Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Creative Fatal1ty gaming headset ja Delta Sinvoice usb-äänikortti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deizon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Deizon

New Member
Joten, tänään ostin tuon kyseisen usb-äänikortin jolla pitäisi saada tämä Creative Fatal1ty headsetti ps3 kanssa toimimaan, mutta tänään kun kokeilin(laitoin vain kortin usb portista sisään ja Fatal1tyn johdot siihen korttiin) niin ei tullut ääni sieltä kuulokkeista, onko jotain mitä mun pitäisi säätää asetuksista?

(anteeksi tietämättömyyteni :D)

Vastaus: Creative Fatal1ty gaming headset ja Delta Sinvoice usb-äänikortti

Liitäntä : Kuulokkeiden vihreä kuulokepiuha telkkarin kuulokepaikkaan ja punainen mikkipiuha usb-äänikortin mikkiplugin kautta pleikkariin.

Ja äänet saat näin toimimaan:
Pleikasta lisälaiteasetukset --> Audiolaitteiden asetukset --> Syöttölaitteeksi valitset
C-media usb headphone set
ja ulostuloksi oletusjärjestelmälaite.

Ja muista säätää sit töllöstä äänet kattoon kun olet laittanut kuulokeplugin töllöön kiinni! :D

Kiitos, kallis ystäväni =)

Itsellä on kanssa käytössä toi Fatal1ty headset, usb porttiin iskin sellasen USB to Stereo johdon, maksoi about 5e. Kuulokejohdon laitan kiinni televisioon, mikkijohdon tuohon jakajaan.

Samalla tavalla mullakin on nyt

Itse saan kohta PS3:sen, tilattu jo, niin tuo headset löytyy itseltäkin, ja käyttänyt tietokoneessa. Tuo kuitenkin on niin hyvä ja mahtava headset, niin voisin itsekkin käyttää sitä PS3:ssa. Mahtaako tuollaista usb -äänikorttia, joka on siis adapteri? niin löytyä mistään päin turkua, esim biltemasta? Netistä en nyt jaksaisi tilata, ja mikä mahtaa olla tuollaisen hinta?

Itse saan kohta PS3:sen, tilattu jo, niin tuo headset löytyy itseltäkin, ja käyttänyt tietokoneessa. Tuo kuitenkin on niin hyvä ja mahtava headset, niin voisin itsekkin käyttää sitä PS3:ssa. Mahtaako tuollaista usb -äänikorttia, joka on siis adapteri? niin löytyä mistään päin turkua, esim biltemasta? Netistä en nyt jaksaisi tilata, ja mikä mahtaa olla tuollaisen hinta?

Omani tilasin verkkokaupasta hintaan 17 euroa. Kyllä luulisin esim. just biltemasta löytyvän. Äänikorttimalleista en sit takuuseen mene että just tää ks.malli sieltä löytyy mutta luulisin muidenkin mallien pelittävän :p Tervetuloa playstation veljeskuntaan :)

Kiitos vain. Itse PS3 saankin luultavasti tiistaina, hyvällä tuurilla maanantaina. (ens viikolla siis) Kun megaswapista oli PS3 loppu, ja huomen sanoivat et tulis ja illalla ilmoitti et vasta perjantaina tulee. :( Voisin sitten käydä kun ajankohtaiseksi tulee, niin käydä katsomassa, tai jos bilteman kuvasto löytyis jostain kaapista. Kun netisä ei tahtonut biilteman sivuilta löytyvän.

Heh, nyt kun tuollaisen (eri malli kylläkin) ostin, niin mitä pitää painaa jotta voi puhua? :o Asennettua kyllä sain.

En viittinyt muokata vanhaan viestiin kun se oli niin kauan sitten kirjotettu.

Heh, nyt kun tuollaisen (eri malli kylläkin) ostin, niin mitä pitää painaa jotta voi puhua? :o Asennettua kyllä sain.

En viittinyt muokata vanhaan viestiin kun se oli niin kauan sitten kirjotettu.

Saisiko vähän tarkennusta tohon kysymykseen? Mikäli tarkoitat headsettiä ni tarkista kuulokkeiden johdon varressa olevasta äänensäätimestä onko mikki ON asennossa.

Onhan ne. No jaa, näytti ettei BF: Bad companyssä kukaan vastannu, mutta kun vaihdoin pelin GTA IV:Hen, vastattiinkin. Näköjään ei tarvi painaa mitään, kuten X0:ssa pitää.

Hyvä että lähti pelittämän :)

Jep. Tais koko ajan pelittää, nyt pikkuriikkisen nolottaa ku koitti vaikka mitä huutaa ja muuta siihen :P Toinen asia, kuuluuko kaikilla mikit jotenkin rätisevästi, pelasin GTA IV multiplayeriä ja yks tyyppi "soitti" mulle, (pystyykö muute muuten puhumaann muille?) niin sillä rätisi hervottomasti, en saanu selvää siitä. Sitten BF:BC Demossa noin kolmel tyypil (ainoot jotka oon kuullu) on mikki rätissyt. Onko vika mun fatal1tyssä vai niiden mikeissä? ^^ USB-äänikortti on USB adaptor Gstarilta.

Jooh toimii kyllä. Ite just tommosen ostin. Hyvin toimii, harmittavan pitkä toi johto tossa itse laitteessa, ku ei oo samallainen ku delta sinvoicessa. Mut kyl toi toimii Fatal1tyn kans, laitat ne vihreet ja punaset johdot siihe kiinni mihi pitääki, ja asetuksist otat ulostulo ja sisääntulo (tjsp.) ni usb device. Itellä toimii noin ihan hyvin, äänet kuuluu telkusta ja puhe headsetistä.

Itselläni puhe ja peliäänet tulee headsetistä mutta makuasiahan se on miten kukin tykkää :)

No joo, tässä se ei nyt ole makuasia. Telkussani ei meinaan ole kuulokepaikkaa tällaiselle johdolle kun headsetissä on. Joten pakko käyttää noin.

Wierd.. noh sillähän se on sitten mentävä :)

Jooh toimii kyllä. Ite just tommosen ostin. Hyvin toimii, harmittavan pitkä toi johto tossa itse laitteessa, ku ei oo samallainen ku delta sinvoicessa. Mut kyl toi toimii Fatal1tyn kans, laitat ne vihreet ja punaset johdot siihe kiinni mihi pitääki, ja asetuksist otat ulostulo ja sisääntulo (tjsp.) ni usb device. Itellä toimii noin ihan hyvin, äänet kuuluu telkusta ja puhe headsetistä.

Mulla ainakin mitä pidempi johto sitä parempi...voi lököillä sängyssä samalla kun pelaa :D
Toi et äänet kuulu telkkarista ja mikki käytössä on kyllä kanssapelaajille hieman ärsyttävää kun alat puhua ja muille pelin äänet kuuluvat tuplana eikä puheesta aina saa selvää jos telkkari on kovalla :(

Mutta joo varmaan huomenna tarvii lampsii biltemaan hakee toi kapula :P

Nojoo, mut mulla se hiukan ärsyttää, hienoahan se on ku voi sängystä pelata, mutta kun se johto roikkuu ilmassa kun mulla on parvisänky ;) Yleensä pelaan sohvalla tai sitte tietokonepenkillä, kun en tahdo saada selvää sohvalla kaikkein pienimmästä tekstistä :(

Ylös Bottom