Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuota, tämä on vähän makukysymys, mutta jos olet pitänyt aikaisemmista Crash -peleistä niin silloin kannattaa ostaa Crash Bandicoot: Wrath of cortex. Muutoin suosittelisin Klonoa kakkosta.

P.S: Sattuisiko kukaan tietämään, että miten toisen pomon saa päihitettyä (siis tässä uudessa Crashissa)? Tuhlasin siihen eilen about 40 elämää, mutta en päässyt läpi...

-joke-

count on me or I will throw an apple :)

Eiku oikeesti, kannattaako tämä "mun" peli jättää hyllylle ja odotella Naughty Dogsin Jak & Daxteria?

Mitä he*vettiä sä oikein puhut? Tottakai kaikkien bandicoot-fanien täytyy peli ostaa! Sehän on suomen ennakkovaratuin (10.000 kpl) peli. Tosi on.

Re: -joke-

Originally posted by Bandicoot
count on me or I will throw an apple :)

Eiku oikeesti, kannattaako tämä "mun" peli jättää hyllylle ja odotella Naughty Dogsin Jak & Daxteria?

Kyllä mä ainakin suosittelen Crashin ostoa, taattua Crash laatua ja jos kerran vielä olet fanikin. tuo on parannellulla grafiikalla ja uusilla ajoneuvoilla varustettu uusi Crash jos suoraan sanotaan.

jos nyt ei ole ihan Crash fani, ja rahaakaan ei ole kauheasti ylimääräistä, niin suosittelisin odottamaan Jak and Daxteria.
J & D näytti ja pelitti hienosti GW messuilla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Mikä kannattais ostaa? uusin crash, klonoa2, tarzan vai rayman:m?

Jos näistä haluaa niin kyllä Klonoa 2 on varsin selvä valinta. Tuore, kekseliäs, erinomaisesti toteutettu. Crashiin taas ovat arvostelijat olleet jonkin verran pettyneitä ("samaa vanhaa"). Metakriitikkoa peliin:

Klonoa 2, 94

Crash, 68

Tarzan, 63

Rayman M taitaa olla pikemminkin Super Mario Party (vaimikäseon) -tyylinen peli, eli ei tasoloikka? Siitä ei ole kai arvosteluja missään vielä erityisemmin näkynyt.

Eli varmaankin Klonoa 2, jonka jälkeen Jak & Daxter voisi olla hyvä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Tietoisku: Crash Bandicoot 4 Expertiltä hintaan 246,- (uusi)
Lähde: Expert-mainoslehtinen :D

Lehdessä, kuten myös Expertin nettisivuilla, on kuulemma virhe. Peli on normaalihintainen :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot

Lehdessä, kuten myös Expertin nettisivuilla, on kuulemma virhe. Peli on normaalihintainen :(

Olin juuri aikeissa poiketa paikalliselle Expertille. Eipä tarvitse vaivautua.

Kyllä tämä uusin CB tosiaan ihan mukava peli on... Jäi ainostaan se potuttamaan, että pelailu jämähti totaalisesti kakkospomoon! Eli peli on välillä vähän liiankin vaikea. Täytynee ottaa uusiksi nyt joulun alla, jos nyt menisi läpi :cool:

Toi on kyllä toi crash bandicoot tosi jees eli vaikeutta on vähän lisätty edellisiin peleihin verratuna , mutta mun mielestä ei menny 300mk turhaan:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck

Ei tainnu uus pelilafka osata hommaansa yhtä hyvin kuin Naughty Dog

Jaa...Kyllä Traveller's Tales on hyvä tiimi mutta ikävä kyllä pelisuunnittelu ei ole sitä parasta...onhan se jo moneen kertaan nähty...

Ehkä Crash, sillä Klonoa oli aivan liian helppo jos oot pelannu paljon tasoloikkia ja rayman m on saanut vähän heikkoja arvosanoja, Tarzanista en tiedä muuta ku että graffat on huonot ja jos et vielä oo pelannu JakDaxteria läpi nii osta se...

Ylös Bottom