Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
aijai reilu viikko ja sitten mennään ja isosti, potentiaalinen ja hyvin todennäköinenkin vuoden peli itselleni GTA 6 ohella, sataset todennäköisesti taas tulee olemaan paperia pelitunneissa
Jos 300h kontenttia, niin minulla kyllä menisi vuoden peliaika tuohon. Huh HuhHyvät arviot! Niitä asioita mistä pidän ja monet valitukset itselle ihan toissijaisia, välillä seiskan peli on itelle täys kymppi! Pe aamuna pääsee itse näkemään ja kokemaan miten se on. Mitä pituuteen tulee ni jos on 300h kontenttia ni ei ole tarkotuskaan pelata tätä yhdeltä istumalta vaan jakaa osiin, saatan hyvin jättää tauolle 50-100h kohdalla ja jatkaa taas, aika näyttää.
"It has the sense of discovery like Elden Ring, a deeply engaging and dense world like Skyrim, unpredictable moment-to-moment gameplay like Red Dead Redemption 2"
Tää kantaa mulla jo pitkälle.
Jossain niin sanottiin että tarina joku 50+h minkä takia tätä en pelaa edes, mutta jos käyt kartan läpi ja teet kaikkea ni 300h.Jos 300h kontenttia, niin minulla kyllä menisi vuoden peliaika tuohon. Huh Huh![]()
Niin, sit kävelet, ei se sen ihmeempää ole, jos haluu fortnaittina säntää vaa eteenpäin ni haittaahan se.fast travel -paikkoja ilmeisesti saa auki vain ko. paikan puzzlen suorittamalla mikä ei ole suinkaan itsestäänselvyys jos sulta sillä hetkellä sattuu puuttumaan invistä tarvittava juttu tai et ole opetellut tiettyä kykyä, ilmeisesti hahmon parantaminen onnistuu vain omia keitoksia syömällä ja näiden valmistaminen taas tarvii älytöntä resurssien keräilyä, huonosti suunnitellut sivutehtävät sekä ylipäätänsä se, että peli yrittää olla kaikkea maan ja taivaan väliltä yhtäaikaa.
Niin siis tarina on liian pitkä sinulle?Jossain niin sanottiin että tarina joku 50+h minkä takia tätä en pelaa edes, mutta jos käyt kartan läpi ja teet kaikkea ni 300h.
Lähinnä varmaan suuntaa antava että kuin paljon on tavaraa mapissa. Itse tykkään, koska sillon on juuri se tutkimisen riemu vaikka en koko karttaa ikinä tutkisikaan niin aina löytyy uusia paikkoja kun peliä pelaan!
Niin, sit kävelet, ei se sen ihmeempää ole, jos haluu fortnaittina säntää vaa eteenpäin ni haittaahan se.
Resurssien keräilyn ja omien tuotoksien takia juuri kiinnostuin tästä pelistä enemmän + oma base.
Sekamelskasuuskaan ei ole haitannut itseä koska tämä on videopeli.
Eli lopputulema on juuri tää että on niin erilaisia pelaajia ja mistä tykkää, siks jätän noi arviot vain minimissään suuntaan antavaksi, ds2 sai myös kritiikkia aiheista jotka oli mulle kultaa.
Ei ja joo, lähinnä piti ilmaista että tälläsessä pelissä sen tarinan hyvyys/pituus ei ole niin suuressa roolissa, lähinnä se tutkiminen, itsensä kehittäminen, resurssit + kasvatus jne.Niin siis tarina on liian pitkä sinulle?
Itselläni vähän sama ongelma että jis on yhtään enemmän toistoa niin ähky tulee. Witcher 3 kohdalla oli jo lisäosissa semmoinen ähky että dlc:t vain juoksin läpi ja odotin että peli jo loppuisi. Tätä en varmasti ostaisi mutta kun tuli prossun mukana ilmainen pelikoodi niin siksi menee testiin.Ei ja joo, lähinnä piti ilmaista että tälläsessä pelissä sen tarinan hyvyys/pituus ei ole niin suuressa roolissa, lähinnä se tutkiminen, itsensä kehittäminen, resurssit + kasvatus jne.
Toki totta sinänsä että 50h tarina on hiton pitkä, ehkä liiankin itselle jos näin on, ja ähky tulee mutta sen takia jaanki tän pelaamisen osiin heti ku tuntuu siltä. En usko että peli on "läpi" todella pitkään aikaan ja himmailen tarinaa, koska kaikki tietää mitä pelille käy (yleensä) kun tarinaosio tulee päätökseen.
Joo no tän pelin kohdalla ähky on väistämätön, sitte kun se hetki tulee että alkaa puuduttaa ni peli tauolle. Tää on toiminu itsellä, siinä ajassa varmaan päivityksiäkin tullut.Itselläni vähän sama ongelma että jis on yhtään enemmän toistoa niin ähky tulee. Witcher 3 kohdalla oli jo lisäosissa semmoinen ähky että dlc:t vain juoksin läpi ja odotin että peli jo loppuisi. Tätä en varmasti ostaisi mutta kun tuli prossun mukana ilmainen pelikoodi niin siksi menee testiin.
Se mitä nähny ja kuullu ni Valhalla on tän rinnalla niin tusina tavaraa että hirvittääToisaalta AC Valhalla on yksi omia suosikkeja ja sen tarina ei ollut hyvä. Jos on samanlaista fiilistelyä avoimen maailman suhteen kuin Valhalla niin kiinnostaa paljonkin.
Vähä sama fiilis, ehtisin tosin ennakkotilaamaan. Gta fantasiamaailmassa ei tarinan ulkopuolella nappaa sitten yhtään. Ja jos ei ole mitään progressiota niin pelaaminen loppuu aika äkkiä kyllä kun tarina loppuuKiinnostaa mutta tulee aika varmasti hankittua alelaarista. Koska oletin tämän olevan roolipeli, nyt näyttää siltä ettei olekaan vaan kyseessä GTA-hiekkalaatikko fantasiamaailmassa ilman kunnollista tarinaa. Sinä vain menet sinne maailmaan ja puuhaat sitä sun tätä. Toivon mukaan (ja hyvin todennäköisesti) kehittäjät tulevat lisäämään sisältöä, korjaamaan bugeja jne. vielä pitkään.
Tämä juuri! Oon huono ilmasemaan itseäni joten kiitos tästä! Ne kehut mitä tuo maailman tutkiminen saanut ja odottamattomat tilanteen on niin monen mielestä ennen näkemätöntä että täälä pitää yrittää pysyä nyt rauhallisena ennen huomistaMonessa arvostelussa puhuttu siitä, että maailman tutkiminen on parasta mitä on nähty vuosiin. Ja sitähän nuo pelin esittelyvideot varsinkin tässä viimeisen vuoden aikana näyttivät. Joten se pelin vahvuus on todella onnistunut. Harvassa pelissä on oikeasti hyvä open world, jos otetaan tarina ja tehtävät pois. Varmaan Zeldat(?) ja Rockstarin pelit on semmoisia.
Huonoja puolia löytyy, eikä peli taatusti iske kaikille, mutta osa asioista (bugit, quality of life) varmaan paranee ajan kanssa.
Itse odotan miltä perus PS5 lopulta näyttää, mutta eiköhän jossain vaiheessa tule Crimson Desertin maailmaan hypättyä. Viimeistään sitten PS6:llaKaipaan juuri tuollaista tutkimista, oman seikkailun luomista pelimaailmassa ja peli mikä tarjoaa vähän muista poikkeavaa. Tarinan voi sitten vaikka kokea muissa peleissä.