olihan tässä uudessa Crashissa ainakin upean näköinen grafiikka jos ei muuta... Ainakin tuon PSM2:sessa tulleen videon perusteella :)
 
No niin... Nyt on uusin Crash hommattu ja pelattu ensimmäinen maailma läpi. Pakko näköjään myöntää, että peli oli lievä pettymys :( Grafiikka oli ehkä liiankin "sliipattua" ja jotenkin pelistä puuttui Crash Bandicoot kolmosen viehättävyys (upea peli muuten). Mutta ehkä peli paranee loppua kohti...
 
Tuntuuko minusta vain siltä, mutta ainakin messumulkaisun perusteella latausajat ovat melkoiset... Loading teksti viipyy ruudulla pitkään ja animaatiossa Crash putoaa alaspäin..

Tämä tunne voi tietysti tulla, kun katsoo peliä vierestä, mutta mitä mieltä muut ovat?
:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73
Tuntuuko minusta vain siltä, mutta ainakin messumulkaisun perusteella latausajat ovat melkoiset... Loading teksti viipyy ruudulla pitkään ja animaatiossa Crash putoaa alaspäin..

Tämä tunne voi tietysti tulla, kun katsoo peliä vierestä, mutta mitä mieltä muut ovat?
:rolleyes:

Minä voitin kyseisen pelin GW tapahtumasta ja ne lataus tauot on todellakin niin perkeleen pitkät!
Ja peli muutenkin on kyllä aika persuuksista,no empähän joutunut ostaa sitä:)
(kiva saldo GW tapahtumasta:Jak&Daxter making of DVD,Crash Bandicoot T-paita ja Crash Bandicoot peli ja sitten vielä kaikkea pientä sieltä:D )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Olen sen verran kova Crash -fani, että tämä Wrath of Cortex:kin tulee melko varmasti ostettua... Kun kerta Rayman Revolutionin jälkeen ei PS2:selle ole tullut mitään järkevää tasoloikkaa (Klonoa kakkosta lukuunottamatta), niin pakkohan se on hommata.

Oletkos koskaan Donald Duck: quack attackia pelannut? Siinä on ihan viihdyttävä tasoloikka, oikeasti!
 
Ylös Bottom